SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:40 schreef vogelkooi het volgende:
Op aanvraag de foto van mij :Je was toch een vrouw ?!!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mindfuck
quote:Op maandag 28 november 2011 13:42 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha drumstick heeft zitten fappen op een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET SCHRIKKEN D; xD
Ach ja....
[ Bericht 2% gewijzigd door Lorrelies op 28-11-2011 13:53:20 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2011 13:56 schreef dnbrainwash het volgende:
Baas, ik hou niet zo van die oude meuk tho.
... airsoft ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.quote:Op maandag 28 november 2011 13:58 schreef dnbrainwash het volgende:
Haha, ja. Maar paintball is ook de shit. (en niet zo ver weg)
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.quote:Op maandag 28 november 2011 14:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Toffe foto maar airsoft is toch echt een beetje voor homo's tbh.
1: soldaatje spelen
2: no pain : no game
quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:Hahahha. Why does this not surprise meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Heel Europaquote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef dnbrainwash het volgende:
Maar mord, doe je dat nou in nederland?
Je krijgt er geen plekken van waar soms bloed van af druipt.quote:Op maandag 28 november 2011 14:03 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
lol, airsoft kan echt wel flink pijn doen anders.Mensen met stukjes van hun tand enzo..
quote:Op maandag 28 november 2011 13:55 schreef Mordecai het volgende:
Remlof, dit is geen lans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!quote:Op maandag 28 november 2011 14:18 schreef Lorrelies het volgende:
Schieten is leuk weet je
maar soms wel een beetje eng :$
Loooooooolquote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!![]()
Wordt 'ie wel schraal van zeker?quote:Op maandag 28 november 2011 14:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
als ik eenmaal lekker op dreef ben schiet ik een paar miljoen kogels in een keer. Zonder te herladen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |