ohhhquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb alles van U2, zelfs vesten enz. Ik ben al naar 3 concerten van ze geweest maar ik moet een bui hebben om U2 te luisteren. Eigenlijk luister ik het zelden. Zo heel af en toe heb ik dus een bui en draai ik dagenlang alleen maar U2.
Bijnaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
Chocolade sigaretten tellen nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:08 schreef Posucice het volgende:
Ik heb vandaag sigaretten gekocht, hoor ik er nu bij?
* Huppelmuts geeft dr chocolade sigaretten aan dr zoonquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chocolade sigaretten tellen niet
Beste vorm van propagandaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Chocolade sigaretten is propaganda voor de tabaksindustrie.
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschietenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True.
P.S is je inbox al gedeeld ?
akkoord! Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog niet op pc geweest. Herinner mij morgen even aan. Moet nu opschieten
Hoe laat komt je date?quote:
Oh spannend!!quote:
Proest!!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij meurden na een avondje te posten in de ROO SC.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik weet wel wat meurden betekent hoor
Goede gedachtengang welquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Daar twijfelde ik ook niet over.
Maar dacht, he laat ik eens wat posten.
Je staat toch voorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe.
Buh, zo weinig punten voor mn bazen woord,Jammer weer.
Nog wel.quote:
Ik kreeg de lettersquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nog wel.Ik stond de hele tijd voor, maar op het eind word jij een maniak en leg je allemaal bizarre woorden neer
Jij mag wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg de letters![]()
Sorry, zal het niet meer doen. Denk ik, hoop ik voor jou
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi nee joh ik meende hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
*resign*quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag wel winnen van mij.De rest niet.
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Voeg mij eens toe. Hupselsquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefffff ja, Huppel mag blij zijn dat ze het mag hoor![]()
Wat was er de eerste keren dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe je niet.
Weet je nog de eerste keren?![]()
![]()
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweestquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was er de eerste keren dan?
quote:
Ik ben niet bang. Maar ja ik heb dan ook geen relatie met haarquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik won van haar en ben nog nooit zo bang geweest![]()
Neen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Klinker dacht je aan Jan en hoe hij een bakkie thee dronk toen je dat laatste woord plaatste?![]()
Grapje toch
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neen.
Gemeen dat weer.
Jan.![]()
![]()
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elk grapje bevat een kern van waarheid zeg ik altijd.
Hehehehe!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah hij drinkt wel thee natuurlijk
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehehe!
I c wat u did dar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |