Die is vast wel wat gewendquote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]zet ik je even in de OP, ik ben bang dat de kroegeigenaar het zwaar krijgt vrijdag
Ik neem ook een maat van me meequote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]zet ik je even in de OP, ik ben bang dat de kroegeigenaar het zwaar krijgt vrijdag
Ik zal hem eens bellen:quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik neem ook een maat van me mee
Dan moet je een nieuwe kopen.quote:Op maandag 28 november 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik ben mn portemonnee kwijt
Ja. Gewoon foetsiequote:Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe kopen.
Broekzakken e.d. al gechecked?
quote:Op maandag 28 november 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Gewoon foetsie![]()
Niet dat ik veel geld heb maar het kleine beetje dat ik nog had zit erin, en mn pinpas en mn ov kaart en mn rijbewijs. FML
Eten?quote:Op maandag 28 november 2011 10:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut is dat, herkenbaar ook. Die van mij lag toen in de wasmand. Daarnaast maakt de hoeveelheid geld niet echt uit, ook van een paar Euro kun je degelijk eten.
Nouja, ik zou dan toch kiezen voor eten, ik ga in ieder geval weer even een knakworstenontbijt makenquote:Op maandag 28 november 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eten?
MN PEUKEN ZIJN BIJNA OP VERDOMME
Eten is in huisquote:Op maandag 28 november 2011 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ik zou dan toch kiezen voor eten, ik ga in ieder geval weer even een knakworstenontbijt maken
Maar geen peuken hebben is ook erg kut.
quote:
Ik ga niet drinken heb ik besloten. Ik ga helemaal nuchter blijvenquote:Op maandag 28 november 2011 10:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
* LompeHork verorberd in de tussen tijd mini-knakworstjes
Ik hoop dat de Groene Paal ook bittergarnituur heeft trouwens, ik krijg altijd honger van bier.
Ik weinig, sowieso niet zo veel geld te besteden, dus zal toch weinig drinkenquote:Op maandag 28 november 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet drinken heb ik besloten. Ik ga helemaal nuchter blijven
Jij zit er al heel vroeg he?quote:Op maandag 28 november 2011 10:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weinig, sowieso niet zo veel geld te besteden, dus zal toch weinig drinken
Ja, waarschijnlijk tussen 16:00 en 17:00 ergens! Oh, ik blijf wel plakken hoor, jij was er rond half 9 of iets dergelijks toch pas?quote:Op maandag 28 november 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit er al heel vroeg he?
Hoop wel dat je er nog bent tegen de tijd dat wij er eindelijk zijn
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Is afhankelijk van Ez hoe laat ik er benquote:Op maandag 28 november 2011 10:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk tussen 16:00 en 17:00 ergens! Oh, ik blijf wel plakken hoor, jij was er rond half 9 of iets dergelijks toch pas?
Nah, als het niet later is dan 00:00 dan zit ik er nog wel denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee om eerlijk te zijn. Is afhankelijk van Ez hoe laat ik er ben
Dat sowiesoquote:Op maandag 28 november 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, als het niet later is dan 00:00 dan zit ik er nog wel denk ik
Komt goed dan, als ik voornamelijk cola drink, dan kan ik met m'n budget wel een tijdje vooruit, ik drink dan langzamerquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt goed dan, als ik voornamelijk cola drink, dan kan ik met m'n budget wel een tijdje vooruit, ik drink dan langzamer
Koolzuurquote:
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 november 2011 11:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Koolzuur
Daar komt het volgens mij door, daarnaast raak je van cola een stuk voller als je veel achter elkaar drinkt.
Trouwens ook maar kijken waar ik/we gaan eten, er zit ook een goede Chinees daar (als hij tenminste niet meer in dat tijdelijke hok zit).
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas etenquote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja eten, helemaal niet aan gedacht.
Naja ik zie vrijdag wel hoe of wat
Ja maar dat is omdat Ez tot half 8 aan het werk is.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dacht er ook nu pas aan, maar jij bent sowieso veel later, ik ga niet rond 22:00 pas eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |