let it snow let it snow yes let it snoooowquote:Op zondag 27 november 2011 20:39 schreef Flodder450 het volgende:
ik hoop dat t snel ophoud met regenen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2011 20:57 schreef MineraalWater het volgende:
Leuk dat iedereen nu opeens GLSL's kent!
Ik weet nog wel dat ik het toen tegen Mender had gezegd.
Hij is er al volop mee bezig, hier dingen die hij wilt doen:Zijn er al vanaf 1.2_01 voor hoever ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
wat?quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb dus van stevenmac26 een naaktfoto gekregen van yvonne.
Stuurde tante Yvonne je hierheen?quote:
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke fotoquote:
of je het wilt snappen weet ik ook nietquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke foto
Begrijp het nog steeds niet
Je had ooit op t andere forum een foto gepost, met ander forum bedoel ik dat forum waar nu niemand op komtquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee iemand vroeg of ik die foto ook aan hem wou sturen en ik vroeg mij af welke foto
Begrijp het nog steeds niet
Ik ook hoorquote:Op maandag 28 november 2011 10:39 schreef gogosweden het volgende:
waarom ben alleen ik maar online ?
nee ik zit helemaal alleen op drumpie te spelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |