Die zit toch niet in deze reeksquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Watertornado volgens mij wel een beetje.
Klopt, maar Tc heeft toch ook gewoon spytool om te zoeken waar WT zich bevindt en vice versa kan WT ook naar zijn naam zoeken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit toch niet in deze reeks
Ik vind die spytool maar sneuquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Tc heeft toch ook gewoon spytool om te zoeken waar WT zich bevindt en vice versa kan WT ook naar zijn naam zoeken...
Klopt, daarom begon ik die zin met "ik vind"!quote:
Dat vroeg ik ook es aan het grietje bij de McDrive. Ik kreeg niet eens een duidelijk antwoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Waarom heeft de mac geen bezorgservice ?
Je kan toch ook niet van zo'n domme muts met puisten verwachten dat ze een fatsoenlijk antwoord klaar heeft staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook es aan het grietje bij de McDrive. Ik kreeg niet eens een duidelijk antwoord![]()
Ik heb het al opgelost en het was heel dom.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Watertornado volgens mij wel een beetje.
Dit was een ouder grietje. Want die puistenkopjes mogen niet na 10en werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet van zo'n domme muts met puisten verwachten dat ze een fatsoenlijk antwoord klaar heeft staan?
Met bestellingen hebben ze zo nu en dan al moeite moet je nagaan als je met zo'n vraag naar ze toe komt.
Vraag het een hoer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als liefde te koop zou zijn, zou het dan nog wel leuk zijn?
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit was een ouder grietje. Want die puistenkopjes mogen niet na 10en werken
Maar de manager was er niet eens om half 1 's nachts... ambtenaar
Ben je wakkerquote:
Dat was vroeger zo met bruidschatten en alles, dus dat was redelijk gedwongen liefde en dus niet leuk voor degene die gedwongen werd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als liefde te koop zou zijn, zou het dan nog wel leuk zijn?
Maar er lijkt mij toch een wezenlijk verschil te zijn tussen liefde kopen en gedwongen liefde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo met bruidschatten en alles, dus dat was redelijk gedwongen liefde en dus niet leuk voor degene die gedwongen werd.
Interessant. Op welke manier koop je liefde dan eick?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar er lijkt mij toch een wezenlijk verschil te zijn tussen liefde kopen en gedwongen liefde.
Wat dacht je van al die rijke mooiboys die de chicks bij zich houden door ze allerlei kado's te geven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant. Op welke manier koop je liefde dan eick?
Dan is liefde toch al te koop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die rijke mooiboys die de chicks bij zich houden door ze allerlei kado's te geven.
Terwijl gedwongen liefde is wat jij net zei.
Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.quote:
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.
Dan is liefde eigenlijk niet te koop en is het praktisch onmogelijk om liefde te kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.
Dat ligt er dus aan hoe je bekijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is liefde eigenlijk niet te koop en is het praktisch onmogelijk om liefde te kopen.
Wat voor een teken wil je hebben?quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben op zoek naar een teken van leven.
Sucky sucky 5 dollar. Me love you long time.quote:
5 euro > 5 dollar okquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sucky sucky 5 dollar. Me love you long time.
Ik moest gewoon aan die filmtekst denkenquote:
zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gewoon aan die filmtekst denken
KNUFFELLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen ja
kom knuffelen, gratis![]()
Jij wel schatquote:
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:22 schreef Monopoly het volgende:
- edit -
Mag ik mijn vriendin mee nemen ?
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?
Lul.
Als ik jou was zou ik vrijdag naar de ROO meet komen zodat je hem in het openbaar kan vernederenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?
Lul.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...
Maar tepels zijn dan ook wel heel engquote:
Als ik een tepel zie doe ik een kleine pipi in mijn broekje van angst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tepels zijn dan ook wel heel eng
Nooit één gezien, kan niet over meepraten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tepels zijn dan ook wel heel eng
Denken aan mij overlatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...
Je weet dat mono normaliter juist opgewonden raakt van die woorden?quote:
Waarom nou weer op een vrijdagquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vrijdag naar de ROO meet komen zodat je hem in het openbaar kan vernederen
Vroeg ik mij ook al af!quote:
uiteraard!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono normaliter juist opgewonden raakt van die woorden?
Jij bent ook welkom hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne, als jij het WAAGT om naar een meeting te gaan, voor wij hebben gemeet, zoek dan maar alvast een schuiladres om onder te duiken.
Hoe denk je dat Mono redactie sport is geworden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een rooie inpalmen levert meer op dan jullie allemaal samen
Maar ik dacht dat jij die rooie al had ingepalmdquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een rooie inpalmen levert meer op dan jullie allemaal samen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Mono redactie sport is geworden?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Danny ingepalmd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, maar je abo moet je ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij die rooie al had ingepalmd
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Als yvonne ook komt op de meet dan krijgt ze van mij een glas champagne.
True true.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Danny ingepalmd?
[..]
Ja, maar je abo moet je ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.
Het slinkt wel snel ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?
Daar is toch niks meerquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het slinkt wel snel ja.
Nieuwe halen morgen op de Keileweg.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?
Dat was 10 jaar terug ook al zo. Vaak geweest daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De hoeren zijn al weg, maar de perfecte plaats om bruin te scoren.
junkquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar terug ook al zo. Vaak geweest daar
Ik ging er niet voor bruin heen hoor.quote:
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Triggershot het volgende:
In mijn tijd was je stoer als je rookte, is dat nog steeds?
Nu is het niet stoer meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)
In ronde kringen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)
Cassis is ook wel extreem stoer hoor!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon aan de fristi elk weekend. Met een rietje natuurlijk.
Stoerder dan dat word het niet .
Fristi is alleen voor grote jongetjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon aan de fristi elk weekend. Met een rietje natuurlijk.
Stoerder dan dat word het niet .
Ah, daar heb ik geen verstand van, ik vorm altijd driehoeken.quote:
Dat is toch gay man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fristi is alleen voor grote jongetjes
[..]
Ah, daar heb ik geen verstand van, ik vorm altijd driehoeken.
Tegenwoordig is dat stoer, dus pro homoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso(no homo natuurlijk)
Ik dacht dat, dat alleen was vanwege het hele metro gebeuren?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat stoer, dus pro homo
Metro is toch zooo 2000?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat, dat alleen was vanwege het hele metro gebeuren?
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etceteraquote:
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etcetera)
* Triggershot Gooit sjaaltje weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etcetera)
* Triggershot Gooit sjaaltje weg. x2quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uit
Het bedrijf waar ik voorheen werkte produceerde die rommel, ik heb me helemaal kapotgelachen, vooral in de winter, als ik een normale sjaal om hadquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uit
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Gooit sjaaltje weg.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Gooit sjaaltje weg. x2
Nou ja, ik heb geen Iphone of BB...quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu ben je weer hip! (volgens huidige standaarden, toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |