SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
kijk in je postvak in en zoek YouTubequote:Op zaterdag 26 november 2011 15:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik had een tijdje geleden ook zon mailte, weet van god niet waar ie gebleven is
berend wat is je skype? :$:$:$Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
daar bne ik nu dus aan t zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2011 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk in je postvak in en zoek YouTube
berend wat is je skype? :$:$:$
ben m kwijt denk ik![]()
![]()
Je hebt me gewoon op skype?quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk in je postvak in en zoek YouTube
berend wat is je skype? :$:$:$![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 15:27 schreef Flodder450 het volgende:
yaj , heb t mailtje nog in m YT acc
nu ff alles instellenje had m toch veranderd?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
aawh je hebt je hyves PF veranderd
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Drum, als ik mijn kippenfarm binnen loop zie ik geen kippen meer, kan je dit veranderen? (ik had 40 kippen... ) Server restart en opeens geen kip meer over o.0 hoe is dit gebeurt?Redacted![]()
Drum, ik kan geen spullen spawnen in survival. Kun je dit veranderen please?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
BEKKEN HOUDEN NUUUUU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Jullie kunnen beter op buxville gaan speulen met dat gezanik..
Gezellig met apij..http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wie heeft Drumpie uit de lijst in de OP gehaald?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
scherpquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:16 schreef TJV het volgende:
Wie heeft Drumpie uit de lijst in de OP gehaald?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ik stuur dit vanaf mijn telefoon. Dus kan niet quoten vanuit een gesloten topic nu. Maar om even op dit terug te komen:
[Minecraft #98] Waar we nog steeds wachten op bukkit.
Je kan wel gewoon bouwen enzo. Maar als we nog gedeeltes tegen komen waar veel gegrieft is gaan we dat gedeelte rolbacken. Bijvoorbeeld alles in een straal van 50 of 100 blokken van waar gegrieft is.
Let dus even op. Als je ergens gaat bouwen waar gegrieft is kan het gerolbacked worden. Je mag het natuurlijk ook zelf fixen, dan is er niks aan de hand.
Vanavond zal ik kijken of er nog schade is. Meld dan maar even als je iets tegen bent gekomen. Of meld het bij dnb of drumpie als die eerder online zijn.![]()
Mender, bigbrother had user specific rollbacks. Kan je die niet globally doen met logblock?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Nog een filmpje gemaakt door iemand voor mijn map
en de vorige
link van de map:
http://www.minecraftforum(...)urvival-smp-300-dls/![]()
Als je minecraft aan laat staan en ondertussen internet ofzo, hoor je ineens allemaal mob geluiden en als je dan gaat kijken is er niks... ;p![]()
Ja dat kan ook, maar dat ging de vorige keer dus foutquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, bigbrother had user specific rollbacks. Kan je die niet globally doen met logblock?![]()
![]()
kan er trouwens ergens een kist komen met creeper repair dirt komen?
bij een explosie wordt een deel van de blocks vernietigd, dus blijft er altijd wel iets van een gat over![]()
geen last van hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je minecraft aan laat staan en ondertussen internet ofzo, hoor je ineens allemaal mob geluiden en als je dan gaat kijken is er niks... ;p![]()
![]()
Bobbernaut ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Bobbernaut ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalalaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef MrManuel het volgende:
Btw zet mij maar in OP erbij als: MrManuel - Molfin!
Nohate, maar klinkt aardiger
owquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger![]()
![]()
Itz funny cuz itz true.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Was niet op die manier bedoeld..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger
Was bedoelt op de manier van.. I'm in!
[i]~ The impossible is easy![/i]![]()
Welkom dan!!
Zou je willen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: