Pareltje jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jou moet ik nog even bedanken voor dit topic: Toffe Schotten
quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat je woorden met iemand kan hebben, best behoorlijke en het daarna onder andere namen het goed kan vinden
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!quote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou niks mis
Het was vandaaag weer om te huilen ondanks de 0-3
Ik schop wat ik wilquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pareltje jaMooi dat die weer even onder de aandacht kwam
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggenquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!
Dat is tenminste een eredivisie club. Ik bedoel je zal maar voor FC Zwolle zijn
All hail the spytoolquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik schop wat ik wilhet had te weinig aandacht, en ik kwam er nu pas achter dat iemand mijn naam had gepost
3 gouden sterren op de borstquote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggen
True!quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zwolle staat tenminste bovenaan. Dat kan je niet van Ajax zeggen
Dat dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 gouden sterren op de borst
hoeveel heeft zwolle er?
Volendaaaaaaaaaaaaaaaaam huuuuuuuuuuu!quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ze spelen de laatste tijd belabberd maar dan nog. Er is niks mis met voor een club als Ajax zijn!
Dat is tenminste een eredivisie club. Ik bedoel je zal maar voor FC Zwolle zijn
Wist ik veel man, dat boeit me echt geen flikker, maargoed, ik dacht, laat ik eens klikkenquote:
Wij hebben geen sterren. Wij hebben veren, van al die eagles die we hebben gekilldquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
3 gouden sterren op de borst
hoeveel heeft zwolle er?
Misschien de vrouwenquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Doet Zwolle trouwens Europees voetbal?
quote:Op zondag 27 november 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien de vrouwen
Of de G teams
Heb je daar wel vaker trek in of is dit iets nieuws?quote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb trek in tong, slibtong om precies te zijn. Boohhhhh.
als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kut. Mn kakkerlak is echt niet meer boos op me
Nope!quote:
Is goddelijk, met bietenstamppot. Bohhhh.quote:Op zondag 27 november 2011 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je daar wel vaker trek in of is dit iets nieuws?
Uhm nee. Blonde Godquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah , Hertog Jan, zeg dat dan meteen
Camel en marlboro vind ik weinig verschil tussen zittenquote:Op maandag 28 november 2011 00:27 schreef fyah het volgende:
ah, een roo sclaat ik nou net 3 pakjes verieté gekocht hebben
- de gewone marlboro (die ik gewend ben)
- luckies
- camel
benieuwd of ik ga overstappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |