Volgens mij kwam het vaker voor bij witte mensen dan bij zwarte mensenquote:Op zondag 27 november 2011 01:03 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens vaker last van. Maar dit is net alsof er iets kapot is.
Scary
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.quote:Op zondag 27 november 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je gaat goed hoor
Is toch leuk om hierover te filosoferen.
Ik weet niet of het echt m'n leven beinvloedt heeft, wel ben ik bv met mensen in aanraking gekomen die ik normaliter niet in m'n kennissenkring heb.
Ik ook en ingepikt voor facebook.quote:Op zondag 27 november 2011 01:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik kon hier wel om lachen:
wie meer?
Sinds wanneer post u zo zakelijk?quote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.
Ik kan me een stukje herinneren wat volgens mij uit die docu komt, over een jongen die zichzelf van het leven wilde beroven. Waarbij jij (en volgens mij nog een aantal anderen) hebt ingegrepen waardoor die jongen net op tijd was gevonden, en in het ziekenhuis weer is opgeknapt? Zulke dingen komen dan wel erg dichtbij lijkt me. Niet dat je die persoon persoonlijk kende, maar dat zijn toch dingen die je altijd bij zullen blijven, en waar je misschien ook wel blijvend door geraakt bent.
Ik heb ook wel een aantal posts gelezen (ik weet eerlijk gezegd niet over welke user(s) dit ging), maar in een topic waarin een vriend of familielid van een user kenbaar maakt dat die persoon is overleden, waarna er reacties volgen van users die die persoon/personenen op veel meets hebben gesproken en gezien. Zulke gebeurtenissen blijven die mensen ook bij, vooral omdat ze zo dichtbij komen.
Maar dat is per user weer anders natuurlijk, er zijn ook genoeg users die hier al tien jaar rond hangen maar totaal geen behoefte hebben aan sociaal gedoe, het blijft een breed forum.Ik typ weer veel te veel.
Haha, no problemquote:
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dachtquote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, wat dat betreft heeft het je dus toch bepaalde nieuwe wegen opgestuurd.
Ik kan me een stukje herinneren wat volgens mij uit die docu komt, over een jongen die zichzelf van het leven wilde beroven. Waarbij jij (en volgens mij nog een aantal anderen) hebt ingegrepen waardoor die jongen net op tijd was gevonden, en in het ziekenhuis weer is opgeknapt? Zulke dingen komen dan wel erg dichtbij lijkt me. Niet dat je die persoon persoonlijk kende, maar dat zijn toch dingen die je altijd bij zullen blijven, en waar je misschien ook wel blijvend door geraakt bent.
Ik heb ook wel een aantal posts gelezen (ik weet eerlijk gezegd niet over welke user(s) dit ging), maar in een topic waarin een vriend of familielid van een user kenbaar maakt dat die persoon is overleden, waarna er reacties volgen van users die die persoon/personenen op veel meets hebben gesproken en gezien. Zulke gebeurtenissen blijven die mensen ook bij, vooral omdat ze zo dichtbij komen.
Maar dat is per user weer anders natuurlijk, er zijn ook genoeg users die hier al tien jaar rond hangen maar totaal geen behoefte hebben aan sociaal gedoe, het blijft een breed forum.Ik typ weer veel te veel.
Dan ken je mij niet goed genoegquote:Op zondag 27 november 2011 01:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sinds wanneer post u zo zakelijk?
Ik ben totaal niet bikkelhardquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dacht
Vuur met vuur bestrijden is haar motto denk ikquote:Op zondag 27 november 2011 01:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik vond Yvonne zo warm klinken daar. Helemaal niet de bikkelharde tante als ik altijd dacht
Rood is niet vooral een kleur dat zacht over komtquote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet bikkelhardWaarom denken veel dat toch.
Haha, een politiek correct antwoord. Hoe gaat het met jou dan? lang niet meer gesprokenquote:Op zondag 27 november 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet goed genoegIk post vrij vaak serieus, maar af en toe een lolletje kan ook geen kwaad naar mijn mening
Ja, was uit de docu en het klopt wel, dit blijft me altijd bij. Het schiet me toch wel een paar keer per jaar weer door m'n hoofd. Het kwam enorm dichtbij omdat je op dat moment ingreep in iemands beslissing.quote:Op zondag 27 november 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Rood is niet vooral een kleur dat zacht over komt! probeer eens turquoise
Klopt doet pijn aan je ogen. Misschien toch maar voor licht groen straalt altijd iets neutraals uit.quote:
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.quote:Op zondag 27 november 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vuur met vuur bestrijden is haar motto denk ikAlleen wanneer iemand vervelend doet, vervelend terug doen.
quote:
En mij waardeer je toch wel terwijl ik volgens danny 1 van die klootzakjes benquote:Op zondag 27 november 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.
Ik kan nu eenmaal niet veel waardering opbrengen voor klootzakjes die de boel proberen te verzieken
Inderdaad, ik weet niet wat ik op dat moment gedaan zou hebben, zoals jij al zegt, je grijpt in in iemands beslissing, misschien ziet die persoon echt geen uitweg meer na een lange lijdensweg, dan neemt die persoon het je ook niet in dank af. Maar gelukkig bleek dat achteraf niet zo te zijn, en was hij toch dankbaar.quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, was uit de docu en het klopt wel, dit blijft me altijd bij. Het schiet me toch wel een paar keer per jaar weer door m'n hoofd. Het kwam enorm dichtbij omdat je op dat moment ingreep in iemands beslissing.
Heb je het volkskrant interview gezien?
Daarin staat ook dat ik van users op FOK! meer weet dan van buren een straat verderop.
En terecht.quote:Op zondag 27 november 2011 01:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of nét een tikje vervelender, maar dan moet je het ook echt wel bont maken hoor.
Ik kan nu eenmaal niet veel waardering opbrengen voor klootzakjes die de boel proberen te verzieken
Felle kleuren zijn sowieso niet erg praktisch. Ik vind de kleur van PiRANiA persoonlijk zelfs al nèt iets tè.quote:Op zondag 27 november 2011 01:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klopt doet pijn aan je ogen. Misschien toch maar voor licht groen straalt altijd iets neutraals uit.
Soms iets te open, maar dat geheel ter zijdequote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet wat ik op dat moment gedaan zou hebben, zoals jij al zegt, je grijpt in in iemands beslissing, misschien ziet die persoon echt geen uitweg meer na een lange lijdensweg, dan neemt die persoon het je ook niet in dank af. Maar gelukkig bleek dat achteraf niet zo te zijn, en was hij toch dankbaar.Ik heb het interview ook gelezen ja, FOK! geeft veel mensen toch een vertrouwd gevoel waardoor ze hier open durven te zijn, dat heeft toch wel wat.
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.quote:Op zondag 27 november 2011 01:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En mij waardeer je toch wel terwijl ik volgens danny 1 van die klootzakjes ben
quote:Op zondag 27 november 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik er niet in geloof dat jij FOK! de nek om wilt draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |