ohhhquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles van U2, zelfs vesten enz. Ik ben al naar 3 concerten van ze geweest maar ik moet een bui hebben om U2 te luisteren. Eigenlijk luister ik het zelden. Zo heel af en toe heb ik dus een bui en draai ik dagenlang alleen maar U2.
Bijnaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
Chocolade sigaretten tellen nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
* Huppelmuts geeft dr chocolade sigaretten aan dr zoonquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chocolade sigaretten tellen niet
Beste vorm van propagandaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Chocolade sigaretten is propaganda voor de tabaksindustrie.
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True.
P.S is je inbox al gedeeld ?
akkoord! Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschieten
Hoe laat komt je date?quote:
Oh spannend!!quote:
Proest!!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij meurden na een avondje te posten in de ROO SC.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel wat meurden betekent hoor
Goede gedachtengang welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Daar twijfelde ik ook niet over.
Maar dacht, he laat ik eens wat posten.
Je staat toch voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
Buh, zo weinig punten voor mn bazen woord,Jammer weer.
Nog wel.quote:
Ik kreeg de lettersquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog wel.Ik stond de hele tijd voor, maar op het eind word jij een maniak en leg je allemaal bizarre woorden neer
Jij mag wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg de letters![]()
Sorry, zal het niet meer doen. Denk ik, hoop ik voor jou
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi nee joh ik meende hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*resign*quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Voeg mij eens toe. Hupselsquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoor![]()
Wat was er de eerste keren dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er de eerste keren dan?
quote:
Ik ben niet bang. Maar ja ik heb dan ook geen relatie met haarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
Neen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Klinker dacht je aan Jan en hoe hij een bakkie thee dronk toen je dat laatste woord plaatste?![]()
Grapje toch
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen.
Gemeen dat weer.
Jan.![]()
![]()
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elk grapje bevat een kern van waarheid zeg ik altijd.
Hehehehe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe!
I c wat u did dar.
Schandalig!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tss wordfeud kent Garp niet eens!
Wat een garp!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tss wordfeud kent Garp niet eens!
Ik kom denk ik niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Komen jullie nou ook vrijdag? Of nog steeds niet zeker?
Jammerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom denk ik niet meer.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Echt dom, dat probeerde ik eerder neer te leggen dan Grap.Ik.
Maar nu trek ik net een biertje openquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijk
Ik heb je al ingehaaldquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar nu trek ik net een biertje openen ons potje is van start gegaan
Wil hij vast wel doen voor jequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je thee zetten voor mij? Met honing? Ik heb keelpijn.
Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 puntersquote:
Maar natuurlijk wil ik dat jongedame, ik weet wel hoe ik een lekkere kop thee kan zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je thee zetten voor mij? Met honing? Ik heb keelpijn.
Zo is hij ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil hij vast wel doen voor je
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 punters
True lovequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo is hij ja.Dan zit ik op de bank warm te worden omdat we net van buiten komen en dan gaat hij meteen thee zetten alles
![]()
Lief he?
Leugens dat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoor
Aww no.quote:[..]
True love![]()
De enige man waar ik bij op visite kom daar moet ik mn eigen thee zetten
Heul nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens dat!
[..]
Aww no.
Ik drink alleen bij Jan thee eigenlijk.En op stage. Thuis zo goed als nooit.
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kijk naar de kippetjeeeeessssss
Iedereen is gewoon druk met het hebben van een leven op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer te posten.
Nee hoor, angst is niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde pets, toen legde jan beng en nu legt hij opeens klap. Moet ik bang worden? Is dit een hint?
Jeetjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, angst is niet nodig.
Hij wil je gewoon graag billenkoek geven
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?quote:
hehehequote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Is niet leukquote:
Ik heb het toch over deze TT en niet over andere...quote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Werk zequote:Op zondag 27 november 2011 10:40 schreef Maringo het volgende:
Enniewees, ik ben aan die arbeit. Tot later!
Is dat een soort garper?quote:
Ahaquote:Op zondag 27 november 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die op het gras kan lopen ja
Onder de dekensssquote:Op zondag 27 november 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
De kerstversiering wordt hier nu opgehangen![]()
Ik heb zo geen zin in kerst, eens zien of ik ergens heen kan vluchten ofzo
Geen optie.quote:
Bohhhquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen optie.
Het zit hier vol met familie enz tweede kerstdag.
Flikker maar op, al moet ik in mn auto gaan slapen. Ik ben echt niet thuis met de kerst
Ik hoop het voor je!!quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bohhh
Beter gaan mijn ouders op vakantie in de kerstvakantie, dan kan Jan hier komen slapen met kerst.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!!
ER GAAT NU ROOD PLAKBAND OP DE RAMEN
Sowieso maand december overslaan!quote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERDOMME HET IS NOG NIET EENS 5 DEMCEBER GEWEEST!
Dan ben ik nog sneller bijna 20.quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso maand december overslaan!
Beter plan
Dat is toch niet erg?quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben ik nog sneller bijna 20.
Potjes volfappen en dan naar de spermabank brengen?quote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben mezelf gewoon constant aan het aftrekken de hele dag.
Dat is mijn kerst spirit.
Ik deel het uit aan de minder bedeelden in dit land.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Potjes volfappen en dan naar de spermabank brengen?
Jammer he dat de hoeren op de keileweg er niet meer zijnquote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik deel het uit aan de minder bedeelden in dit land.
Ben immers geen Scrooge.
Jij snapt hetquote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, matige pot met die 0-1 , maar goed, HELEMAAL NIETS IN DEVENTER
quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, matige pot met die 0-1 , maar goed, HELEMAAL NIETS IN DEVENTER
quote:Op zondag 27 november 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Feyenoord gewonnen bij RKC![]()
Patje heeft zn clubbie niet hard genoeg aangemoedigd
Jan heeft vast wel iets voor je om de keel te smerenquote:
Thee met honing?quote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jan heeft vast wel iets voor je om de keel te smeren
Uhm... ja... dat bedoelde ik inderdaadquote:
Sjeempie.quote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... ja... dat bedoelde ik inderdaad
Wat voor elektronische muziek?quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Tchock het volgende:
Liefhebbers van elektronische muziek: 23:30 draai ik op Radio 49
Ik heb een afspeellijst klaarstaan met letterlijk alles. Elektropop tot dubstep tot drum and bass tot technoquote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor elektronische muziek?
Heb je de hele tijd op Jan gewacht?quote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooi!
Ik had veel eerder thee moeten zetten voor mezelf. Jeetje jeetje.
Facebook blokkeerde ditquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd op Jan gewacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannende serie wel
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 21:35:33 ]
Alles? Ook noise?quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een afspeellijst klaarstaan met letterlijk alles. Elektropop tot dubstep tot drum and bass tot techno
quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Facebook blokkeerde ditWaar gaat het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannende serie wel![]()
Kan je de link ff pmen naar me![]()
Ga ik morgen wel ff illegaal kopen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 21:35:48 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Draai dan minimal en minimal techno. Ik ben wel toe aan een avondje dat.quote:Op zondag 27 november 2011 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké geen noise. Ik hou niet van noise, veel meer van minimal
EBM? Industrial? Powerpop? Futurepop?quote:Op zondag 27 november 2011 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké geen noise. Ik hou niet van noise, veel meer van minimal
Oké oké ik snap hetquote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
EBM? Industrial? Powerpop? Futurepop?
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.quote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat het over?![]()
Kan je de link ff pmen naar me![]()
Ga ik morgen wel ff illegaal kopen
saaiquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.
Oh klinkt wel goed!quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hou die Piratenbaai links eens achterwege
Sorry ik was me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hou die Piratenbaai links eens achterwege
Elektronische muziek is breed ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké oké ik snap hetIk richt me op elektro, dnb, dubstep, techno, minimal dubstep, minimal, jungle, new rave. En alles wat ik nu vergeten ben.
Bijnaquote:
quote:
Ik wil je ook wel warm houden hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voor de koude nachten in Lapland.
Precies!quote:Op zondag 27 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Zoiets doe je maar via pm/dm!!
Ik ga er ook niet voor notenquote:Op zondag 27 november 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry ik was me van geen kwaad bewust
Nu doe je zeker de slangen variantquote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
It's ok.
Wil je het hebben? Nu moet ik toch iets nieuws kopen.
Bleekmiddel.quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef SpermaDonor het volgende:
Iemand een idee hoe ik het zwart weer van mijn face af krijg?
hahaquote:
Die lange!quote:Op zondag 27 november 2011 21:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie moeten goed kijken maar ik sta achter de 2e meisjes piet van links
Oh, nouja, dan gewoon HEUL veel zeepquote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
haha
die schmink doet al pijn in me ogen nu
ook al 3x gedoucht maar het wil niet weg
Gewoon als piet door het leven gaan!quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
haha
die schmink doet al pijn in me ogen nu
ook al 3x gedoucht maar het wil niet weg
Kssht!quote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu doe je zeker de slangen variant
Maar wel de tofste Sint die er isquote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die lange!
Die Sint ziet er vreemd uit trouwens
[..]
Oh, nouja, dan gewoon HEUL veel zeep
quote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon als piet door het leven gaan!
Staat je tv er nog?quote:Op zondag 27 november 2011 22:02 schreef Crack_ het volgende:
Hey zwarte piet is ook bij mij langs geweest!!
Die fles was niet genoeg?quote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel de tofste Sint die er is
Heb al een heul fles shampoo gebruikt joh.
quote:Op zondag 27 november 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel warm houden hoor
Hihiquote:
Heb je al wasbenzine geprobeerd?quote:Op zondag 27 november 2011 21:58 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar wel de tofste Sint die er is
Heb al een heul fles shampoo gebruikt joh.
[..]
Ja!quote:Op zondag 27 november 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
It's ok.
Wil je het hebben? Nu moet ik toch iets nieuws kopen.
Vriendin heeft geen make-up remover? Desnoods doe je het met aftershave oid.quote:Op zondag 27 november 2011 21:54 schreef SpermaDonor het volgende:
Iemand een idee hoe ik het zwart weer van mijn face af krijg?
Ik heb hongerquote:
Dat nummer isquote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef Maringo het volgende:
Ik hoor momenteel dit nummer:
Van buiten uit een auto
quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Op de meet neem ik een CD mee van Rinus voor in de kroeg
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
Ok, nu ben ik opeens blij dat ik niet naar de meet kan
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
Ok, nu ben ik opeens blij dat ik niet naar de meet kan
Ik twijfel tussen vlees en lolly'squote:
Mono topicquote:
Gaat over mijquote:
quote:
Steven is ook een toffe Ierquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat over mijmorgen open ik wel een "Toffe Ieren"-topic ter ere van Stevenmac26, united we stand!
[..]![]()
Steven is mijn homeboy, Celtic for life!quote:
Ja, wat een mongool is het ook!quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik vind steven maar een achterlijke debiel, maar hee dat is mijn mening en wie ben ik
Niks mis met Ajaxquote:
Dat was nog onder mijn vorige account volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Steven zei ooit eens dat hij mij in elkaar zou slaan, ik ben nog steeds bang voor hem
0-3? De tering... Ik heb het gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Het was vandaaag weer om te huilen ondanks de 0-3
Oh jee, de meet wordt een knokpartijquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Steven zei ooit eens dat hij mij in elkaar zou slaan, ik ben nog steeds bang voor hem
De twee wedstrijden hierrvoor waren wel aardig goed vond ik, vandaag was het geen feest neequote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Tegen Lyon was ook niet echt zo indrukwekkend, lyon was gewoon allejezusslechtquote:Op zondag 27 november 2011 22:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
De twee wedstrijden hierrvoor waren wel aardig goed vond ik, vandaag was het geen feest nee
Kloptquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was nog onder mijn vorige account volgens mij
Maar jij was dan ook echt heel vervelend toenquote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
We hadden toen harde fittie
Wel bijleggen, ik kies partij voor de Ier namelijk.quote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt
We hadden toen harde fittie
We kwamen er een week of 3 geleden achter over elkaar omtrent vorige accountsquote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel bijleggen, ik kies partij voor de Ier namelijk.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We kwamen er een week of 3 geleden achter over elkaar omtrent vorige accounts
We hebben er best hard om gelachen
quote:Op zondag 27 november 2011 22:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We kwamen er een week of 3 geleden achter over elkaar omtrent vorige accounts
We hebben er best hard om gelachen
Zo zie je maar dat je woorden met iemand kan hebben, best behoorlijke en het daarna onder andere namen het goed kan vindenquote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe
Ergens is dat best kansloos, maar toch, best geniaal aan de andere kant.
* LompeHork maakt maar meteen een nieuw account aanquote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je woorden met iemand kan hebben, best behoorlijke en het daarna onder andere namen het goed kan vinden
Pareltje jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou moet ik nog even bedanken voor dit topic: Toffe Schotten
quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je woorden met iemand kan hebben, best behoorlijke en het daarna onder andere namen het goed kan vinden
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Ik schop wat ik wilquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pareltje jaMooi dat die weer even onder de aandacht kwam
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!
Dat is tenminste een eredivisie club. Ik bedoel je zal maar voor FC Zwolle zijn
All hail the spytoolquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik schop wat ik wilhet had te weinig aandacht, en ik kwam er nu pas achter dat iemand mijn naam had gepost
3 gouden sterren op de borstquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggen
True!quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggen
Dat dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 gouden sterren op de borst
hoeveel heeft zwolle er?
Volendaaaaaaaaaaaaaaaaam huuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!
Dat is tenminste een eredivisie club. Ik bedoel je zal maar voor FC Zwolle zijn
Wist ik veel man, dat boeit me echt geen flikker, maargoed, ik dacht, laat ik eens klikkenquote:
Wij hebben geen sterren. Wij hebben veren, van al die eagles die we hebben gekilldquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 gouden sterren op de borst
hoeveel heeft zwolle er?
Misschien de vrouwenquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Doet Zwolle trouwens Europees voetbal?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien de vrouwen
Of de G teams
Heb je daar wel vaker trek in of is dit iets nieuws?quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb trek in tong, slibtong om precies te zijn. Boohhhhh.
als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut. Mn kakkerlak is echt niet meer boos op me
Nope!quote:
Is goddelijk, met bietenstamppot. Bohhhh.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je daar wel vaker trek in of is dit iets nieuws?
Uhm nee. Blonde Godquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah , Hertog Jan, zeg dat dan meteen
Camel en marlboro vind ik weinig verschil tussen zittenquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef fyah het volgende:
ah, een roo sclaat ik nou net 3 pakjes verieté gekocht hebben
- de gewone marlboro (die ik gewend ben)
- luckies
- camel
benieuwd of ik ga overstappen
Not gonna happenquote:Op maandag 28 november 2011 06:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks stage, oh god sta me bij en laat die belhamels een keer rustig zijn.
Denk dat ik wel ff ga jaquote:Op maandag 28 november 2011 10:21 schreef LompeHork het volgende:
Hallo!kom je ook naar de meet Patje?
Ik ga zo maar eens naar de kapper, m'n haar is te lang
Die is vast wel wat gewendquote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]zet ik je even in de OP, ik ben bang dat de kroegeigenaar het zwaar krijgt vrijdag
Ik neem ook een maat van me meequote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]zet ik je even in de OP, ik ben bang dat de kroegeigenaar het zwaar krijgt vrijdag
Ik zal hem eens bellen:quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik neem ook een maat van me mee
Dan moet je een nieuwe kopen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik ben mn portemonnee kwijt
Ja. Gewoon foetsiequote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe kopen.
Broekzakken e.d. al gechecked?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Gewoon foetsie![]()
Niet dat ik veel geld heb maar het kleine beetje dat ik nog had zit erin, en mn pinpas en mn ov kaart en mn rijbewijs. FML
Eten?quote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat, herkenbaar ook. Die van mij lag toen in de wasmand. Daarnaast maakt de hoeveelheid geld niet echt uit, ook van een paar Euro kun je degelijk eten.
Nouja, ik zou dan toch kiezen voor eten, ik ga in ieder geval weer even een knakworstenontbijt makenquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eten?
MN PEUKEN ZIJN BIJNA OP VERDOMME
Eten is in huisquote:Op maandag 28 november 2011 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dan toch kiezen voor eten, ik ga in ieder geval weer even een knakworstenontbijt maken
Maar geen peuken hebben is ook erg kut.
quote:
Ik ga niet drinken heb ik besloten. Ik ga helemaal nuchter blijvenquote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
* LompeHork verorberd in de tussen tijd mini-knakworstjes
Ik hoop dat de Groene Paal ook bittergarnituur heeft trouwens, ik krijg altijd honger van bier.
Ik weinig, sowieso niet zo veel geld te besteden, dus zal toch weinig drinkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet drinken heb ik besloten. Ik ga helemaal nuchter blijven
Jij zit er al heel vroeg he?quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weinig, sowieso niet zo veel geld te besteden, dus zal toch weinig drinken
Ja, waarschijnlijk tussen 16:00 en 17:00 ergens! Oh, ik blijf wel plakken hoor, jij was er rond half 9 of iets dergelijks toch pas?quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit er al heel vroeg he?
Hoop wel dat je er nog bent tegen de tijd dat wij er eindelijk zijn
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Is afhankelijk van Ez hoe laat ik er benquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk tussen 16:00 en 17:00 ergens! Oh, ik blijf wel plakken hoor, jij was er rond half 9 of iets dergelijks toch pas?
Nah, als het niet later is dan 00:00 dan zit ik er nog wel denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Is afhankelijk van Ez hoe laat ik er ben
Dat sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, als het niet later is dan 00:00 dan zit ik er nog wel denk ik
Komt goed dan, als ik voornamelijk cola drink, dan kan ik met m'n budget wel een tijdje vooruit, ik drink dan langzamerquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt goed dan, als ik voornamelijk cola drink, dan kan ik met m'n budget wel een tijdje vooruit, ik drink dan langzamer
Koolzuurquote:
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koolzuur
Daar komt het volgens mij door, daarnaast raak je van cola een stuk voller als je veel achter elkaar drinkt.
Trouwens ook maar kijken waar ik/we gaan eten, er zit ook een goede Chinees daar (als hij tenminste niet meer in dat tijdelijke hok zit).
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas etenquote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.
Naja ik zie vrijdag wel hoe of wat
Ja maar dat is omdat Ez tot half 8 aan het werk is.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas eten
Meh, magnetronmaaltijd een optie?quote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat Ez tot half 8 aan het werk is.
Ik ga nu eerst het huis verbouwen op zoek naar mn portemonnee
Alles is een optie. Al denk ik dat de kans groter is dat ik onderweg wat haal. Of niet. Vreemd genoeg kan ik meer drinken als ik niet heb gegetenquote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, magnetronmaaltijd een optie?
Succes met de zoektocht!
Ik ook, maar de ochtend erna is klote (mits alcohol)quote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is een optie. Al denk ik dat de kans groter is dat ik onderweg wat haal. Of niet. Vreemd genoeg kan ik meer drinken als ik niet heb gegeten
Ochtenden zijn altijd klote. Veel te vroeg wakker altijd enzquote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook, maar de ochtend erna is klote (mits alcohol)
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreftquote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ochtenden zijn altijd klote. Veel te vroeg wakker altijd enz
waarom zo vroegquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreft
Ja maar na het stappen mag het toch wel wat later van mij.quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreft
Oh, dan ben ik rond een uur of 9/10 wakker, ik heb nooit zoveel slaap nodig heb ik het idee. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste twee jaar al bijna niet meer "ga stappen"quote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar na het stappen mag het toch wel wat later van mij.
Ik ga ook niet vaak meer stappen maar als ik dan een avond flink heb doorgezakt en het laat heb gemaakt dan is het wel klote dat ik na maximaal 5 uurtjes slaap gewoon weer wakker benquote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik rond een uur of 9/10 wakker, ik heb nooit zoveel slaap nodig heb ik het idee. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste twee jaar al bijna niet meer "ga stappen"
Hehe, dodelijk als je er niet tegen kunt inderdaad. En nu ga ik maar eens naar de kapper, m'n haar is te lang, tijd voor het tondeuse!quote:Op maandag 28 november 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vaak meer stappen maar als ik dan een avond flink heb doorgezakt en het laat heb gemaakt dan is het wel klote dat ik na maximaal 5 uurtjes slaap gewoon weer wakker ben
het tondeuse?quote:Op maandag 28 november 2011 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dodelijk als je er niet tegen kunt inderdaad. En nu ga ik maar eens naar de kapper, m'n haar is te lang, tijd voor het tondeuse!
Ja, wat is daar mis mee? Tondeuse 1 gaat hier doorgaans over m'n harses. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het tondeuse?![]()
Ik kan er wel tegen, ben het alleen zat!
De tondeuse toch?quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Tondeuse 1 gaat hier doorgaans over m'n harses. Lekker makkelijk.
Klopt!!quote:
Zijn ze druk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |