Aan opa ook niet he.quote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Ryan3 het volgende:
Er is niets oneerbaars aan, aan oma worden btw...
Gek idee dat ik zelfs bij dat 25 jarig jubileum dan nog niet in het 40+ forum thuishoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op de eerste FOK!babies van de kinderen van de ooit studenten op FOK! Als Yvonne haar 25 jarig jubileum viert dan is ze zeker oma. Grappig trouwens ook dat 40+ forum steeds beter loopt. Users worden ook ouder.
Zolang het maar niet van ex-POL-ers isquote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is gewoon wachten op de eerste FOK!babies van de kinderen van de ooit studenten op FOK! Als Yvonne haar 25 jarig jubileum viert dan is ze zeker oma. Grappig trouwens ook dat 40+ forum steeds beter loopt. Users worden ook ouder.
Dit internetforum is yvonne, echter yvonne is FOK!, zoals FOK! yvonne is... zoiets idd.quote:Op zondag 27 november 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Daar yvonne moeder van FOK! is, dus van de FOK!kers en er bij de FOK!kers al baby's zijn geboren, kan je stellen dat yvonne ook oma is van FOK!.
Ja nee, ik begrijp je wel, moeder van de "algemene FOK!er", maar een moeder verstoot haar kinderen niet, en yvonne banned wel users, en sommige users wil je gewoon niet als kinderen hebben.quote:
Je doelt nu op iteejer?quote:
quote:Ik moet je trouwens nog wat vertellen maar dat komt nog wel een keertje.
Je ontkomt er niet aan. Hoop ik. Je wordt de oma van FOK! over zoveel jaar.quote:Op zondag 27 november 2011 02:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zolang het maar niet van ex-POL-ers is
Trusten!quote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef yvonne het volgende:
Zeg, als jullie het niet ergvinden: ik ga slapen.
Bedankt iedereen
Toch niet geheel mee eens, yvonne zorgt als een moeder voor de users en als ze te ver gaan, dan krijgen ze een lesje, maar ze verdienen immer een tweede kans. De aanname dat een moeder haar kinderen niet verstoot klopt trouwens nietquote:Op zondag 27 november 2011 02:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, ik begrijp je wel, moeder van de "algemene FOK!er", maar een moeder verstoot haar kinderen niet, en yvonne banned wel users, en sommige users wil je gewoon niet als kinderen hebben.
Dan ga ik toch liever voor spreekwoordelijke moeder van FOK!, als forum.
Niet iedereen verdient een tweede kans, en die aanname is wel juist, als het om een moeder met verstand gaat.quote:Op zondag 27 november 2011 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Toch niet geheel mee eens, yvonne zorgt als een moeder voor de users en als ze te ver gaan, dan krijgen ze een lesje, maar ze verdienen immer een tweede kans. De aanname dat een moeder haar kinderen niet verstoot klopt trouwens niet
Ik vraag me af hoe jij denkt op wat voor manier ik het dan bekijk.quote:Op zondag 27 november 2011 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vraag me af of je als moeder van FOK! wel een gezond verstand hebt, als je het op jouw manier bekijkt.
quote:Op zondag 27 november 2011 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Dan ben ik de grotere broer die op de baby's mag passen.
FOK! in familietermen. Het kan!
brOerbeerquote:Op zondag 27 november 2011 02:14 schreef Oerbeer het volgende:
Hmm. Dan ben ik de grotere broer die op de baby's mag passen.
FOK! in familietermen. Het kan!
Beetje jammer, want ze was niet jarig.quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Teefje's FOK! moeder alsnog gefeliciteerd,
Het is voor de x-e keer dat je de 37 passeert.
Hoe vaker het gebeurt hoe wijzer je lijkt te zijn,
En als niet door iedereen begrepen user vind ik dat fijn.
Veel geluk en gezondheid wens ik je toe,
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe.
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
ow wat danquote:Op zondag 27 november 2011 02:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer, want ze was niet jarig.
Toch leuk gedichtje, gr gr.
Nee, ze is niet jarig, en ze wordt ook geen oma, dude.quote:Op zondag 27 november 2011 02:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Teefje's FOK! moeder alsnog gefeliciteerd,
Het is voor de x-e keer dat je de 37 passeert.
Hoe vaker het gebeurt hoe wijzer je lijkt te zijn,
En als niet door iedereen begrepen user vind ik dat fijn.
Veel geluk en gezondheid wens ik je toe,
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe.
Kusje
Fkjkelfjewkf2012
12 jaar en 1 dag.quote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
12 JAAR reacties tikken op FOK! volgens sommige users.
Je bent best schattig zo nu en dan.:*quote:
Ja, ook maar is het nu een man of een vrouw?quote:Op zondag 27 november 2011 02:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bent best schattig zo nu en dan.:*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |