Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 puntersquote:
Maar natuurlijk wil ik dat jongedame, ik weet wel hoe ik een lekkere kop thee kan zettenquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wil je thee zetten voor mij? Met honing? Ik heb keelpijn.
Zo is hij ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil hij vast wel doen voor je
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ik heb al gehoord van betrouwbare bronnen dat jij niet vies bent van 20 en 30 punters
True lovequote:Op zaterdag 26 november 2011 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zo is hij ja.Dan zit ik op de bank warm te worden omdat we net van buiten komen en dan gaat hij meteen thee zetten alles
![]()
Lief he?
Leugens dat!quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit vaker onder de 10 punten dan erboven hoor
Aww no.quote:[..]
True love![]()
De enige man waar ik bij op visite kom daar moet ik mn eigen thee zetten
Heul nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Leugens dat!
[..]
Aww no.
Ik drink alleen bij Jan thee eigenlijk.En op stage. Thuis zo goed als nooit.
Que?quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik kijk naar de kippetjeeeeessssss
Iedereen is gewoon druk met het hebben van een leven op de zaterdagavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand durft meer te posten.
Nee hoor, angst is niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik legde pets, toen legde jan beng en nu legt hij opeens klap. Moet ik bang worden? Is dit een hint?
Jeetjequote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor, angst is niet nodig.
Hij wil je gewoon graag billenkoek geven
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?quote:
hehehequote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Is niet leukquote:
Ik heb het toch over deze TT en niet over andere...quote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vond de spugen op Hups TT leuker?
Werk zequote:Op zondag 27 november 2011 10:40 schreef Maringo het volgende:
Enniewees, ik ben aan die arbeit. Tot later!
Is dat een soort garper?quote:
Ahaquote:Op zondag 27 november 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die op het gras kan lopen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |