quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bedankt he
[..]
Man naar mijn hart
Vergeet niet dat je garantie ook vervalt dan hè. Je kan het wel ongedaan maken, maar dat is soms niet mogelijk vanwege het defect.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij wil binnenkort wel ff met mijn foon spelen?
Prima tevreden erover. Het kost misschien wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hmm, had ik dus toch die Sensation moeten kopen
Ik ga er morgen eens mee klooien, in ieder geval meer dan zat stof om over te lezen.
No thnxquote:
Zo ben ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bedankt he
[..]
Man naar mijn hart
Heb ik nu weer een jaar garantie erop dan denk je?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je garantie ook vervalt dan hè. Je kan het wel ongedaan maken, maar dat is soms niet mogelijk vanwege het defect.
[..]
Prima tevreden erover. Het kost misschien wat, maar dan heb je ook wat.
Standaard heb je 2 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een jaar garantie erop dan denk je?
Oh dan heb ik nog een jaarquote:
Nee gewoon neequote:
Goede conclusie.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En toen opeens niet zo druk meer.
Ik heb van jou gewonnenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En toen opeens niet zo druk meer.
Zielig wel, voor Paul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, mag ik de actie van yvonne niet geweldig vinden?
Doe dan voortaan de quote ipv de url naar de quote. Ik dacht dat je dat hele topic bedoeldequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, mag ik de actie van yvonne niet geweldig vinden?
Ja met jou speel ik dus niet meer.quote:
Ik doe voortaan beide, want met een quote ruk je het uit het verband. (wat op zich ook niet zo erg isquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan voortaan de quote ipv de url naar de quote. Ik dacht dat je dat hele topic bedoelde
Ik vind je lief en adoreer jequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja met jou speel ik dus niet meer.Ik had die stomme Q. Anders had ik wel gewonnen met 6 punten verschil.
Ook goed. Of zet er gewoon ff bij dat je linkt naar een quotequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik doe voortaan beide, want met een quote ruk je het uit het verband. (wat op zich ook niet zo erg is)
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind je lief en adoreer je![]()
Wil je nu weer met mij spelen?
Dat lijkt me heel engquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik schreef een gedichtje voor Paul, over zijn topic.
Pretty please with sugar on topquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik schreef een gedichtje voor Paul, over zijn topic.
[..]Misschien.
![]()
Kiek:quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paul kreeg eindelijk zijn interviewtopic.
Dat gaf hem een enorme kik.
Helaas gunde die lieve Yvonne dit hem niet,
nee, slotje erop, dat deed die griet.
Einde.
quote:
Dit gaat heel raar klinken uit mijn mond maar liever jij dan ikquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hups ik luister de hele dag naar U2 ok.
Ja, leg uit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gaat heel raar klinken uit mijn mond maar liever jij dan ik
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of in het ziekenhuis als ze weer eens niet luistert.
Ik heb alles van U2, zelfs vesten enz. Ik ben al naar 3 concerten van ze geweest maar ik moet een bui hebben om U2 te luisteren. Eigenlijk luister ik het zelden. Zo heel af en toe heb ik dus een bui en draai ik dagenlang alleen maar U2.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, leg uit.Jij was toch een fan?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |