Wat dacht je van de beste combinatie?quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Boskamp > Gijp
Of is dat vloeken in de kerk?
Een EL-avondje zou wat dat betreft ideaal zijn om ritme op te doen...quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:10 schreef DrDentz het volgende:
Gijp moet niet meteen voor de leeuwen gegooid worden, ik denk dat hij wel 5 afleveringen moet revalideren voordat hij weer opgewassen is tegen Boskamp.
Dat is hetzelfde als Messi en C. Ronaldo in één elftalquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dacht je van de beste combinatie?
Boskamp + Gijp
quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Robben en Strootman in één elftal
Misschien wel beste moment van dit seizoen iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over al het arabische geld:
Genee: Waar neem je dat mee naar toe dan?
Boskamp: Nou, dan gooi ik het op de vuilnishoop!
![]()
Dat is echt een moeilijk geniale scene!quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
![]()
Snappen ze niet....quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:55 schreef DrDentz het volgende:
Iemand moet er eens ondertiteling bijzetten zodat buitenlanders ook kunnen genieten van VI-highlights
Geweldig moment ja.quote:Op zaterdag 26 november 2011 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet of dit al te gepost was, maar een compilatietje:
Mijn favoriete stukje daaruit is deze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |