Die zit toch niet in deze reeksquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Watertornado volgens mij wel een beetje.
Klopt, maar Tc heeft toch ook gewoon spytool om te zoeken waar WT zich bevindt en vice versa kan WT ook naar zijn naam zoeken...quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit toch niet in deze reeks
Ik vind die spytool maar sneuquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar Tc heeft toch ook gewoon spytool om te zoeken waar WT zich bevindt en vice versa kan WT ook naar zijn naam zoeken...
Klopt, daarom begon ik die zin met "ik vind"!quote:
Dat vroeg ik ook es aan het grietje bij de McDrive. Ik kreeg niet eens een duidelijk antwoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Waarom heeft de mac geen bezorgservice ?
Je kan toch ook niet van zo'n domme muts met puisten verwachten dat ze een fatsoenlijk antwoord klaar heeft staan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook es aan het grietje bij de McDrive. Ik kreeg niet eens een duidelijk antwoord![]()
Ik heb het al opgelost en het was heel dom.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Watertornado volgens mij wel een beetje.
Dit was een ouder grietje. Want die puistenkopjes mogen niet na 10en werkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je kan toch ook niet van zo'n domme muts met puisten verwachten dat ze een fatsoenlijk antwoord klaar heeft staan?
Met bestellingen hebben ze zo nu en dan al moeite moet je nagaan als je met zo'n vraag naar ze toe komt.
Vraag het een hoer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als liefde te koop zou zijn, zou het dan nog wel leuk zijn?
Hahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit was een ouder grietje. Want die puistenkopjes mogen niet na 10en werken
Maar de manager was er niet eens om half 1 's nachts... ambtenaar
Ben je wakkerquote:
Dat was vroeger zo met bruidschatten en alles, dus dat was redelijk gedwongen liefde en dus niet leuk voor degene die gedwongen werd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als liefde te koop zou zijn, zou het dan nog wel leuk zijn?
Maar er lijkt mij toch een wezenlijk verschil te zijn tussen liefde kopen en gedwongen liefde.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo met bruidschatten en alles, dus dat was redelijk gedwongen liefde en dus niet leuk voor degene die gedwongen werd.
Interessant. Op welke manier koop je liefde dan eick?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:53 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar er lijkt mij toch een wezenlijk verschil te zijn tussen liefde kopen en gedwongen liefde.
Wat dacht je van al die rijke mooiboys die de chicks bij zich houden door ze allerlei kado's te geven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Interessant. Op welke manier koop je liefde dan eick?
Dan is liefde toch al te koop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die rijke mooiboys die de chicks bij zich houden door ze allerlei kado's te geven.
Terwijl gedwongen liefde is wat jij net zei.
Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.quote:
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tevens denk ik dat die meiden van die mooiboys niet echt gelukkig zijn in de liefde, maar enkel golddiggers zijn.
Dan is liefde eigenlijk niet te koop en is het praktisch onmogelijk om liefde te kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zeker, terwijl de mooiboys denken dat ze liefde kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |