Als ik een tepel zie doe ik een kleine pipi in mijn broekje van angst.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tepels zijn dan ook wel heel eng
Nooit één gezien, kan niet over meepraten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar tepels zijn dan ook wel heel eng
Denken aan mij overlatenquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit wel mocht, omdat er niets te zien was...
Je weet dat mono normaliter juist opgewonden raakt van die woorden?quote:
Waarom nou weer op een vrijdagquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vrijdag naar de ROO meet komen zodat je hem in het openbaar kan vernederen
Vroeg ik mij ook al af!quote:
uiteraard!quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat mono normaliter juist opgewonden raakt van die woorden?
Jij bent ook welkom hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:48 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne, als jij het WAAGT om naar een meeting te gaan, voor wij hebben gemeet, zoek dan maar alvast een schuiladres om onder te duiken.
Hoe denk je dat Mono redactie sport is geworden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een rooie inpalmen levert meer op dan jullie allemaal samen
Maar ik dacht dat jij die rooie al had ingepalmdquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een rooie inpalmen levert meer op dan jullie allemaal samen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Mono redactie sport is geworden?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Danny ingepalmd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, maar je abo moet je ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat jij die rooie al had ingepalmd
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
Als yvonne ook komt op de meet dan krijgt ze van mij een glas champagne.
True true.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Danny ingepalmd?
[..]
Ja, maar je abo moet je ook eens in de zoveel tijd vernieuwen.
Het slinkt wel snel ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?
Daar is toch niks meerquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het slinkt wel snel ja.
Nieuwe halen morgen op de Keileweg.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij nog wel GHB over dan? Vannacht flips en intronic, vanavond die chick. Je bent toch zeker wel al bijna door je voorraad heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |