Dat was 10 jaar terug ook al zo. Vaak geweest daarquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De hoeren zijn al weg, maar de perfecte plaats om bruin te scoren.
junkquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was 10 jaar terug ook al zo. Vaak geweest daar
Ik ging er niet voor bruin heen hoor.quote:
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:02 schreef Triggershot het volgende:
In mijn tijd was je stoer als je rookte, is dat nog steeds?
Nu is het niet stoer meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)
In ronde kringen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar het ligt er geloof ik aan in wat voor kringen je verkeerd. (vroegah, was het natuurlijk sowieso stoer)
Cassis is ook wel extreem stoer hoor!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon aan de fristi elk weekend. Met een rietje natuurlijk.
Stoerder dan dat word het niet .
Fristi is alleen voor grote jongetjesquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon aan de fristi elk weekend. Met een rietje natuurlijk.
Stoerder dan dat word het niet .
Ah, daar heb ik geen verstand van, ik vorm altijd driehoeken.quote:
Dat is toch gay man.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fristi is alleen voor grote jongetjes
[..]
Ah, daar heb ik geen verstand van, ik vorm altijd driehoeken.
Tegenwoordig is dat stoer, dus pro homoquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso(no homo natuurlijk)
Ik dacht dat, dat alleen was vanwege het hele metro gebeuren?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat stoer, dus pro homo
Metro is toch zooo 2000?quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik dacht dat, dat alleen was vanwege het hele metro gebeuren?
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etceteraquote:
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uitquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etcetera)
* Triggershot Gooit sjaaltje weg.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet meer op de hoogte van trends, ik dacht dat het nog steeds in was (mannen met sjaaltjes zonder enig nut etcetera)
* Triggershot Gooit sjaaltje weg. x2quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uit
Het bedrijf waar ik voorheen werkte produceerde die rommel, ik heb me helemaal kapotgelachen, vooral in de winter, als ik een normale sjaal om hadquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n afknapper bij een man. Straalt toch niets mannelijks uit
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Gooit sjaaltje weg.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Gooit sjaaltje weg. x2
Nou ja, ik heb geen Iphone of BB...quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nu ben je weer hip! (volgens huidige standaarden, toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |