Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.quote:
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.
Dan is liefde eigenlijk niet te koop en is het praktisch onmogelijk om liefde te kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.
Dat ligt er dus aan hoe je bekijkt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is liefde eigenlijk niet te koop en is het praktisch onmogelijk om liefde te kopen.
Wat voor een teken wil je hebben?quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben op zoek naar een teken van leven.
Sucky sucky 5 dollar. Me love you long time.quote:
5 euro > 5 dollar okquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sucky sucky 5 dollar. Me love you long time.
Ik moest gewoon aan die filmtekst denkenquote:
zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest gewoon aan die filmtekst denken
KNUFFELLLLLLLLLLLLLquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen ja
kom knuffelen, gratis![]()
Jij wel schatquote:
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:22 schreef Monopoly het volgende:
- edit -
Mag ik mijn vriendin mee nemen ?
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?
Lul.
Als ik jou was zou ik vrijdag naar de ROO meet komen zodat je hem in het openbaar kan vernederenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hé redactie sport, denk ook jij even aan googleadsens?
Lul.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...
Maar tepels zijn dan ook wel heel engquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |