dat dusquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef MAHL het volgende:
Irritant vinden we in ieder geval dat vrouwen overal wat achter gaat zoeken. Misschien is hij gewoon afstandelijk omdat Ajax heeft gelijkgespeeld, terwijl ze toch echt hadden moeten winnen?
Echt, niet overal zit een diepere, emotionele reden achter hoor
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:43 schreef MAHL het volgende:
Irritant vinden we in ieder geval dat vrouwen overal wat achter zoeken. Misschien is hij gewoon afstandelijk omdat Ajax heeft gelijkgespeeld, terwijl ze toch echt hadden moeten winnen?
Echt, niet overal zit een diepere, emotionele reden achter hoor
Laat me raden: elke keer als je vraagt of er wat is, lijkt het alsof het erger wordt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:55 schreef secret-girl het volgende:
Ik krijg snel het gevoel dat er wat met hem is. Ik blijf steeds vragen:" wat is er nou?" .. "Is er echt niks?".. " Als er wat is moet je het vertellen".. " Doe ik wat verkeerd?". Overal is het antwoord van zijn kant NEE op. Maar ik denk steeds dat er soms een JA hoort te zijn. Heb ik dit verkeerd?
zie plaatje hier ergens boven..quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:55 schreef secret-girl het volgende:
Ik ben zelf een vrouw die vaak ergens wat achter zoekt. Denk je dat als ik nu omdraai en ineens alles laat zoals het is, nergens meer wat achter zoek en wacht totdat er dingen van zijn kant komen, dat hij dan weer wat meer interesse krijgt en niet meer zo afstandelijk doet? Want heb sterk het gevoel dat het aan mij ligt.
Ik krijg snel het gevoel dat er wat met hem is. Ik blijf steeds vragen:" wat is er nou?" .. "Is er echt niks?".. " Als er wat is moet je het vertellen".. " Doe ik wat verkeerd?". Overal is het antwoord van zijn kant NEE op. Maar ik denk steeds dat er soms een JA hoort te zijn. Heb ik dit verkeerd?
Als hij 'nee' zegt, grote kans dat het dan inderdaad zo isquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:55 schreef secret-girl het volgende:
Ik ben zelf een vrouw die vaak ergens wat achter zoekt. Denk je dat als ik nu omdraai en ineens alles laat zoals het is, nergens meer wat achter zoek en wacht totdat er dingen van zijn kant komen, dat hij dan weer wat meer interesse krijgt en niet meer zo afstandelijk doet? Want heb sterk het gevoel dat het aan mij ligt.
Juist niet, dan ontken je weer teveel en dan denken ze weer dat je wat probeert te verbergen...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef kovenant het volgende:
maar aan andere kant merk ik zelf wel dat als ik zeg in plaats van niks " nee er is echt niks aan de hand ik denk gewoon na over probleem/ding ******* het ligt niet aan jou ik ben gewoon wat afwezig "
dat dat al veel meer helpt als "nee"
Vrouwen hebben daar anders ook een handje van hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef secret-girl het volgende:
Vaak zijn mannen in een relatie ineens heel afstandelijk zonder reden. In iedergeval zonder een reden omdat de vrouw niet weet WAAROM..
Voor de mannen: wat gaat er om in het hoofd van een man? Waar denkt een man nou precies aan? Wat zijn de belangrijke dingen van een man? En wat vinden mannen irritant van een vrouw in een relatie?
Oud en zeer realistisch. Zit ik in de trein voor me uit te kijken, vraagt een vrouwelijk studiegenootje: 'wat is er aan de hand? je bent zo stil. gaat het wel met je??'quote:
Dat kan wel helpen ja. Als ik zou denken hij zit ergens mee, en hij zegt nee er is niks, maar in werkelijkheid baalt ie omdat zijn favortiete voetbalclub heeft verlorenquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:00 schreef kovenant het volgende:
maar aan andere kant merk ik zelf wel dat als ik zeg in plaats van niks " nee er is echt niks aan de hand ik denk gewoon na over probleem/ding ******* het ligt niet aan jou ik ben gewoon wat afwezig "
dat dat al veel meer helpt als "nee"
Waarom is dat een probleem? Ik heb af en toe gewoon rust nodig. Dat betekent: niet praten.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:41 schreef secret-girl het volgende:
Vaak zijn mannen in een relatie ineens heel afstandelijk zonder reden. In iedergeval zonder een reden omdat de vrouw niet weet WAAROM..
Deze vragen wekken al zo veel irritatie op dat hij daarom niks zegt en afstand houdt...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:55 schreef secret-girl het volgende:
Lekker, zo'n mantra. Ik ben blij dat we in mijn relatie niet over alles "praten praten praten". Ben jij Dr. Phil ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:45 schreef kovenant het volgende:
praten , praten , praten , praten , praten ...
Waarom snap je nou niet dat hij gewoon met rust gelaten wil worden? En stel, hij zegt het. Wat schiet hij er mee op? Helemaal niks. Dus kan hij net zo goed z'n mond dichthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat kan wel helpen ja. Als ik zou denken hij zit ergens mee, en hij zegt nee er is niks, maar in werkelijkheid baalt ie omdat zijn favortiete voetbalclub heeft verlorendan kan hij dat net zo goed zeggen, dan weet zijn vriendin dat het niet aan haar ligt.
De hele tijd nee er is niks zeggen terwijl je duidelijk ergens mee zit, dan gaat ze denk ik wel twijfelen ja
in zulke gevallen gat het altijd om iets waar de vrouw helemaal niks mee te maken heeft en bovenal zijn het vaak van die problemen waar vrouwen ook verder weinig verstand van hebben:quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat kan wel helpen ja. Als ik zou denken hij zit ergens mee, en hij zegt nee er is niks, maar in werkelijkheid baalt ie omdat zijn favortiete voetbalclub heeft verlorendan kan hij dat net zo goed zeggen, dan weet zijn vriendin dat het niet aan haar ligt.
De hele tijd nee er is niks zeggen terwijl je duidelijk ergens mee zit, dan gaat ze denk ik wel twijfelen ja
Oh sorry hoor dat ik hem wil helpen als hij ergens mee zit, zoals problemen op zijn werkquote:Op vrijdag 25 november 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom snap je nou niet dat hij gewoon met rust gelaten wil worden? En stel, hij zegt het. Wat schiet hij er mee op? Helemaal niks. Dus kan hij net zo goed z'n mond dichthouden.
En dat hele voetbalclubvoorbeeld is ook wel een van de simpele. Hij kan bijvoorbeeld ook problemen hebben op z'n werk waar de partner ook niks aan kan doen. Dus kan je net zo goed je mond dichthouden.
dat is hartstikke aardig van je, maar misschien _wil_ hij er niet over praten, en dan is het gewoon slimmer als je merkt dat hij niet wil praten, dat ook niet te doen, en er over op te houden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh sorry hoor dat ik hem wil helpen als hij ergens mee zit, zoals problemen op zijn werk
Ja, dat wel.. Maar op dat moment merk ik dat niet. Pas achteraf als ik na ga denken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden: elke keer als je vraagt of er wat is, lijkt het alsof het erger wordt...
Dan kan ie dat zeggen, dat vind ik geen probleem. Als hij zegt, ik zit met iets over mijn werk maar ik wil het er nu niet over hebben,prima.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat is hartstikke aardig van je, maar misschien _wil_ hij er niet over praten, en dan is het gewoon slimmer als je merkt dat hij niet wil praten, dat ook niet te doen, en er over op te houden.
mannen zijn overigens heel duidelijk en eerlijk in wat ze denken, als ze zeggen dàt ze niet willen praten is dat meestal ook zo.
Ik vind dat bij (sommige) vrouwen irritanter. Die zeggen met opzet niks als het iets met jou te maken heeft. Een man wil het vaak zelf oplossen, wil je er niet mee lastig vallen en dat is het dan ook. Al zul je vast uitzonderingen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan kan ie dat zeggen, dat vind ik geen probleem. Als hij zegt, ik zit met iets over mijn werk maar ik wil het er nu niet over hebben,prima.
Maar de hele tijd zo verongelijkt zitten doen, en dan vragen is er iets, nee er is niks,terwijl hij duidelijk laat merken dat ie ergens mee zit
Keer het om: Vraag niet wat er met hem is, maar geef als feedback dat je zijn verongelijkte gedrag zat bent, en dat hij zich maar moet gedragen. Niet op de situatie ingaan, maar zeggen dat je aan zijn gedrag irriteert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dan kan ie dat zeggen, dat vind ik geen probleem. Als hij zegt, ik zit met iets over mijn werk maar ik wil het er nu niet over hebben,prima.
Maar de hele tijd zo verongelijkt zitten doen, en dan vragen is er iets, nee er is niks,terwijl hij duidelijk laat merken dat ie ergens mee zit
Ja en dat is het grote probleem, als mijn vriend ermee zit dat zijn voetbalclub verloren heeft, dan kan hij dat toch gewoon zeggen? ik snap gewoon niet dat der dan een groot probleem van word gemaakt terwijl er eigelijk niks aan de hand is.. Ik ben heel snel genijgd te denken dat er iets is wat met mij te maken heeft.. Hij weet dat ik dat snel denk omdat ik onzeker ben. Waarom zegt hij dat niet gewoon wat er aan de hand is en moet die dat "binnen" houden. Het lost zoveel op als hij gewoon zegt: " schat, ik vind het klote dat ze verloren hebben, en daarom ben ik zo stil/afwezig, laat me maar even". Dan laat ik hem met rust en is der niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt, mannen zijn gewoon stomquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:46 schreef secret-girl het volgende:
[..]
Ja en dat is het grote probleem, als mijn vriend ermee zit dat zijn voetbalclub verloren heeft, dan kan hij dat toch gewoon zeggen? ik snap gewoon niet dat der dan een groot probleem van word gemaakt terwijl er eigelijk niks aan de hand is.. Ik ben heel snel genijgd te denken dat er iets is wat met mij te maken heeft.. Hij weet dat ik dat snel denk omdat ik onzeker ben. Waarom zegt hij dat niet gewoon wat er aan de hand is en moet die dat "binnen" houden. Het lost zoveel op als hij gewoon zegt: " schat, ik vind het klote dat ze verloren hebben, en daarom ben ik zo stil/afwezig, laat me maar even". Dan laat ik hem met rust en is der niks aan de hand.
Denk je dat als ik me mond hou, en het gewoon op zijn beloop laat, dat die uiteindelijk zelf gaat praten? Of zowiezo zelf naar mij toekomt?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk niet dat je moet gaan praten als die al aangeeft stiller te worden, wacht het lekker gewoon af en als het komt komt maar ga het niet forceren.
Daar komt juist ruzie van.
Je wilde de shitstorm voor zijn?quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
geintje he mannen ik vind jullie niet stom
Ja iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wilde de shitstorm voor zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |