Dat nummer isquote:Op zondag 27 november 2011 22:07 schreef Maringo het volgende:
Ik hoor momenteel dit nummer:
Van buiten uit een auto
quote:Op zondag 27 november 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
Op de meet neem ik een CD mee van Rinus voor in de kroeg
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
Ok, nu ben ik opeens blij dat ik niet naar de meet kan
quote:Op zondag 27 november 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
Ok, nu ben ik opeens blij dat ik niet naar de meet kan
Ik twijfel tussen vlees en lolly'squote:
Mono topicquote:
Gaat over mijquote:
quote:
Steven is ook een toffe Ierquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gaat over mijmorgen open ik wel een "Toffe Ieren"-topic ter ere van Stevenmac26, united we stand!
[..]![]()
Steven is mijn homeboy, Celtic for life!quote:
Ja, wat een mongool is het ook!quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
ik vind steven maar een achterlijke debiel, maar hee dat is mijn mening en wie ben ik
Niks mis met Ajaxquote:
Dat was nog onder mijn vorige account volgens mijquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Steven zei ooit eens dat hij mij in elkaar zou slaan, ik ben nog steeds bang voor hem
0-3? De tering... Ik heb het gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Het was vandaaag weer om te huilen ondanks de 0-3
Oh jee, de meet wordt een knokpartijquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
Steven zei ooit eens dat hij mij in elkaar zou slaan, ik ben nog steeds bang voor hem
De twee wedstrijden hierrvoor waren wel aardig goed vond ik, vandaag was het geen feest neequote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Het was vandaaag weer om te huilen ondanks de 0-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |