je lult poep jonguh,quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef kosmetdesnor het volgende:
Je eigen verjaardags topiques openen
Ja, als het zo moet dan hoeft het van mij ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef yvonne het volgende:
Godgodverdegodverdomme.
Moet ik m'n eigen topic openen!
Ik ben niet jarigquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef kosmetdesnor het volgende:
Je eigen verjaardags topiques openen
ok sorryquote:
oooh, ik zit net 2005 beetje na te lezen, kwam je naam vaak tegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, als het zo moet dan hoeft het van mij ook niet meer.
voortaan zal ik niet zonder te lezen dingen postenquote:
ha!quote:
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:51 schreef Zweetteef het volgende:
aaa nog een verjaardagstopic voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben liever dat dan een dom wicht zoals jij.quote:
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaapquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben liever dat dan een dom wicht zoals jij.
psst ga eens terug naar je dagboek en laat dit topic leuk voor yvonnequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Ik ben niet dik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
carequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik feliciteer je niet omdat je zomaar mijn user van de dag topic slot,![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, 12 jaar al, gefeliciteerd.quote:geregistreerd op: vrijdag 26 november 1999 @ 11:06
Hoera!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
12 jaar Fok mensen.
klik anders gewoon ff verder dan je neus lang is
Grrrrrrrrrrrquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Twaalf jaar reacties lopen tikken op een forum. Wees er maar trots op. Het is gelukkig niet zo dat je in die twaalf jaar een aanzienelijk betere tijdbesteding had kunnen hebben. Dan had je misschien nu iets bereikt. Maar kijk eens terug, en bedenk eens of sta eens stil bij de niet in waarde toegenomen prestatie/tijd grafiek. Integendeel. Dan is het toch het enige logische concluderende verband dat je die twaalf jaar nooit meer terug krijgt en de invulling die jij er aan hebt gegeven, waardeloos is? Het is niet mijn bedoeling om u pijn te doen, maar besef het. Misschien is het tijd om bepaalde constanten uit je leven te veranderen of zelfs weg te halen. Het is mooi genoeg geweest, zo. Twaalf jaar is onweerlegbaar twaalf jaar te lang.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Twaalf jaar reacties lopen tikken op een forum. Wees er maar trots op. Het is gelukkig niet zo dat je in die twaalf jaar een aanzienelijk betere tijdbesteding had kunnen hebben. Dan had je misschien nu iets bereikt. Maar kijk eens terug, en bedenk eens of sta eens stil bij de niet in waarde toegenomen prestatie/tijd grafiek. Integendeel. Dan is het toch het enige logische concluderende verband dat je die twaalf jaar nooit meer terug krijgt en de invulling die jij er aan hebt gegeven, waardeloos is? Het is niet mijn bedoeling om u pijn te doen, maar besef het. Misschien is het tijd om bepaalde constanten uit je leven te veranderen of zelfs weg te halen. Het is mooi genoeg geweest, zo. Twaalf jaar is onweerlegbaar twaalf jaar te lang.
shit ik moet wegquote:
En een pak op hun luierkonten geeft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
Alsof Yvonne niet al 12 jaar lang de Onzin schijtende Usertjes hun billetjes afveegt![]()
noem dat maar zinloos
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een pak op hun luierkonten geeft.
Zoiets had ik ooit als sig
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne, wanneer ban je die sanasoufi een keer?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484
Zie MEDquote:
Je noemde het een SC, dat had je nooit moeten doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik feliciteer je niet tot mijn drarry topic weer opengaat
Te laatquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Behalve als dit juist averechts werkt, dan feliciteer ik je van harte
Soms lees je van die posts die van de eerste tot de laatste letter enkel waarheden bevat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms lees je van die posts die van de eerste tot de laatste letter enkel waarheden bevat.
Dit is zo'n post.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
GrrrrrrrrrrrPas op anders kom ik voortaan VBL modden
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef smegmanus het volgende:
12 jaar FOK!
Hallo ik zit 12 jaar op FOK! en wat is dit?
En na 2 jaar ben je al DEVver en zelfs admin!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gefeliciteerd! Mijn 2e jaar zit er nog niet eens op.
Dat admingedeelte zou je stilhouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
En na 2 jaar ben je al DEVver en zelfs admin!
hey admin mag ik ook een kleurquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat admingedeelte zou je stilhouden.
nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In 1999-2000 zat ik in groep 4.
Nee sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
hey admin mag ik ook een kleur
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Oerbeer het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je kat?
Lees even twee posts boven je.quote:
Doe niet zo raar met je FOK! niet had bestaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Anne het volgende:
![]()
.
Gefeliciteerd yvonne.
Als FOK! niet had bestaan, waar had je de tijd die je de afgelopen 12 jaar aan FOK! hebt besteed, dan in gestoken?
Geen, ik had ze alquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Barbapapamama het volgende:
12 jaar...
[quote]]hoeveel kinderen heb je in die tijd op de wereld gebracht?
Ik werk ook nog jahquote:hoevaak ben je in die tijd naar buiten gekomen?
Al die ooit 19 warenquote:hoeveel mannen heb je in die tijd verslonden?
Dat wil ik nieteens weten.quote:hoeveel uren heb je in totaal op FOK! gezeten?
Alle users zijn liefquote:hoeveel kutusers heb je voorbij zien gaan?
Veul!quote:hoeveel forumvriendjes heb je gemaakt?
385 en 789 met speciaalquote:hoeveel frikandellen zonder speciaal heb je in die tijd op?
45.962xquote:hoevaak heb je met je muis op FOK! geklikt?
800.654 literquote:hoeveel liters drinken heb je in die tijd op?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Hoeveel topics heb je in die tijd geopend?
Ehw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even twee posts boven je.
Zo grappigquote:Op zaterdag 27 november 1999 10:40 schreef yvonne het volgende:
newbie is echt op mij van toepassing!!!!!!!!!!maak allemaal stomme fouten,thuis hebben we al 5 jaar internet,maar ik werk er pas mee
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Toch apart dat FOK! uit 1999.
Krijg er toch een apart gevoel bij, gek is dat.
Ik vind het vooral vreemd als iemand iets eigentijds post.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.
Maar dan hoor ik sommige verhalen in de wandelgangen, en denk ik, oh, gelukkig heb ik dat gemist.
Interpunctie was mij vreemdquote:
Toch 12 jaar historie, leuke tijden, vrienden gemaakt, kuttijden, geboorte, huwelijken, overlijden etc etcquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.
Maar dan hoor ik sommige verhalen in de wandelgangen, en denk ik, oh, gelukkig heb ik dat gemist.
Jij als je niet oppast.quote:
Klopt ja, en mensen die het nu over namen hebben waarvan je weet dat ze misschien al 8/10 jaar niet meer hebben gepost, of zoals Yvonne al zegt, al een hele poos geleden zijn overleden, maar waarvan de herinneringen nog erg goed zijn. Zo zie je maar weer dat zoiets "simpels" als een forum, je leven toch aardig op de kop kan zetten, als je er al zo lang rondhangt. Zowel positief als negatief.quote:Op zondag 27 november 2011 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd als iemand iets eigentijds post.
En je ziet mensen met een lege UI posten die je nooit meer ziet hier.
Eik moet je een heel stel topics uit '99 lezen, het is gewoonweg niet te vergelijken met nu.quote:Op zondag 27 november 2011 00:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En honderden uitroeptekens. Yvonne leert het internet kennen ik lag krom net.
Jaquote:
Dan heb je een adblocker draaien en loop je zo tegen een lange ban aanquote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
BBQSausage kan het goed verwoorden.
(Sorry kan opeens niet meer quoten :l)
Klopt wel.quote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik moet je een heel stel topics uit '99 lezen, het is gewoonweg niet te vergelijken met nu.
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, en mensen die het nu over namen hebben waarvan je weet dat ze misschien al 8/10 jaar niet meer hebben gepost, of zoals Yvonne al zegt, al een hele poos geleden zijn overleden, maar waarvan de herinneringen nog erg goed zijn. Zo zie je maar weer dat zoiets "simpels" als een forum, je leven toch aardig op de kop kan zetten, als je er al zo lang rondhangt. Zowel positief als negatief.
Zeg tegen het ventje dat ie z'n adblocker uitzetquote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg broertje, zo heb ik je dus niet opgevoed hè?!
Ja dat vind ik dus zo vreemd als ik naar zijn posts kijk. Wetende dat die man dood is en alles.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.
Knul was jonger dan jij, kut hèquote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus zo vreemd als ik naar zijn posts kijk. Wetende dat die man dood is en alles.
Mooi. Kunnen we samen een dubbeldekker graf gaan delenquote:
Ik laat me verbranden gek! Ik ga niet liggen rottenquote:Op zondag 27 november 2011 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we samen een dubbeldekker graf gaan delen
Klopt, maar ik meende dat Sebasser toch al wel een aardig poosje meedraaide (3 jaar zie ik nu), maar wel een erg actief poster was.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.
Je gaat goed hoorquote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, ik heb niet echt recht van spreken, ik ben een te jonge FOK!er om over dit soort zaken te praten eigenlijk.
Ik ben raar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe niet zo raar met je FOK! niet had bestaan
Gelukkig welquote:
Daar begint het mee, met een dode rechterpinkquote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Oerbeer het volgende:
Crap, ik heb geen gevoel meer in mijn rechterpink. Ik kan er in prikken en ik voel niks?
Je hand meer bewegen, niet roerloos laten liggen tijdens pjoeteren.quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Oerbeer het volgende:
Jaja offtopic ik weet het, maar ik schrok er van.
Ik heb er wel eens vaker last van. Maar dit is net alsof er iets kapot is.quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar begint het mee, met een dode rechterpink
Volgens mij kwam het vaker voor bij witte mensen dan bij zwarte mensenquote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens vaker last van. Maar dit is net alsof er iets kapot is.
Scary
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je gaat goed hoor
Is toch leuk om hierover te filosoferen.
Ik weet niet of het echt m'n leven beinvloedt heeft, wel ben ik bv met mensen in aanraking gekomen die ik normaliter niet in m'n kennissenkring heb.
Ik ook en ingepikt voor facebook.quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik kon hier wel om lachen:
wie meer?
Sinds wanneer post u zo zakelijk?quote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.
Ik kan me een stukje herinneren wat volgens mij uit die docu komt, over een jongen die zichzelf van het leven wilde beroven. Waarbij jij (en volgens mij nog een aantal anderen) hebt ingegrepen waardoor die jongen net op tijd was gevonden, en in het ziekenhuis weer is opgeknapt? Zulke dingen komen dan wel erg dichtbij lijkt me. Niet dat je die persoon persoonlijk kende, maar dat zijn toch dingen die je altijd bij zullen blijven, en waar je misschien ook wel blijvend door geraakt bent.
Ik heb ook wel een aantal posts gelezen (ik weet eerlijk gezegd niet over welke user(s) dit ging), maar in een topic waarin een vriend of familielid van een user kenbaar maakt dat die persoon is overleden, waarna er reacties volgen van users die die persoon/personenen op veel meets hebben gesproken en gezien. Zulke gebeurtenissen blijven die mensen ook bij, vooral omdat ze zo dichtbij komen.
Maar dat is per user weer anders natuurlijk, er zijn ook genoeg users die hier al tien jaar rond hangen maar totaal geen behoefte hebben aan sociaal gedoe, het blijft een breed forum.Ik typ weer veel te veel.
Haha, no problemquote:
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dachtquote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.
Ik kan me een stukje herinneren wat volgens mij uit die docu komt, over een jongen die zichzelf van het leven wilde beroven. Waarbij jij (en volgens mij nog een aantal anderen) hebt ingegrepen waardoor die jongen net op tijd was gevonden, en in het ziekenhuis weer is opgeknapt? Zulke dingen komen dan wel erg dichtbij lijkt me. Niet dat je die persoon persoonlijk kende, maar dat zijn toch dingen die je altijd bij zullen blijven, en waar je misschien ook wel blijvend door geraakt bent.
Ik heb ook wel een aantal posts gelezen (ik weet eerlijk gezegd niet over welke user(s) dit ging), maar in een topic waarin een vriend of familielid van een user kenbaar maakt dat die persoon is overleden, waarna er reacties volgen van users die die persoon/personenen op veel meets hebben gesproken en gezien. Zulke gebeurtenissen blijven die mensen ook bij, vooral omdat ze zo dichtbij komen.
Maar dat is per user weer anders natuurlijk, er zijn ook genoeg users die hier al tien jaar rond hangen maar totaal geen behoefte hebben aan sociaal gedoe, het blijft een breed forum.Ik typ weer veel te veel.
Dan ken je mij niet goed genoegquote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sinds wanneer post u zo zakelijk?
Ik ben totaal niet bikkelhardquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dacht
Vuur met vuur bestrijden is haar motto denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dacht
Rood is niet vooral een kleur dat zacht over komtquote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bikkelhardWaarom denken veel dat toch.
Haha, een politiek correct antwoord. Hoe gaat het met jou dan? lang niet meer gesprokenquote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet goed genoegIk post vrij vaak serieus, maar af en toe een lolletje kan ook geen kwaad naar mijn mening
Ja, was uit de docu en het klopt wel, dit blijft me altijd bij. Het schiet me toch wel een paar keer per jaar weer door m'n hoofd. Het kwam enorm dichtbij omdat je op dat moment ingreep in iemands beslissing.quote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Rood is niet vooral een kleur dat zacht over komt! probeer eens turquoise
Klopt doet pijn aan je ogen. Misschien toch maar voor licht groen straalt altijd iets neutraals uit.quote:
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vuur met vuur bestrijden is haar motto denk ikAlleen wanneer iemand vervelend doet, vervelend terug doen.
quote:
En mij waardeer je toch wel terwijl ik volgens danny 1 van die klootzakjes benquote:Op zondag 27 november 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.
Ik kan nu eenmaal niet veel waardering opbrengen voor klootzakjes die de boel proberen te verzieken
Inderdaad, ik weet niet wat ik op dat moment gedaan zou hebben, zoals jij al zegt, je grijpt in in iemands beslissing, misschien ziet die persoon echt geen uitweg meer na een lange lijdensweg, dan neemt die persoon het je ook niet in dank af. Maar gelukkig bleek dat achteraf niet zo te zijn, en was hij toch dankbaar.quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was uit de docu en het klopt wel, dit blijft me altijd bij. Het schiet me toch wel een paar keer per jaar weer door m'n hoofd. Het kwam enorm dichtbij omdat je op dat moment ingreep in iemands beslissing.
Heb je het volkskrant interview gezien?
Daarin staat ook dat ik van users op FOK! meer weet dan van buren een straat verderop.
En terecht.quote:Op zondag 27 november 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.
Ik kan nu eenmaal niet veel waardering opbrengen voor klootzakjes die de boel proberen te verzieken
Felle kleuren zijn sowieso niet erg praktisch. Ik vind de kleur van PiRANiA persoonlijk zelfs al nèt iets tè.quote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klopt doet pijn aan je ogen. Misschien toch maar voor licht groen straalt altijd iets neutraals uit.
Soms iets te open, maar dat geheel ter zijdequote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet wat ik op dat moment gedaan zou hebben, zoals jij al zegt, je grijpt in in iemands beslissing, misschien ziet die persoon echt geen uitweg meer na een lange lijdensweg, dan neemt die persoon het je ook niet in dank af. Maar gelukkig bleek dat achteraf niet zo te zijn, en was hij toch dankbaar.Ik heb het interview ook gelezen ja, FOK! geeft veel mensen toch een vertrouwd gevoel waardoor ze hier open durven te zijn, dat heeft toch wel wat.
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.quote:Op zondag 27 november 2011 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mij waardeer je toch wel terwijl ik volgens danny 1 van die klootzakjes ben
quote:Op zondag 27 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.
Ik denk dat je de 'buitenwereld' gewoon niet moet vertellen wat je nick is. Nooit, zelfs niet aan een vriend/inquote:Op zondag 27 november 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms iets te open, maar dat geheel ter zijde
Trustenquote:Op zondag 27 november 2011 01:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
Naja, slaap lekker allemaal spreek jullie wel weer over een maand en als het meezit over een paar weken. Keep it real
Tsja, gelukkig heb je dan altijd de banhamer nog.quote:Op zondag 27 november 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet je nou weer vies gaan denken naatje?quote:Op zondag 27 november 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms iets te open, maar dat geheel ter zijde
Nou, er kunnen leuke dingen gebeuren als die vriendin van FOK! komt en het gaat niet zo gaat in de relatie.quote:Op zondag 27 november 2011 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 'buitenwereld' gewoon niet moet vertellen wat je nick is. Nooit, zelfs niet aan een vriend/in
Nee.quote:Op zondag 27 november 2011 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je nou weer vies gaan denken naatje?
Nee waarom zou ik dat willen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.
Mijn broer en ik zaten op 1 accountquote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer weet hoe ik hier heet, en waarschijnlijk één vriend, maar die gaan niet graven in wat ik post. Sowieso post ik geen persoonlijke shit hier.
Jah, lekker feli.quote:
bedanktquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn broer en ik zaten op 1 account
Hij de leuke posts, ik de ruzies
Gaat heenquote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, lekker feli.
Yvonne, weet je wat hij echt even dacht? Dat je oma was geworden..
Je wilt niet weten wat die gast dacht.quote:
Niemand mag van Yvonne bij haar dochter in de buurt komen. Dan verdwijnen ze allemaal met een zwiep van haar lange zwarte jas.quote:Op zondag 27 november 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, lekker feli.
Yvonne, weet je wat hij echt even dacht? Dat je oma was geworden..
Nou ja, het gaat ook om bepaalde meningen, of hoe je iets formuleert, daar kunnen bekenden echt over vallen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:37 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer weet hoe ik hier heet, en waarschijnlijk één vriend, maar die gaan niet graven in wat ik post. Sowieso post ik geen persoonlijke shit hier.
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat heen
Npu ja, zou logisch zijn, maar nope.
quote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat die gast dacht.
Ging perfect andersquote:Op zondag 27 november 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Accountsharing, nooit een goed plan.
Het kan op die leeftijd, maar neequote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik..
Achja, ook daarin ben ik best eh, neutraal denk ik.quote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat ook om bepaalde meningen, of hoe je iets formuleert, daar kunnen bekenden echt over vallen.
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma.quote:Op zondag 27 november 2011 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, snap het zelf ook niet hoor, dat ik dat dacht, want dat ook helemaal niet natuurlijk met 38... even een zwak moment gehad denk ik..
Ze zegt zelf dat dat op zich wel kan hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma..
Bij mij niet. Kwam ik opeens bepaalde sites/servers niet meer op omdat mijn broer liep te kutten.quote:
Ik heb dat ook nooit.quote:Op zondag 27 november 2011 01:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Achja, ook daarin ben ik best eh, neutraal denk ik.Ik respecteer andermans mening, dan verwacht ik het ook terug. (Kan een valkuil zijn, maar nog geen last van gehad.) En voor zover ik weet heb ik nooit echt uitspraken gedaan waarbij ik dacht, oei, daar moet ik mee oppassen.
quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Lul, ik moest komen kijken. Yvonne was oma..
Ik moet je trouwens wat vertellen....quote:Op zondag 27 november 2011 01:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat dat op zich wel kan hoor..
quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens wat vertellen....
Ja dat tellen is al gebeurd nu. Nu moet het nog verwerkt worden.quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens yvonne, mooi klusje voor je, stemmen tellen bij de ONZ Awards. Kun je ook nog even mooi je eigen stemmen uitbrengen.
Die diepe gesprekken in de nacht zijn hemels manquote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit.
Ik doe nooit mee aan die moeilijke discussies/topics op FOK!
Ik ben hier voor wat ontspanning (en een wat modden nu) en dat serieuse geneuzel zit ik echt niet op te wachten.
Als ik discussieer denk ik eerst even goed na waar ik aan begin, anders laat ik het ook links liggen.quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit.
Ik doe nooit mee aan die moeilijke discussies/topics op FOK!
Ik ben hier voor wat ontspanning (en een wat modden nu) en dat serieuse geneuzel zit ik echt niet op te wachten.
Ohquote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat tellen is al gebeurd nu. Nu moet het nog verwerkt worden.
quote:Op zondag 27 november 2011 01:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens wat vertellen....
Ja maar dat is ook niet erg. Maar die mensen die ergens moeilijk over gaan doen, en dan met allemaal moeilijke termen gaan strooien. Kijk naar dat ingewikkelde gedoe in POL. Daar ga je je online toch niet mee bezighouden? Dat politieke gewipneus zie je al overal, en dan ga je als je op FOK! bent het er nog over hebben. Vaag vind ik dat.quote:Op zondag 27 november 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die diepe gesprekken in de nacht zijn hemels manDat heb je trouwens ook vorige week zelf ervaren op de TC
Volgens mij heb ik nog wel even.quote:Op zondag 27 november 2011 01:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhEn yvonne moest nog stemmen, die moeten er dan dus nog bij. Of is ze te laat?
quote:
Ik zit, qua serieus gehalte, veel in F&L, maar dat is mijn persoonlijke interesse. POL mijd ik om een of andere reden.quote:Op zondag 27 november 2011 01:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook niet erg. Maar die mensen die ergens moeilijk over gaan doen, en dan met allemaal moeilijke termen gaan strooien. Kijk naar dat ingewikkelde gedoe in POL. Daar ga je je online toch niet mee bezighouden? Dat politieke gewipneus zie je al overal, en dan ga je als je op FOK! bent het er nog over hebben. Vaag vind ik dat.
Nee, want FOK! zelf heeft geen kinderen, en FOK! is het "kindje" van yvonne. Het mag dan wel laat zijn, maar je moet je koppie er wel bij houden hè.quote:Op zondag 27 november 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Daar yvonne moeder van FOK! is, dus van de FOK!kers en er bij de FOK!kers al baby's zijn geboren, kan je stellen dat yvonne ook oma is van FOK!.
'moeder van FOK! is, dus van de FOK!kers'quote:Op zondag 27 november 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want FOK! zelf heeft geen kinderen, en FOK! is het "kindje" van yvonne. Het mag dan wel laat zijn, maar je moet je koppie er wel bij houden hè.
Nee, ze is m'n moeder niet.quote:Op zondag 27 november 2011 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'moeder van FOK! is, dus van de FOK!kers'
Het is gewoon wachten op de eerste FOK!babies van de kinderen van de ooit studenten op FOK! Als Yvonne haar 25 jarig jubileum viert dan is ze zeker oma. Grappig trouwens ook dat 40+ forum steeds beter loopt. Users worden ook ouder.quote:Op zondag 27 november 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Daar yvonne moeder van FOK! is, dus van de FOK!kers en er bij de FOK!kers al baby's zijn geboren, kan je stellen dat yvonne ook oma is van FOK!.
Spreekwoordelijke moeder!quote:Op zondag 27 november 2011 01:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ze is m'n moeder niet.Sorry, maar die vlieger gaat voor mij niet op.
Aan opa ook niet he.quote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
Er is niets oneerbaars aan, aan oma worden btw...
Gek idee dat ik zelfs bij dat 25 jarig jubileum dan nog niet in het 40+ forum thuishoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op de eerste FOK!babies van de kinderen van de ooit studenten op FOK! Als Yvonne haar 25 jarig jubileum viert dan is ze zeker oma. Grappig trouwens ook dat 40+ forum steeds beter loopt. Users worden ook ouder.
Zolang het maar niet van ex-POL-ers isquote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op de eerste FOK!babies van de kinderen van de ooit studenten op FOK! Als Yvonne haar 25 jarig jubileum viert dan is ze zeker oma. Grappig trouwens ook dat 40+ forum steeds beter loopt. Users worden ook ouder.
Dit internetforum is yvonne, echter yvonne is FOK!, zoals FOK! yvonne is... zoiets idd.quote:Op zondag 27 november 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ja nee, ik begrijp je wel, moeder van de "algemene FOK!er", maar een moeder verstoot haar kinderen niet, en yvonne banned wel users, en sommige users wil je gewoon niet als kinderen hebben.quote:
Je doelt nu op iteejer?quote:
quote:Ik moet je trouwens nog wat vertellen maar dat komt nog wel een keertje.
Je ontkomt er niet aan. Hoop ik. Je wordt de oma van FOK! over zoveel jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van ex-POL-ers is
Trusten!quote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als jullie het niet ergvinden: ik ga slapen.
Bedankt iedereen
Toch niet geheel mee eens, yvonne zorgt als een moeder voor de users en als ze te ver gaan, dan krijgen ze een lesje, maar ze verdienen immer een tweede kans. De aanname dat een moeder haar kinderen niet verstoot klopt trouwens nietquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, ik begrijp je wel, moeder van de "algemene FOK!er", maar een moeder verstoot haar kinderen niet, en yvonne banned wel users, en sommige users wil je gewoon niet als kinderen hebben.
Dan ga ik toch liever voor spreekwoordelijke moeder van FOK!, als forum.
Niet iedereen verdient een tweede kans, en die aanname is wel juist, als het om een moeder met verstand gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch niet geheel mee eens, yvonne zorgt als een moeder voor de users en als ze te ver gaan, dan krijgen ze een lesje, maar ze verdienen immer een tweede kans. De aanname dat een moeder haar kinderen niet verstoot klopt trouwens niet
Ik vraag me af hoe jij denkt op wat voor manier ik het dan bekijk.quote:Op zondag 27 november 2011 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me af of je als moeder van FOK! wel een gezond verstand hebt, als je het op jouw manier bekijkt.
quote:Op zondag 27 november 2011 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Dan ben ik de grotere broer die op de baby's mag passen.
FOK! in familietermen. Het kan!
brOerbeerquote:Op zondag 27 november 2011 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Dan ben ik de grotere broer die op de baby's mag passen.
FOK! in familietermen. Het kan!
Beetje jammer, want ze was niet jarig.quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Teefje's FOK! moeder alsnog gefeliciteerd,
Het is voor de x-e keer dat je de 37 passeert.
Hoe vaker het gebeurt hoe wijzer je lijkt te zijn,
En als niet door iedereen begrepen user vind ik dat fijn.
Veel geluk en gezondheid wens ik je toe,
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe.
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
ow wat danquote:Op zondag 27 november 2011 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer, want ze was niet jarig.
Toch leuk gedichtje, gr gr.
Nee, ze is niet jarig, en ze wordt ook geen oma, dude.quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
12 jaar en 1 dag.quote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
12 JAAR reacties tikken op FOK! volgens sommige users.
Je bent best schattig zo nu en dan.:*quote:
Ja, ook maar is het nu een man of een vrouw?quote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent best schattig zo nu en dan.:*
sinterklaas je weetzquote:Op zondag 27 november 2011 02:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ze is niet jarig, en ze wordt ook geen oma, dude.
Wel een leuk gedichtje, doe je dat vaker gedichtjes maken?
Een miesje.quote:Op zondag 27 november 2011 02:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook maar is het nu een man of een vrouw?
Like wtf.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Jah, bekijk mijn profiel. Ga je mee naar bed schat?quote:
Mijn gedichten zijn ten minste actueel op dat tijdstip...quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
Whut? Waar?quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand die moest lachen om mijn gevatte reactie 'brOerbeer', ik moet nu toch wel even een traantje wegpinken.
naatjequote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn gedichten zijn ten minste actueel op dat tijdstip...
Ik lachte hardop, maar durfde niet te posten dat ik lolde.quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Niemand die moest lachen om mijn gevatte reactie 'brOerbeer', ik moet nu toch wel even een traantje wegpinken.
Dankje, nu voel ik me stukken beter.quote:Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik lachte hardop, maar durfde niet te posten dat ik lolde.
Zwaar bezet. http://www.korrelatie.nl/quote:Op zondag 27 november 2011 02:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan alleen maar mailen, bellen en chatten kan niet.quote:Op zondag 27 november 2011 02:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Zwaar bezet. http://www.korrelatie.nl/
Een mooie tijd alweer, 12 jaar.quote:
je zou FOK!dichter moeten worden manquote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een mooie tijd alweer, 12 jaar.
Daarmee is het natuurlijk lang niet klaar.
Verdubbelen zal het aantal zeker,
met of zonder hypotheker.
Moeder van FOK! wordt ze genoemd,
onder alle FOK!kers geroemd.
Mother of God zou je kunnen zeggen,
een enkeling die mij dat in de weg zal leggen.
12 jaar is niet zo'n lange tijd,
toch ben je nu een andere meid.
Op FOK! zijn die tijden sowieso lang,
qua tijd absoluut geen korte gang.
Veel heb je dan ook meegemaakt de laatste jaren,
users die jou haten en die je sparen.
Alleen de supermarkt heeft nog geen album,
maar dat brengt me niet minder uit m'n hum.
Ik en wij hopen met zijn allen,
dat niemand de boel gaat lopen verknallen.
Yvonne, dankjewel en gefeliciteerd,
ik heb vooralsnog veel van je geleerd.
-----------------------------------------------------------------------------
Minder einde, maar je zult het er mee moeten doen.
ben niet de enige die dat kanquote:Op zondag 27 november 2011 02:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zou FOK!dichter moeten worden man
en yvonne word es wakker
je bent wel wat bazig he.quote:Op zondag 27 november 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ben niet de enige die dat kan
en laat eens slapen die ouwe knakker.
trustuh liefjequote:Op zondag 27 november 2011 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze wel eens, whehe
Slapen, daar is het wel tijd voor nu.
Dus ik zag ajus paraplus!
12 jaar FOK!?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
12 jaar Fok mensen.
klik anders gewoon ff verder dan je neus lang is
Ja, doe dat maar. Zolang je maar van R&P afblijft, want da's mijn nieuwe plekje.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef yvonne het volgende:
GrrrrrrrrrrrPas op anders kom ik voortaan VBL modden
Sitl, mooi en in m'n foboquote:Op zondag 27 november 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een mooie tijd alweer, 12 jaar.
Daarmee is het natuurlijk lang niet klaar.
Verdubbelen zal het aantal zeker,
met of zonder hypotheker.
Moeder van FOK! wordt ze genoemd,
onder alle FOK!kers geroemd.
Mother of God zou je kunnen zeggen,
een enkeling die mij dat in de weg zal leggen.
12 jaar is niet zo'n lange tijd,
toch ben je nu een andere meid.
Op FOK! zijn die tijden sowieso lang,
qua tijd absoluut geen korte gang.
Veel heb je dan ook meegemaakt de laatste jaren,
users die jou haten en die je sparen.
Alleen de supermarkt heeft nog geen album,
maar dat brengt me niet minder uit m'n hum.
Ik en wij hopen met zijn allen,
dat niemand de boel gaat lopen verknallen.
Yvonne, dankjewel en gefeliciteerd,
ik heb vooralsnog veel van je geleerd.
-----------------------------------------------------------------------------
Minder einde, maar je zult het er mee moeten doen.
Die datum vergeet ik vast.quote:Op zondag 27 november 2011 08:54 schreef Bastard het volgende:
Dus eigenlijk zijn we een half jaar te vroeg met vieren!
FOK!ers die naar buiten gaan om een kaart te kopen. Fake.quote:Op zondag 27 november 2011 10:21 schreef honkeytonk het volgende:
Ze hadden geen kaartjes in de winkel voor een FOK!jaardag
Ik ben dan ook geen echte FOK!ker aangezien ik er niet voor betaal, in tegenstelling tot uquote:Op zondag 27 november 2011 10:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
FOK!ers die naar buiten gaan om een kaart te kopen. Fake.
ik heb je post historie bekeken maar jij kan best wel betalen zoveel gebruik maak je ervanquote:Op zondag 27 november 2011 10:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen echte FOK!ker aangezien ik er niet voor betaal, in tegenstelling tot u
Ik ben een arme sloeber van 17... Ik moet op de kleintjes lettenquote:Op zondag 27 november 2011 10:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb je post historie bekeken maar jij kan best wel betalen zoveel gebruik maak je ervan
Oh god dus we gaan ook de eerste keren ongesteld zijn meemaken van Yvonnequote:
quote:Op zondag 27 november 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh god dus we gaan ook de eerste keren ongesteld zijn meemaken van Yvonne
Wie?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
» Er is al 2710 dagen niet in dit topic gepost.
Dat kan mij aan mijn reet roesten, want het is nog maar 210 dagen en dan zit deze schone dame alweer 20 jaar op FOK!
EN DAT WILLEN WE NATUURLIJK NIET MiSSEN
Mag ze wel even gaan douchenquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
dan zit deze schone dame alweer 20 jaar op FOK!
Zou FOK! al iets in de planning hebben voor het 20 jaar bestaan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
» Er is al 2710 dagen niet in dit topic gepost.
Dat kan mij aan mijn reet roesten, want het is nog maar 210 dagen en dan zit deze schone dame alweer 20 jaar op FOK!
EN DAT WILLEN WE NATUURLIJK NIET MiSSEN
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou FOK! al iets in de planning hebben voor het 20 jaar bestaan?
Banquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |