Herkenbaarquote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt goed dan, als ik voornamelijk cola drink, dan kan ik met m'n budget wel een tijdje vooruit, ik drink dan langzamer
Koolzuurquote:
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koolzuur
Daar komt het volgens mij door, daarnaast raak je van cola een stuk voller als je veel achter elkaar drinkt.
Trouwens ook maar kijken waar ik/we gaan eten, er zit ook een goede Chinees daar (als hij tenminste niet meer in dat tijdelijke hok zit).
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas etenquote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.
Naja ik zie vrijdag wel hoe of wat
Ja maar dat is omdat Ez tot half 8 aan het werk is.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas eten
Meh, magnetronmaaltijd een optie?quote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat Ez tot half 8 aan het werk is.
Ik ga nu eerst het huis verbouwen op zoek naar mn portemonnee
Alles is een optie. Al denk ik dat de kans groter is dat ik onderweg wat haal. Of niet. Vreemd genoeg kan ik meer drinken als ik niet heb gegetenquote:Op maandag 28 november 2011 11:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, magnetronmaaltijd een optie?
Succes met de zoektocht!
Ik ook, maar de ochtend erna is klote (mits alcohol)quote:Op maandag 28 november 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles is een optie. Al denk ik dat de kans groter is dat ik onderweg wat haal. Of niet. Vreemd genoeg kan ik meer drinken als ik niet heb gegeten
Ochtenden zijn altijd klote. Veel te vroeg wakker altijd enzquote:Op maandag 28 november 2011 11:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook, maar de ochtend erna is klote (mits alcohol)
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreftquote:Op maandag 28 november 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ochtenden zijn altijd klote. Veel te vroeg wakker altijd enz
waarom zo vroegquote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreft
Ja maar na het stappen mag het toch wel wat later van mij.quote:Op maandag 28 november 2011 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te vroeg, te vroeg...wat is te vroeg? Ik sta altijd rond 6 uur op, heerlijke tijd wat mij betreft
Oh, dan ben ik rond een uur of 9/10 wakker, ik heb nooit zoveel slaap nodig heb ik het idee. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste twee jaar al bijna niet meer "ga stappen"quote:Op maandag 28 november 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar na het stappen mag het toch wel wat later van mij.
Ik ga ook niet vaak meer stappen maar als ik dan een avond flink heb doorgezakt en het laat heb gemaakt dan is het wel klote dat ik na maximaal 5 uurtjes slaap gewoon weer wakker benquote:Op maandag 28 november 2011 11:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik rond een uur of 9/10 wakker, ik heb nooit zoveel slaap nodig heb ik het idee. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste twee jaar al bijna niet meer "ga stappen"
Hehe, dodelijk als je er niet tegen kunt inderdaad. En nu ga ik maar eens naar de kapper, m'n haar is te lang, tijd voor het tondeuse!quote:Op maandag 28 november 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vaak meer stappen maar als ik dan een avond flink heb doorgezakt en het laat heb gemaakt dan is het wel klote dat ik na maximaal 5 uurtjes slaap gewoon weer wakker ben
het tondeuse?quote:Op maandag 28 november 2011 11:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, dodelijk als je er niet tegen kunt inderdaad. En nu ga ik maar eens naar de kapper, m'n haar is te lang, tijd voor het tondeuse!
Ja, wat is daar mis mee? Tondeuse 1 gaat hier doorgaans over m'n harses. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 28 november 2011 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het tondeuse?![]()
Ik kan er wel tegen, ben het alleen zat!
De tondeuse toch?quote:Op maandag 28 november 2011 12:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Tondeuse 1 gaat hier doorgaans over m'n harses. Lekker makkelijk.
Klopt!!quote:
Zijn ze druk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |