je lult poep jonguh,quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef kosmetdesnor het volgende:
Je eigen verjaardags topiques openen
Ja, als het zo moet dan hoeft het van mij ook niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:44 schreef yvonne het volgende:
Godgodverdegodverdomme.
Moet ik m'n eigen topic openen!
Ik ben niet jarigquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:46 schreef kosmetdesnor het volgende:
Je eigen verjaardags topiques openen
ok sorryquote:
oooh, ik zit net 2005 beetje na te lezen, kwam je naam vaak tegenquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:47 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ja, als het zo moet dan hoeft het van mij ook niet meer.
voortaan zal ik niet zonder te lezen dingen postenquote:
ha!quote:
Aandachtshoer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:51 schreef Zweetteef het volgende:
aaa nog een verjaardagstopic voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben liever dat dan een dom wicht zoals jij.quote:
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaapquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben liever dat dan een dom wicht zoals jij.
psst ga eens terug naar je dagboek en laat dit topic leuk voor yvonnequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1. Ik ben niet dik.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kom niet leuk doen dikzak ga je kutspel spelen grafaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
carequote:Op zaterdag 26 november 2011 17:58 schreef Paul het volgende:
Ik feliciteer je niet omdat je zomaar mijn user van de dag topic slot,![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, 12 jaar al, gefeliciteerd.quote:geregistreerd op: vrijdag 26 november 1999 @ 11:06
Hoera!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:09 schreef Laysa het volgende:
12 jaar Fok mensen.
klik anders gewoon ff verder dan je neus lang is
Grrrrrrrrrrrquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Twaalf jaar reacties lopen tikken op een forum. Wees er maar trots op. Het is gelukkig niet zo dat je in die twaalf jaar een aanzienelijk betere tijdbesteding had kunnen hebben. Dan had je misschien nu iets bereikt. Maar kijk eens terug, en bedenk eens of sta eens stil bij de niet in waarde toegenomen prestatie/tijd grafiek. Integendeel. Dan is het toch het enige logische concluderende verband dat je die twaalf jaar nooit meer terug krijgt en de invulling die jij er aan hebt gegeven, waardeloos is? Het is niet mijn bedoeling om u pijn te doen, maar besef het. Misschien is het tijd om bepaalde constanten uit je leven te veranderen of zelfs weg te halen. Het is mooi genoeg geweest, zo. Twaalf jaar is onweerlegbaar twaalf jaar te lang.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
Twaalf jaar reacties lopen tikken op een forum. Wees er maar trots op. Het is gelukkig niet zo dat je in die twaalf jaar een aanzienelijk betere tijdbesteding had kunnen hebben. Dan had je misschien nu iets bereikt. Maar kijk eens terug, en bedenk eens of sta eens stil bij de niet in waarde toegenomen prestatie/tijd grafiek. Integendeel. Dan is het toch het enige logische concluderende verband dat je die twaalf jaar nooit meer terug krijgt en de invulling die jij er aan hebt gegeven, waardeloos is? Het is niet mijn bedoeling om u pijn te doen, maar besef het. Misschien is het tijd om bepaalde constanten uit je leven te veranderen of zelfs weg te halen. Het is mooi genoeg geweest, zo. Twaalf jaar is onweerlegbaar twaalf jaar te lang.
shit ik moet wegquote:
En een pak op hun luierkonten geeft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:25 schreef Laysa het volgende:
Alsof Yvonne niet al 12 jaar lang de Onzin schijtende Usertjes hun billetjes afveegt![]()
noem dat maar zinloos
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
En een pak op hun luierkonten geeft.
Zoiets had ik ooit als sig
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Yvonne, wanneer ban je die sanasoufi een keer?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1741865/3/100#104849484
Zie MEDquote:
Je noemde het een SC, dat had je nooit moeten doen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik feliciteer je niet tot mijn drarry topic weer opengaat
Te laatquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Behalve als dit juist averechts werkt, dan feliciteer ik je van harte
Soms lees je van die posts die van de eerste tot de laatste letter enkel waarheden bevat.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms lees je van die posts die van de eerste tot de laatste letter enkel waarheden bevat.
Dit is zo'n post.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
GrrrrrrrrrrrPas op anders kom ik voortaan VBL modden
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:59 schreef smegmanus het volgende:
12 jaar FOK!
Hallo ik zit 12 jaar op FOK! en wat is dit?
En na 2 jaar ben je al DEVver en zelfs admin!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gefeliciteerd! Mijn 2e jaar zit er nog niet eens op.
Dat admingedeelte zou je stilhouden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
En na 2 jaar ben je al DEVver en zelfs admin!
hey admin mag ik ook een kleurquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat admingedeelte zou je stilhouden.
nu niet meer dan?quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In 1999-2000 zat ik in groep 4.
Nee sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:13 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
hey admin mag ik ook een kleur
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:07 schreef Oerbeer het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je kat?
Lees even twee posts boven je.quote:
Doe niet zo raar met je FOK! niet had bestaanquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:40 schreef Anne het volgende:
![]()
.
Gefeliciteerd yvonne.
Als FOK! niet had bestaan, waar had je de tijd die je de afgelopen 12 jaar aan FOK! hebt besteed, dan in gestoken?
Geen, ik had ze alquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:53 schreef Barbapapamama het volgende:
12 jaar...
[quote]]hoeveel kinderen heb je in die tijd op de wereld gebracht?
Ik werk ook nog jahquote:hoevaak ben je in die tijd naar buiten gekomen?
Al die ooit 19 warenquote:hoeveel mannen heb je in die tijd verslonden?
Dat wil ik nieteens weten.quote:hoeveel uren heb je in totaal op FOK! gezeten?
Alle users zijn liefquote:hoeveel kutusers heb je voorbij zien gaan?
Veul!quote:hoeveel forumvriendjes heb je gemaakt?
385 en 789 met speciaalquote:hoeveel frikandellen zonder speciaal heb je in die tijd op?
45.962xquote:hoevaak heb je met je muis op FOK! geklikt?
800.654 literquote:hoeveel liters drinken heb je in die tijd op?
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Hoeveel topics heb je in die tijd geopend?
Ehw.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lees even twee posts boven je.
Zo grappigquote:Op zaterdag 27 november 1999 10:40 schreef yvonne het volgende:
newbie is echt op mij van toepassing!!!!!!!!!!maak allemaal stomme fouten,thuis hebben we al 5 jaar internet,maar ik werk er pas mee
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.quote:Op zondag 27 november 2011 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Toch apart dat FOK! uit 1999.
Krijg er toch een apart gevoel bij, gek is dat.
Ik vind het vooral vreemd als iemand iets eigentijds post.quote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.
Maar dan hoor ik sommige verhalen in de wandelgangen, en denk ik, oh, gelukkig heb ik dat gemist.
Interpunctie was mij vreemdquote:
Toch 12 jaar historie, leuke tijden, vrienden gemaakt, kuttijden, geboorte, huwelijken, overlijden etc etcquote:Op zondag 27 november 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik denk dan echt; wat heb ik in al die jaren gemist.
Maar dan hoor ik sommige verhalen in de wandelgangen, en denk ik, oh, gelukkig heb ik dat gemist.
Jij als je niet oppast.quote:
Klopt ja, en mensen die het nu over namen hebben waarvan je weet dat ze misschien al 8/10 jaar niet meer hebben gepost, of zoals Yvonne al zegt, al een hele poos geleden zijn overleden, maar waarvan de herinneringen nog erg goed zijn. Zo zie je maar weer dat zoiets "simpels" als een forum, je leven toch aardig op de kop kan zetten, als je er al zo lang rondhangt. Zowel positief als negatief.quote:Op zondag 27 november 2011 00:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vreemd als iemand iets eigentijds post.
En je ziet mensen met een lege UI posten die je nooit meer ziet hier.
Eik moet je een heel stel topics uit '99 lezen, het is gewoonweg niet te vergelijken met nu.quote:Op zondag 27 november 2011 00:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
En honderden uitroeptekens. Yvonne leert het internet kennen ik lag krom net.
Jaquote:
Dan heb je een adblocker draaien en loop je zo tegen een lange ban aanquote:Op zondag 27 november 2011 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
BBQSausage kan het goed verwoorden.
(Sorry kan opeens niet meer quoten :l)
Klopt wel.quote:Op zondag 27 november 2011 00:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eik moet je een heel stel topics uit '99 lezen, het is gewoonweg niet te vergelijken met nu.
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.quote:Op zondag 27 november 2011 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja, en mensen die het nu over namen hebben waarvan je weet dat ze misschien al 8/10 jaar niet meer hebben gepost, of zoals Yvonne al zegt, al een hele poos geleden zijn overleden, maar waarvan de herinneringen nog erg goed zijn. Zo zie je maar weer dat zoiets "simpels" als een forum, je leven toch aardig op de kop kan zetten, als je er al zo lang rondhangt. Zowel positief als negatief.
Zeg tegen het ventje dat ie z'n adblocker uitzetquote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg broertje, zo heb ik je dus niet opgevoed hè?!
Ja dat vind ik dus zo vreemd als ik naar zijn posts kijk. Wetende dat die man dood is en alles.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.
Knul was jonger dan jij, kut hèquote:Op zondag 27 november 2011 00:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus zo vreemd als ik naar zijn posts kijk. Wetende dat die man dood is en alles.
Mooi. Kunnen we samen een dubbeldekker graf gaan delenquote:
Ik laat me verbranden gek! Ik ga niet liggen rottenquote:Op zondag 27 november 2011 00:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mooi. Kunnen we samen een dubbeldekker graf gaan delen
Klopt, maar ik meende dat Sebasser toch al wel een aardig poosje meedraaide (3 jaar zie ik nu), maar wel een erg actief poster was.quote:Op zondag 27 november 2011 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook mensen die hier niet lang rondhangen kunnen kutdingen meemaken, denk aan de dood van sebasser, of iemand uit een slowchat waar je zit die gaat trouwen of emigreren of weet ik veel wat.
Je gaat goed hoorquote:Op zondag 27 november 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maar goed, ik heb niet echt recht van spreken, ik ben een te jonge FOK!er om over dit soort zaken te praten eigenlijk.
Ik ben raar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe niet zo raar met je FOK! niet had bestaan
Gelukkig welquote:
Daar begint het mee, met een dode rechterpinkquote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Oerbeer het volgende:
Crap, ik heb geen gevoel meer in mijn rechterpink. Ik kan er in prikken en ik voel niks?
Je hand meer bewegen, niet roerloos laten liggen tijdens pjoeteren.quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef Oerbeer het volgende:
Jaja offtopic ik weet het, maar ik schrok er van.
Ik heb er wel eens vaker last van. Maar dit is net alsof er iets kapot is.quote:Op zondag 27 november 2011 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar begint het mee, met een dode rechterpink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |