Eigenlijk niet...quote:
Done.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:36 schreef mschol het volgende:
kan er trouwens ergens een kist komen met creeper repair dirt komen?
bij een explosie wordt een deel van de blocks vernietigd, dus blijft er altijd wel iets van een gat over
Jou stem is echt zwaar xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zware stem = automatisch baas.
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!als je het voorelkaar krijgt om je timelapse te verliezen kun je voor mijn part het heen-en-weer krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
Whahaha, gaat niet gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als je het voorelkaar krijgt om je timelapse te verliezen kun je voor mijn part het heen-en-weer krijgen
Gefeliciteerd, die heeft elke niet newbie al 5 jaar.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:46 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb dus van stevenmac26 een naaktfoto gekregen van yvonne.
Ik heb em volgens mij nog nooit gezienquote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
Ja ik heb m al sinds 2010 maar zag m weer..
Is ie echt??? O.o
Lekker boeiend man, ik heb naaktfotos van 100en FOK!ers, en dan heb ik niet over foto's die ze zelf hebben gepost.quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:50 schreef bobbernaut het volgende:
Ja ik heb m al sinds 2010 maar zag m weer..
Is ie echt??? O.o
Wtf hoe dan? XDquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker boeiend man, ik heb naaktfotos van 100en FOK!ers, en dan heb ik niet over foto's die ze zelf hebben gepost.
FOK! is 1 grote neukvijver jonge. Allemaal onzekere chickies en boys die naaktfotos naar elkaar sturen. Ik heb zelf pics ontvangen maar heb ze ook van FOK!matties gekregen haha.quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wtf hoe dan? XD
Maar flodder ik zit op mobiel dus ik kijk morgen wel ff hoe
Wat bedoel je precies? Dat mensen met elkaar neuken?quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:18 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik was bezig, was wat muziek op youtube enzo aan het zoeken. Ineens BAM!wiens systemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dalijk maar ff clean install van windows doen denk ik.![]()
Dat ze naaktpics maken enop internet zetten xDquote:Op zaterdag 26 november 2011 23:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat mensen met elkaar neuken?
I am retired from minzecraft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Jullie kunnen beter op buxville gaan speulen met dat gezanik..
Gezellig met apij..
MC patcher gebruikt?quote:Op zondag 27 november 2011 13:23 schreef Pindakaaspot het volgende:
Net docucraft texture gedownload. Alles werkt behalve het water, dat word weer gegeven als een zwart blok. Weet iemand hoe ik dat verander?
dat is zo cartoonish, bah.quote:
Faithful 32x?quote:Op zondag 27 november 2011 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo cartoonish, bah.
is er niet gewoon een goed texturepack dat MC textures gebruikt maar hogere resolutie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |