ohhhquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles van U2, zelfs vesten enz. Ik ben al naar 3 concerten van ze geweest maar ik moet een bui hebben om U2 te luisteren. Eigenlijk luister ik het zelden. Zo heel af en toe heb ik dus een bui en draai ik dagenlang alleen maar U2.
Bijnaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
Chocolade sigaretten tellen nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
* Huppelmuts geeft dr chocolade sigaretten aan dr zoonquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chocolade sigaretten tellen niet
Beste vorm van propagandaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Chocolade sigaretten is propaganda voor de tabaksindustrie.
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True.
P.S is je inbox al gedeeld ?
akkoord! Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschieten
Hoe laat komt je date?quote:
Oh spannend!!quote:
Proest!!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij meurden na een avondje te posten in de ROO SC.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel wat meurden betekent hoor
Goede gedachtengang welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Daar twijfelde ik ook niet over.
Maar dacht, he laat ik eens wat posten.
Je staat toch voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
Buh, zo weinig punten voor mn bazen woord,Jammer weer.
Nog wel.quote:
Ik kreeg de lettersquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog wel.Ik stond de hele tijd voor, maar op het eind word jij een maniak en leg je allemaal bizarre woorden neer
Jij mag wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg de letters![]()
Sorry, zal het niet meer doen. Denk ik, hoop ik voor jou
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi nee joh ik meende hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*resign*quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Voeg mij eens toe. Hupselsquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoor![]()
Wat was er de eerste keren dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er de eerste keren dan?
quote:
Ik ben niet bang. Maar ja ik heb dan ook geen relatie met haarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
Neen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Klinker dacht je aan Jan en hoe hij een bakkie thee dronk toen je dat laatste woord plaatste?![]()
Grapje toch
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen.
Gemeen dat weer.
Jan.![]()
![]()
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elk grapje bevat een kern van waarheid zeg ik altijd.
Hehehehe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe!
I c wat u did dar.
Schandalig!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tss wordfeud kent Garp niet eens!
Wat een garp!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tss wordfeud kent Garp niet eens!
Ik kom denk ik niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Komen jullie nou ook vrijdag? Of nog steeds niet zeker?
Jammerquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom denk ik niet meer.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Echt dom, dat probeerde ik eerder neer te leggen dan Grap.Ik.
Maar nu trek ik net een biertje openquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijk
Ik heb je al ingehaaldquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar nu trek ik net een biertje openen ons potje is van start gegaan
Wil hij vast wel doen voor jequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je thee zetten voor mij? Met honing? Ik heb keelpijn.
Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 puntersquote:
Maar natuurlijk wil ik dat jongedame, ik weet wel hoe ik een lekkere kop thee kan zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je thee zetten voor mij? Met honing? Ik heb keelpijn.
Zo is hij ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil hij vast wel doen voor je
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 punters
True lovequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo is hij ja.Dan zit ik op de bank warm te worden omdat we net van buiten komen en dan gaat hij meteen thee zetten alles
![]()
Lief he?
Leugens dat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoor
Aww no.quote:[..]
True love![]()
De enige man waar ik bij op visite kom daar moet ik mn eigen thee zetten
Heul nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens dat!
[..]
Aww no.
Ik drink alleen bij Jan thee eigenlijk.En op stage. Thuis zo goed als nooit.
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kijk naar de kippetjeeeeessssss
Iedereen is gewoon druk met het hebben van een leven op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer te posten.
Nee hoor, angst is niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde pets, toen legde jan beng en nu legt hij opeens klap. Moet ik bang worden? Is dit een hint?
Jeetjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, angst is niet nodig.
Hij wil je gewoon graag billenkoek geven
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?quote:
hehehequote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Is niet leukquote:
Ik heb het toch over deze TT en niet over andere...quote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Werk zequote:Op zondag 27 november 2011 10:40 schreef Maringo het volgende:
Enniewees, ik ben aan die arbeit. Tot later!
Is dat een soort garper?quote:
Ahaquote:Op zondag 27 november 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die op het gras kan lopen ja
Onder de dekensssquote:Op zondag 27 november 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
De kerstversiering wordt hier nu opgehangen![]()
Ik heb zo geen zin in kerst, eens zien of ik ergens heen kan vluchten ofzo
Geen optie.quote:
Bohhhquote:Op zondag 27 november 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen optie.
Het zit hier vol met familie enz tweede kerstdag.
Flikker maar op, al moet ik in mn auto gaan slapen. Ik ben echt niet thuis met de kerst
Ik hoop het voor je!!quote:Op zondag 27 november 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bohhh
Beter gaan mijn ouders op vakantie in de kerstvakantie, dan kan Jan hier komen slapen met kerst.
quote:Op zondag 27 november 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!!
ER GAAT NU ROOD PLAKBAND OP DE RAMEN
Sowieso maand december overslaan!quote:Op zondag 27 november 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERDOMME HET IS NOG NIET EENS 5 DEMCEBER GEWEEST!
Dan ben ik nog sneller bijna 20.quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso maand december overslaan!
Beter plan
Dat is toch niet erg?quote:Op zondag 27 november 2011 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ben ik nog sneller bijna 20.
Potjes volfappen en dan naar de spermabank brengen?quote:Op zondag 27 november 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben mezelf gewoon constant aan het aftrekken de hele dag.
Dat is mijn kerst spirit.
Ik deel het uit aan de minder bedeelden in dit land.quote:Op zondag 27 november 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Potjes volfappen en dan naar de spermabank brengen?
Jammer he dat de hoeren op de keileweg er niet meer zijnquote:Op zondag 27 november 2011 15:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik deel het uit aan de minder bedeelden in dit land.
Ben immers geen Scrooge.
Jij snapt hetquote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, matige pot met die 0-1 , maar goed, HELEMAAL NIETS IN DEVENTER
quote:Op zondag 27 november 2011 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, matige pot met die 0-1 , maar goed, HELEMAAL NIETS IN DEVENTER
quote:Op zondag 27 november 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Feyenoord gewonnen bij RKC![]()
Patje heeft zn clubbie niet hard genoeg aangemoedigd
Jan heeft vast wel iets voor je om de keel te smerenquote:
Thee met honing?quote:Op zondag 27 november 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jan heeft vast wel iets voor je om de keel te smeren
Uhm... ja... dat bedoelde ik inderdaadquote:
Sjeempie.quote:Op zondag 27 november 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... ja... dat bedoelde ik inderdaad
Wat voor elektronische muziek?quote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Tchock het volgende:
Liefhebbers van elektronische muziek: 23:30 draai ik op Radio 49
Ik heb een afspeellijst klaarstaan met letterlijk alles. Elektropop tot dubstep tot drum and bass tot technoquote:Op zondag 27 november 2011 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat voor elektronische muziek?
Heb je de hele tijd op Jan gewacht?quote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoooi!
Ik had veel eerder thee moeten zetten voor mezelf. Jeetje jeetje.
Facebook blokkeerde ditquote:Op zondag 27 november 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de hele tijd op Jan gewacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannende serie wel
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 21:35:33 ]
Alles? Ook noise?quote:Op zondag 27 november 2011 21:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een afspeellijst klaarstaan met letterlijk alles. Elektropop tot dubstep tot drum and bass tot techno
quote:Op zondag 27 november 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Facebook blokkeerde ditWaar gaat het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spannende serie wel![]()
Kan je de link ff pmen naar me![]()
Ga ik morgen wel ff illegaal kopen
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2011 21:35:48 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Draai dan minimal en minimal techno. Ik ben wel toe aan een avondje dat.quote:Op zondag 27 november 2011 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké geen noise. Ik hou niet van noise, veel meer van minimal
EBM? Industrial? Powerpop? Futurepop?quote:Op zondag 27 november 2011 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké geen noise. Ik hou niet van noise, veel meer van minimal
Oké oké ik snap hetquote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
EBM? Industrial? Powerpop? Futurepop?
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.quote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar gaat het over?![]()
Kan je de link ff pmen naar me![]()
Ga ik morgen wel ff illegaal kopen
saaiquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.
Oh klinkt wel goed!quote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Een heel agressief virus dat uiteindelijk heel Engeland bijna uitroeit. Maar er zijn een heel klein groepje immuun voor en die moeten zien te overleven in het nu bijna uitgestorven Engeland.
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hou die Piratenbaai links eens achterwege
Sorry ik was me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 27 november 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hou die Piratenbaai links eens achterwege
Elektronische muziek is breed ja.quote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké oké ik snap hetIk richt me op elektro, dnb, dubstep, techno, minimal dubstep, minimal, jungle, new rave. En alles wat ik nu vergeten ben.
Bijnaquote:
quote:
Ik wil je ook wel warm houden hoorquote:Op zondag 27 november 2011 21:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voor de koude nachten in Lapland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |