Ja dat kan ook, maar dat ging de vorige keer dus foutquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender, bigbrother had user specific rollbacks. Kan je die niet globally doen met logblock?
geen last van hoorquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je minecraft aan laat staan en ondertussen internet ofzo, hoor je ineens allemaal mob geluiden en als je dan gaat kijken is er niks... ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Bobbernaut ben jij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn stem klinkt nu als die van drumpie!!!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalalaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:42 schreef MrManuel het volgende:
Btw zet mij maar in OP erbij als: MrManuel - Molfin!
owquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger
Itz funny cuz itz true.quote:
Was niet op die manier bedoeld..quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vraag het zo: Mag ik in de OP? Naam is Molfin! Ipv zet mij er maar in lalalala
Nohate, maar klinkt aardiger
Zou je willen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...quote:
Done.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
kan er trouwens ergens een kist komen met creeper repair dirt komen?
bij een explosie wordt een deel van de blocks vernietigd, dus blijft er altijd wel iets van een gat over
Jou stem is echt zwaar xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zware stem = automatisch baas.
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!als je het voorelkaar krijgt om je timelapse te verliezen kun je voor mijn part het heen-en-weer krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |