quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:Hahahha. Why does this not surprise meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Heel Europaquote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar mord, doe je dat nou in nederland?
Je krijgt er geen plekken van waar soms bloed van af druipt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.Mensen met stukjes van hun tand enzo..
quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
Schieten is leuk weet je
maar soms wel een beetje eng :$
Loooooooolquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!![]()
Wordt 'ie wel schraal van zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!![]()
En wie ben jij dan?quote:Op maandag 28 november 2011 06:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je had ooit op t andere forum een foto gepost, met ander forum bedoel ik dat forum waar nu niemand op komt
Ik verdoe mijn tijd liever bij mensen die wel normaal kunnen doenquote:Op maandag 28 november 2011 15:06 schreef Jajong het volgende:
Waar ga je heen Mordecai ik was net zo lekker bezig
Wat? waarom??quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Mordecai het volgende:
Naam uit de OP aub en neem mijn permissions ook maar af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op maandag 28 november 2011 15:11 schreef Mordecai het volgende:
+1 Verwachte reactie:ga niet wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Here here.quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met posten van al die bagger plaatjes.
Bedoel je hear?quote:
Bedankt.quote:Op maandag 28 november 2011 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kappen met posten van al die bagger plaatjes.
Zal vanavond eens komen kiek'n ... !quote:Op maandag 28 november 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goed man goed, wanneer kom je spelen?
ahquote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Berend. het volgende:
Mijn server heeft na 2 maanden ook een nieuwe map
En je hebt een nieuwe avatar? ^^quote:Op maandag 28 november 2011 15:28 schreef Berend. het volgende:
Mijn server heeft na 2 maanden ook een nieuwe map
quote:Op maandag 28 november 2011 15:07 schreef Mordecai het volgende:
Naam uit de OP aub en neem mijn permissions ook maar af
quote:Op maandag 28 november 2011 15:08 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd liever bij mensen die wel normaal kunnen doen
Verwachte reactie: 'Voor jou niemand dus'
Ja, hahaquote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef Mordecai het volgende:
En
[..]
En je hebt een nieuwe avatar? ^^
Ik heb gewoon geen zin in mensen die trollen, dat verpest de hele sfeer :S Misschien ben ik wel wat snel aangebrand, weet het eigenlijk wel zeker, maar je hoort toch sowieso al niet mensen uit te lokken?quote:Op maandag 28 november 2011 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]beetje erg overtrokken reactie vind je niet?
en dan ga je nog lekker even doorquote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Jajong het volgende:
Man stel je niet zo aan gast. Beetje ragequitten omdat je een LARPer genoemd wordt.
Je kan me altijd pm'en als er iets aan de hand is. Dan kijk ik of ik het op een goede manier kan oplossen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:35 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin in mensen die trollen, dat verpest de hele sfeer :S Misschien ben ik wel wat snel aangebrand, weet het eigenlijk wel zeker, maar je hoort toch sowieso al niet mensen uit te lokken?
Door met WAT? Ik doe helemaal niks die gast begint mij en Tom achterlijk en dom te noemen omdat wij LARPen en wat hij doet hetzelfde vinden, en als hij de discussie niet kan winnen ragequit hij. Je was er niet eens bij dus waarom praat je?quote:
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 november 2011 15:39 schreef Jajong het volgende:
Also, Sosua of dnb. Als jullie huis uitkomt op mijn al eerder bestaande railroad moet je niet in mijn tunnels bordjes op gaan hangen dat ik niet meer naar plekken mag die ik zelf heb ontdekt/uitgegraven/lichtjes neer heb gehangen. Beetje omgekeerde wereld n'est pas?
Eén keer iemand een larper noemen oké, maar wees dan zelf ook zo volwassen om in te zien dat als ik uitleg dat ik het niet ben, ik het ook daadwerkelijk niet ben en dat je Larp en re-enactment niet als hetzelfde moet zien, zelfs als zijn er gelijkenissen.quote:Op maandag 28 november 2011 15:38 schreef Jajong het volgende:
Man stel je niet zo aan gast. Beetje ragequitten omdat je een LARPer genoemd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |