SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
kijk in je postvak in en zoek YouTubequote:Op zaterdag 26 november 2011 15:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden ook zon mailte, weet van god niet waar ie gebleven is
berend wat is je skype? :$:$:$Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
daar bne ik nu dus aan t zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk in je postvak in en zoek YouTube
berend wat is je skype? :$:$:$
ben m kwijt denk ik![]()
![]()
Je hebt me gewoon op skype?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk in je postvak in en zoek YouTube
berend wat is je skype? :$:$:$![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
yaj , heb t mailtje nog in m YT acc
nu ff alles instellenje had m toch veranderd?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
aawh je hebt je hyves PF veranderd
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Drum, als ik mijn kippenfarm binnen loop zie ik geen kippen meer, kan je dit veranderen? (ik had 40 kippen... ) Server restart en opeens geen kip meer over o.0 hoe is dit gebeurt?Redacted![]()
Drum, ik kan geen spullen spawnen in survival. Kun je dit veranderen please?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
BEKKEN HOUDEN NUUUUU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jullie kunnen beter op buxville gaan speulen met dat gezanik..
Gezellig met apij..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wie heeft Drumpie uit de lijst in de OP gehaald?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
scherpquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:16 schreef TJV het volgende:
Wie heeft Drumpie uit de lijst in de OP gehaald?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik stuur dit vanaf mijn telefoon. Dus kan niet quoten vanuit een gesloten topic nu. Maar om even op dit terug te komen:
[Minecraft #98] Waar we nog steeds wachten op bukkit.
Je kan wel gewoon bouwen enzo. Maar als we nog gedeeltes tegen komen waar veel gegrieft is gaan we dat gedeelte rolbacken. Bijvoorbeeld alles in een straal van 50 of 100 blokken van waar gegrieft is.
Let dus even op. Als je ergens gaat bouwen waar gegrieft is kan het gerolbacked worden. Je mag het natuurlijk ook zelf fixen, dan is er niks aan de hand.
Vanavond zal ik kijken of er nog schade is. Meld dan maar even als je iets tegen bent gekomen. Of meld het bij dnb of drumpie als die eerder online zijn.![]()
Mender, bigbrother had user specific rollbacks. Kan je die niet globally doen met logblock?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nog een filmpje gemaakt door iemand voor mijn map
en de vorige
link van de map:
http://www.minecraftforum(...)urvival-smp-300-dls/![]()
Als je minecraft aan laat staan en ondertussen internet ofzo, hoor je ineens allemaal mob geluiden en als je dan gaat kijken is er niks... ;p![]()
Ja dat kan ook, maar dat ging de vorige keer dus foutquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, bigbrother had user specific rollbacks. Kan je die niet globally doen met logblock?![]()
![]()
kan er trouwens ergens een kist komen met creeper repair dirt komen?
bij een explosie wordt een deel van de blocks vernietigd, dus blijft er altijd wel iets van een gat over![]()
geen last van hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je minecraft aan laat staan en ondertussen internet ofzo, hoor je ineens allemaal mob geluiden en als je dan gaat kijken is er niks... ;p![]()
![]()
Bobbernaut ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Bobbernaut ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalalaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef MrManuel het volgende:
Btw zet mij maar in OP erbij als: MrManuel - Molfin!
Nohate, maar klinkt aardiger
owquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger![]()
![]()
Itz funny cuz itz true.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Was niet op die manier bedoeld..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger
Was bedoelt op de manier van.. I'm in!
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Welkom dan!!
Zou je willen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!
If not now, then when.![]()
Eigenlijk niet...quote:
Done.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
kan er trouwens ergens een kist komen met creeper repair dirt komen?
bij een explosie wordt een deel van de blocks vernietigd, dus blijft er altijd wel iets van een gat overIf not now, then when.![]()
Wie zijn jullie favoriete LP'ers?
De mijne: http://www.youtube.com/user/GuudeBoulderfist & http://www.youtube.com/user/BdoubleO100 Samen zijn deze lui echt geniaal en uploaden zo goed als elke dag wel nieuwe videos. Ze zijn niet echt "leet" as in vette redstone contraptions ofzo, maar echte humor.
http://www.youtube.com/user/EthosLab De absolute baas, die shit die deze gast uitvindt wbt redstone etc is echt ziek, kan soms wel een beeeetje saai zijn.
Etho zit sinds kort ook bij de 1e twee op de SMP server dus soms zijn ze ook met zn drieen, wat ook awesome is. Sowieso de hele community hierom zijn zitten veel goeie LP'ers.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Jou stem is echt zwaar xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zware stem = automatisch baas.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!als je het voorelkaar krijgt om je timelapse te verliezen kun je voor mijn part het heen-en-weer krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
![]()
Whahaha, gaat niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als je het voorelkaar krijgt om je timelapse te verliezen kun je voor mijn part het heen-en-weer krijgen![]()
![]()
Ik heb dus van stevenmac26 een naaktfoto gekregen van yvonne.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Gefeliciteerd, die heeft elke niet newbie al 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb dus van stevenmac26 een naaktfoto gekregen van yvonne.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
ik heb eens een maandban gekregen omdat ik in een topic over haar foto's "YVONNE!" postte
royal sadness
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja ik heb m al sinds 2010 maar zag m weer..
Is ie echt??? O.oOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb em volgens mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
Is ie echt??? O.o
stuur m ff door naar mij?![]()
Lekker boeiend man, ik heb naaktfotos van 100en FOK!ers, en dan heb ik niet over foto's die ze zelf hebben gepost.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
Is ie echt??? O.o[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wtf hoe dan? XDquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker boeiend man, ik heb naaktfotos van 100en FOK!ers, en dan heb ik niet over foto's die ze zelf hebben gepost.
Maar flodder ik zit op mobiel dus ik kijk morgen wel ff hoe
FOK! is 1 grote neukvijver jonge. Allemaal onzekere chickies en boys die naaktfotos naar elkaar sturen. Ik heb zelf pics ontvangen maar heb ze ook van FOK!matties gekregen haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wtf hoe dan? XD
Maar flodder ik zit op mobiel dus ik kijk morgen wel ff hoe[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat Jajong zegt klopt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Trololol best wel sad..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat bedoel je precies? Dat mensen met elkaar neuken?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!wiens systemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
![]()
Pff, even geen zin meer om aan die klote toren te werken. Moet nog wel iets van een lift in aangezien ik die ladder helemaal zat ben.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dat ze naaktpics maken enop internet zetten xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat mensen met elkaar neuken?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Sjeesj, ga lekker in kpd verder of pub.
Bobbernaut & jajong
|
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Sosua is 11?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zo ongeveer.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik ben 11.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
I am retired from minzecraft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter op buxville gaan speulen met dat gezanik..
Gezellig met apij..黑人![]()
From the creator of pistons and the paint mod, a mod manager!
http://www.minecraftforum.net/topic/819387-mod-manager/![]()
awesome seed!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Net docucraft texture gedownload. Alles werkt behalve het water, dat word weer gegeven als een zwart blok. Weet iemand hoe ik dat verander?![]()
MC patcher gebruikt?quote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Pindakaaspot het volgende:
Net docucraft texture gedownload. Alles werkt behalve het water, dat word weer gegeven als een zwart blok. Weet iemand hoe ik dat verander?![]()
Wat was dat andere pack. Spax ofzo? Paar keer genoemd.http://www.syfy.com/tinman/oz/
dat is zo cartoonish, bah.quote:
is er niet gewoon een goed texturepack dat MC textures gebruikt maar hogere resolutie..![]()
Faithful 32x?quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo cartoonish, bah.
is er niet gewoon een goed texturepack dat MC textures gebruikt maar hogere resolutie..![]()
R.I.P cherrypickedhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
okeyquote:Op zondag 27 november 2011 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]
kwam net uit op DefaultEx, maar die lijkt nog niet af te zijn..
ga Faithful eens checken![]()
![]()
staat pvp aan?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Is faithful echt mooier? Kzie op yt geen wezenlijk verschil op iphone.http://www.syfy.com/tinman/oz/
tis allemaal net eff wat strakker..quote:Op zondag 27 november 2011 14:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Is faithful echt mooier? Kzie op yt geen wezenlijk verschil op iphone.![]()
Iemand al iets van een Shader gevonden voor 1.0?http://www.syfy.com/tinman/oz/
hoe heet die mod dat je zo control panel hebt ofzo?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel GB's het raw is.quote:Op zondag 27 november 2011 15:57 schreef Flodder450 het volgende:
Mender wanneer komt die Timelapse nou?![]()
![]()
heel.erg.veel.quote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel GB's het raw is.
denk ik![]()
![]()
Elke keer deze foutmelding..
Wordt er gek van.
Java 64 bit?quote:Op zondag 27 november 2011 16:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Elke keer deze foutmelding..
Wordt er gek van.
[ afbeelding ]![]()
Heb ik ja.http://www.syfy.com/tinman/oz/
je screenshots staan ook in je .minecraft folder btwquote:Op zondag 27 november 2011 16:34 schreef Mender het volgende:
[..]
De folder een keer deleten mischien?![]()
200.000 files 440GBquote:Op zondag 27 november 2011 16:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel GB's het raw is.
Allemaal png screenshots xD
Ik ben begonnen met editen. Maar dat is veel werk. Dus reken maar op minimaal nog 3 weken. Zoiezo heb ik volgende week weinig tijd. En ik wil tussendoor ook nog gewoon mc spelen.![]()
![]()
Holy shit O.oquote:Op zondag 27 november 2011 16:38 schreef Mender het volgende:
[..]
200.000 files 440GB
Allemaal png screenshots xD
Ik ben beginnen met editen. Maar dat is veel werk. Dus reken maar op minimaal nog 3 weken. Zoiezo heb ik volgende week weinig tijd. En ik wil tussendoor ook nog gewoon mc spelen.
Sla het minecraften over en gebruik die tijd om de zooi te editen![]()
![]()
Nee want het begin is het saaiste werk... alle relog pogingen en foutjes enzo eruit knippen. Dat kan ik niet lange stukken achter elkaar volhouden.quote:Op zondag 27 november 2011 16:40 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Holy shit O.o
Sla het minecraften over en gebruik die tijd om de zooi te editenDus dat doe ik afwisselen.
![]()
MIJN LEVEN
Komt er niet lulquote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zou het betreuren als een map reset komt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
server draaide lekker tot wat pipo's een of andere mob grinder maaktequote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zou het betreuren als een map reset komt.(ga dan gewoon monsters hunten) en drump de server rebootte
maar map reset lijkt mij wat voorbarig![]()
Ow, dat hoop ik toch echt niet.quote:Op zondag 27 november 2011 17:39 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zou het betreuren als een map reset komt.
Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat![]()
ik ben overigens ook aardig wat chunks aan het toevoegen, zit nu al op x-3000 z +3000quote:Op zondag 27 november 2011 17:40 schreef mschol het volgende:
[..]
server draaide lekker tot wat pipo's een of andere mob grinder maakteen drump de server rebootte
![]()
![]()
ER KOMT VERDOMME GEEN MAPRESET, WAT LOPEN JULLIE TE LULLEN ZEG.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
dus door jou lagged dat ding, kap daar eens meequote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ben overigens ook aardig wat chunks aan het toevoegen, zit nu al op x-3000 z +3000
![]()
![]()
Rustig jongen. Goed om te weten trouwensquote:Op zondag 27 november 2011 17:42 schreef TJV het volgende:
ER KOMT VERDOMME GEEN MAPRESET, WAT LOPEN JULLIE TE LULLEN ZEG.Jeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat![]()
ik speel gewoon hoor....Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Raar zeg, gisteren draaide hij zo stabielJeffrey Murdoch: I am nearly thirty you know. I am not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying nipples or gusset. Or, or, Did you know you can make candles out of human fat![]()
drump, mag ik 2 koeien, 2 varkens en 2 kippen terug, ik had een shitload aan mobs die je gekilled hebt...![]()
weer een restart?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Er zijn wat updates en configs veranderd daarom is hij een paar keer down geweest. Verder niks aan de hand ofzo.![]()
Netjes..
Ik hoop dat die gsls shaders snel komen..http://www.syfy.com/tinman/oz/
hall0nOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
let it snow let it snow yes let it snoooowquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef Flodder450 het volgende:
ik hoop dat t snel ophoud met regenen!
Hangt slecht volk rond gogo's huis..
Leuk dat iedereen nu opeens GLSL's kent!
Ik weet nog wel dat ik het toen tegen Mender had gezegd.
Hij is er al volop mee bezig, hier dingen die hij wilt doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef MineraalWater het volgende:
Leuk dat iedereen nu opeens GLSL's kent!
Ik weet nog wel dat ik het toen tegen Mender had gezegd.
Hij is er al volop mee bezig, hier dingen die hij wilt doen:Zijn er al vanaf 1.2_01 voor hoever ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb dus van stevenmac26 een naaktfoto gekregen van yvonne.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Stuurde tante Yvonne je hierheen?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke fotoquote:
Begrijp het nog steeds niet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
of je het wilt snappen weet ik ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke foto
Begrijp het nog steeds niet![]()
![]()
Je had ooit op t andere forum een foto gepost, met ander forum bedoel ik dat forum waar nu niemand op komtquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke foto
Begrijp het nog steeds niet
'gaap' moge..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Drumpie waarom zie ik jou eigenlijk nooit in ABO?Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
HALL0N LIEV0N SCHATJ0NS!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ook hoorquote:Op maandag 28 november 2011 10:39 schreef gogosweden het volgende:
waarom ben alleen ik maar online ?![]()
Tevens morge!![]()
nee ik zit helemaal alleen op drumpie te spelenquote:( dit klinkt zooo fout
__! )
goedemorgen!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
En weet je al waar zijn sweet spot is?quote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee ik zit helemaal alleen op drumpie te spelen( dit klinkt zooo fout
__! )
goedemorgen!Fear is the grease of society.![]()
Bij die grote toren.quote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En weet je al waar zijn sweet spot is?![]()
![]()
Geen idee.quote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef JaimyLee het volgende:
Drumpie waarom zie ik jou eigenlijk nooit in ABO?If not now, then when.![]()
Sommige mensen werken enzo.
Oke, dit is gewoon té...
Op aanvraag de foto van mij :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef vogelkooi het volgende:
Op aanvraag de foto van mij :Je was toch een vrouw ?!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mindfuck-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha drumstick heeft zitten fappen op een man.![]()
![]()
Lorrelies en xMordecaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET SCHRIKKEN D; xD
Ach ja....
[ Bericht 2% gewijzigd door Lorrelies op 28-11-2011 13:53:20 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Remlof, dit is geen lans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
Baas, ik hou niet zo van die oude meuk tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Baas, ik hou niet zo van die oude meuk tho.
... airsoft ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.quote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, ja. Maar paintball is ook de shit. (en niet zo ver weg)
1: soldaatje spelen
2: no pain : no game
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.
1: soldaatje spelen
2: no pain : no gameMensen met stukjes van hun tand enzo..
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:Hahahha. Why does this not surprise meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heel Europaquote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar mord, doe je dat nou in nederland?
Suikoden heerst![]()
Je krijgt er geen plekken van waar soms bloed van af druipt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.Mensen met stukjes van hun tand enzo..
quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
Schieten is leuk weet je
maar soms wel een beetje eng :$![]()
Loooooooolquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!![]()
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Wordt 'ie wel schraal van zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
je weet dat er wat ergs staat te gebeuren als je een kinderleidje in een spel voor volwassenen hoort
en
I'm going slightly......mad![]()
En wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 november 2011 06:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je had ooit op t andere forum een foto gepost, met ander forum bedoel ik dat forum waar nu niemand op komtOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Waar ga je heen Mordecai ik was net zo lekker bezig[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik verdoe mijn tijd liever bij mensen die wel normaal kunnen doenquote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Jajong het volgende:
Waar ga je heen Mordecai ik was net zo lekker bezig
Verwachte reactie: 'Voor jou niemand dus'Suikoden heerst![]()
Wat? waarom??quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Mordecai het volgende:
Naam uit de OP aub en neem mijn permissions ook maar af![]()
![]()
+1 Verwachte reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef Mordecai het volgende:
+1 Verwachte reactie:ga niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kappen met posten van al die bagger plaatjes.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Here here.quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met posten van al die bagger plaatjes.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Bedoel je hear?quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Bedankt.quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met posten van al die bagger plaatjes.
Zal vanavond eens komen kiek'n ... !quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed man goed, wanneer kom je spelen?![]()
ahquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Berend. het volgende:
Mijn server heeft na 2 maanden ook een nieuwe map
Is het nog druk daar dan?![]()
![]()
EnEn je hebt een nieuwe avatar? ^^quote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Berend. het volgende:
Mijn server heeft na 2 maanden ook een nieuwe mapSuikoden heerst![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Mordecai het volgende:
Naam uit de OP aub en neem mijn permissions ook maar afquote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd liever bij mensen die wel normaal kunnen doen
Verwachte reactie: 'Voor jou niemand dus'beetje erg overtrokken reactie vind je niet?
![]()
Watskebeurt?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ja, hahaquote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef Mordecai het volgende:
En
[..]
En je hebt een nieuwe avatar? ^^![]()
![]()
Ik heb gewoon geen zin in mensen die trollen, dat verpest de hele sfeer :S Misschien ben ik wel wat snel aangebrand, weet het eigenlijk wel zeker, maar je hoort toch sowieso al niet mensen uit te lokken?quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]beetje erg overtrokken reactie vind je niet?
Suikoden heerst![]()
Man stel je niet zo aan gast. Beetje ragequitten omdat je een LARPer genoemd wordt.
Also, Sosua of dnb. Als jullie huis uitkomt op mijn al eerder bestaande railroad moet je niet in mijn tunnels bordjes op gaan hangen dat ik niet meer naar plekken mag die ik zelf heb ontdekt/uitgegraven/lichtjes neer heb gehangen. Beetje omgekeerde wereld n'est pas?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
en dan ga je nog lekker even doorquote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Jajong het volgende:
Man stel je niet zo aan gast. Beetje ragequitten omdat je een LARPer genoemd wordt.
![]()
![]()
Je kan me altijd pm'en als er iets aan de hand is. Dan kijk ik of ik het op een goede manier kan oplossen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in mensen die trollen, dat verpest de hele sfeer :S Misschien ben ik wel wat snel aangebrand, weet het eigenlijk wel zeker, maar je hoort toch sowieso al niet mensen uit te lokken?![]()
![]()
TomVNL en Naantje geband voor 24 uur.
Kinderachtig gedrag op de server heb ik en overige niks aan, ook al zegt ene dit en de ander dat. Ook al zijn jullie het eens of oneens met elkaar, ik heb geen zin om een basisschool leraar te moeten spelen om die domme discussies.
Groetjes de baas.If not now, then when.![]()
Door met WAT? Ik doe helemaal niks die gast begint mij en Tom achterlijk en dom te noemen omdat wij LARPen en wat hij doet hetzelfde vinden, en als hij de discussie niet kan winnen ragequit hij. Je was er niet eens bij dus waarom praat je?quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef Jajong het volgende:
Also, Sosua of dnb. Als jullie huis uitkomt op mijn al eerder bestaande railroad moet je niet in mijn tunnels bordjes op gaan hangen dat ik niet meer naar plekken mag die ik zelf heb ontdekt/uitgegraven/lichtjes neer heb gehangen. Beetje omgekeerde wereld n'est pas?![]()
Eén keer iemand een larper noemen oké, maar wees dan zelf ook zo volwassen om in te zien dat als ik uitleg dat ik het niet ben, ik het ook daadwerkelijk niet ben en dat je Larp en re-enactment niet als hetzelfde moet zien, zelfs als zijn er gelijkenissen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Jajong het volgende:
Jullie bleven echter de hele tijd doorgaan en deden alsof ik een 'night elf priest' of wát dan ook zou zijn.Suikoden heerst![]()
Wow wat de fuck? Je was er niet eens bij gap. Lees de logs en kijk wie er begint met schelden, doe aub even normaal.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kinderachtig gedrag op de server heb ik en overige niks aan, ook al zegt ene dit en de ander dat. Ook al zijn jullie het eens of oneens met elkaar, ik heb geen zin om een basisschool leraar te moeten spelen om die domme discussies.
Groetjes de baas.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Zal Sosua wel gedaan hebben danquote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Toevoeging, trollen doe je maar in ONZ ofzo.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Groetjes de baas.![]()
Omdat ik best wel snap dat jullie doorgingen zoals je laatste postquote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Door met WAT? Ik doe helemaal niks die gast begint mij en Tom achterlijk en dom te noemen omdat wij LARPen en wat hij doet hetzelfde vinden, en als hij de discussie niet kan winnen ragequit hij. Je was er niet eens bij dus waarom praat je?![]()
![]()
Ik heb de logs gelezen en ik blijf erbij.quote:Op maandag 28 november 2011 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wow wat de fuck? Je was er niet eens bij gap. Lees de logs en kijk wie er begint met schelden, doe aub even normaal.If not now, then when.![]()
Slaat echt op poep dit. Omdat Mordecai gaat huilen en dreigen met de server verlaten worden wij geband.
Nee, dat is het gevolg. Oorzaak daarvan is dat je je als een kind gedraagt. Tot morgen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef Jajong het volgende:
Slaat echt op poep dit. Omdat Mordecai gaat huilen en dreigen met de server verlaten worden wij geband.
Het is maar 24 uur hoorquote:Op maandag 28 november 2011 15:44 schreef Jajong het volgende:
![]()
![]()
Whatever, tot morgen he kameraden!quote:Op maandag 28 november 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat is het gevolg. Oorzaak daarvan is dat je je als een kind gedraagt. Tot morgen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Alvast succes met je nieuwe baanquote:Op maandag 28 november 2011 15:46 schreef dnbrainwash het volgende:
Over 3 dagen nieuwe baan, dan kan ik dit topic overdag niet meer volspammen.![]()
En terecht voor de ban van drumpie, Het moet wel gezellig blijven voor iedereen![]()
![]()
Wat ga je doen, ben je gepromoveerd van laptop fixxer naar pc fixxer?quote:Op maandag 28 november 2011 15:46 schreef dnbrainwash het volgende:
Over 3 dagen nieuwe baan, dan kan ik dit topic overdag niet meer volspammen.
Laptops fixen lijkt me imho moeilijkerquote:Op maandag 28 november 2011 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat ga je doen, ben je gepromoveerd van laptop fixxer naar pc fixxer?![]()
![]()
Ik ouwehoer maar.quote:Op maandag 28 november 2011 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laptops fixen lijkt me imho moeilijker
Heeft ie al gedaan.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
NvmOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Onze profeet.quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.
Zegt degene die zometeen met zijn vriendjes soldaatje gaat spelenquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Itz funny cuz itz truequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Zegt degene die zometeen met zijn vriendjes soldaatje gaat spelenLIGHTNING BOLT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dat zeiden wij ook.quote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Wtf heb ik gemist? Iedereen noemde mor larper? Jullie waren zelf ook larpers, als je een goede jeugd had. Soldaatje spelen is larpen. Airsoft en paintball ook. Stil nu.
De grootste huilebalk wint altijd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
True. Doet me een beetje denken aan vroeger, als ik ruzie had met mijn zusje. Zij deed net zo goed mee maar ik kreeg altijd op m'n kop omdat zij begon te huilen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
De grootste huilebalk wint altijd.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
En de grootste blagen blijven weg, 24 uur dan.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
De grootste huilebalk wint altijd.If not now, then when.![]()
Ik bedoel: trollers noemde hem larper, maar de trollers zijn waren ook larper.quote:Op maandag 28 november 2011 15:57 schreef TJV het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook.
De grootste huilebalk wint altijd.
Oh en mau je mag wel bij mijn leger hoor!! Ik ben een level 23 elf!!!
En dnb, NEE!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
stop nou maarquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???![]()
paintball is geen larp kneusquote:Op maandag 28 november 2011 15:55 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zie hier geen soldaatjes.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
paintball is geen larp kneus
[ afbeelding ]
Ik zie hier geen soldaatjes.![]()
![]()
Wat voelen jullie je weer lekker aangesproken allemaal. Gutteguttegut.quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hier geen soldaatjes.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik wou zeggen, paintball is een harde sport.quote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hier geen soldaatjes.![]()
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 28 november 2011 15:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer boos? Has justice been served???
No hard feelings here, maakt me dat een softie?Suikoden heerst![]()
Gaat helemaal niet over jou maar om bobbers reactie.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat voelen jullie je weer lekker aangesproken allemaal. Gutteguttegut.![]()
![]()
hij heeft toch een geweer in zijn hand jonguhquote:Op maandag 28 november 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hier geen soldaatjes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik zeg nog een ding: jij hebt echt de emotiewisselingen van een vrouw.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzen
No hard feelings here, maakt me dat een softie?
Meer zeg ik niet.
Nee hoor, jij moet gewoon niet zo aangebrand reageren als iemand een geintje maakt.quote:Op maandag 28 november 2011 16:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Had liever gezien dat jullie beiden normaal gingen doen, maar ik vrees dat dat er niet echt meer in gaat zitten, maar ik nodig jullie uit het tegendeel te bewijzen
No hard feelings here, maakt me dat een softie?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: