En weet je al waar zijn sweet spot is?quote:Op maandag 28 november 2011 10:45 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee ik zit helemaal alleen op drumpie te spelen( dit klinkt zooo fout
__! )
goedemorgen!
Bij die grote toren.quote:Op maandag 28 november 2011 11:06 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En weet je al waar zijn sweet spot is?
Geen idee.quote:Op maandag 28 november 2011 09:09 schreef JaimyLee het volgende:
Drumpie waarom zie ik jou eigenlijk nooit in ABO?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef vogelkooi het volgende:
Op aanvraag de foto van mij :Je was toch een vrouw ?!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mindfuck
quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha drumstick heeft zitten fappen op een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET SCHRIKKEN D; xD
Ach ja....
[ Bericht 2% gewijzigd door Lorrelies op 28-11-2011 13:53:20 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Baas, ik hou niet zo van die oude meuk tho.
... airsoft ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.quote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, ja. Maar paintball is ook de shit. (en niet zo ver weg)
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.
1: soldaatje spelen
2: no pain : no game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |