quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef tralalala het volgende:
Leuk een documentaire over de WK-finale!![]()
Je gaat alleen niet direct naast hem zitten in de kringquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Sowieso. Dan kijk je gewoon uit naar verjaardagen.![]()
Klopt, dan wordt het koek i.p.v. gebak...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je gaat alleen niet direct naast hem zitten in de kring
Nou.. als er een wedstrijd is die ik niet hoef terug te zien is het die wel..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef tralalala het volgende:
Haha nee daar zet je het mongooltje van de buren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je gaat alleen niet direct naast hem zitten in de kring
deed toch weer even pijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:12 schreef tralalala het volgende:
Als we gewonnen hadden had ik 'm zeker gekeken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen naar die WK documentaire zullen gaan kijken
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als we gewonnen hadden had ik 'm zeker gekeken.
wtfquote:
Maar hij wilde liever naar Feyenoordquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Guidetti zou eigenlijk bij Twente spelen.
Owh ik dacht dat Twente een boete moest betalen omdat ze de transfer op het laatste moment geannuleerd hadden en dat hij toen later naar Feyenoord ging.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar hij wilde liever naar Feyenoord
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Emile heeft vandaag de lolbroek aan
Die Jakubu raakte de bal niet...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom zou die niet mogen tellen dan?
Hij raakt 'm niet aanquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Je mag geen hoekschop nemen op jezelf?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Inderdaad. Je zag Alves al kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
Robben deed dit ook tegen Brazilie, alleen te opzichtig.
Hoe kom jij daarbij en hoe komt Jo'an dan in godsnaam bij die andere naam?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
Die Raphael Meat is eigenlijk John Moore.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Moore_(footballer_born_1966)
Lukt het, dan ben je een held...lukt het niet, dan ben je een schlemiel...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
Dat was echt zo fucking dom.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef marcodej het volgende:
Bij een corner mag de cornernemer de bal maar één keer aanrakenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
Die is daarna weer geen aanvoerder geweest bij Wolverhampton...quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
Lijst van Utrecht spelers op wikipedia gezien en degene met de Britse vlag eruit gepikt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe kom jij daarbij en hoe komt Jo'an dan in godsnaam bij die andere naam?
Maar hij heeft de bal niet aangeraakt, dus technisch gezien is hij de cornernemer niet. Kan iemand gewoon even uitsluitsel geven waarom dit doelpunt niet geldig was zonder daarbij ruimte voor interpretatie over te latenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bij een corner mag de cornernemer de bal maar één keer aanraken
Ah slim. Wie stuurt het naar VI om Johan voor paal te zetten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lijst van Utrecht spelers op wikipedia gezien en degene met de Britse vlag eruit gepikt.
Dat is het probleem juist.. Degene die de corner wel neemt wandelt er vervolgens mee naar het doel zonder de bal af te spelenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij heeft de bal niet aangeraakt, dus technisch gezien is hij de cornernemer niet. Kan iemand gewoon even uitsluitsel geven waarom dit doelpunt niet geldig was zonder daarbij ruimte voor interpretatie over te laten?
De regel is: Je moet de bal naar iemand anders spelen bij een corner. Net als bij een vrije trap of ingooi. Maakt niet uit op welke manier, behalve dat je een ingooi wel goed moet nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar hij heeft de bal niet aangeraakt, dus technisch gezien is hij de cornernemer niet. Kan iemand gewoon even uitsluitsel geven waarom dit doelpunt niet geldig was zonder daarbij ruimte voor interpretatie over te laten?
Ah, okéquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.. Degene die de corner wel neemt wandelt er vervolgens mee naar het doel zonder de bal af te spelen
Die speler begint met de bal te lopen en neemt dus de bal op zichzelf. En dat mag niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Floyd Streetequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:39 schreef Morendo het volgende:
Hoeft niet perse.. Je kunt de bal ook in één keer op doel proberen te schietenquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
De regel is: Je moet de bal naar iemand anders spelen bij een corner. Net als bij een vrije trap of ingooi. Maakt niet uit op welke manier, behalve dat je een ingooi wel goed moet nemen natuurlijk.
Vette beelden wel hoor van die documentaire, Webb voor de wedstrijd, in de kleedkamer bij rust enz.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Meat_rafflequote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef Quyxz_ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Floyd_Streete
Godverdomme.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoeft niet perse.. Je kunt de bal ook in één keer op doel proberen te schieten
Niet alles geloven wat op Wikipedia staatquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef Morendo het volgende:
Floyd Anthony Streete (born 5 May 1959) is an English former professional footballer who played as a central defender.
Hallo, het was toch een spits volgens Johan?
Hahaha.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Meat_raffle
Baas.
Goalgettertje:quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat op Wikipedia staat
Johan wordt ook een dagje ouder.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef Morendo het volgende:
Floyd Anthony Streete (born 5 May 1959) is an English former professional footballer who played as a central defender.
Hallo, het was toch een spits volgens Johan?
Tenminste.. anders hadden er een heel aantal doelpunten afgekeurd moeten worden.. Geloof dat Hasselbaink het weleens in één keer heeft gedaanquote:
Nee je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Tenminste.. anders hadden er een heel aantal doelpunten afgekeurd moeten worden.. Geloof dat Hasselnaink het weleens in één keer heeft gedaan
Gratis een behoorlijk reclame dus..quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:57 schreef Quyxz_ het volgende:
De DEMO weer.
Programma werkt goed, ik heb het van de week getest.
Nee, omdat Almelo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is het vreemd dat ik er niks van snap van al dat geauwehoer van raad van commissarissen` ?
Waarschijnlijk hebben ze daar gewoon voor betaald, net als TOTO.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gratis een behoorlijk reclame dus..
Okequote:
Volgens mij niet. Wees blij. Dat is nog echt een voetbalclub geloof ik.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oke
Heeft Heracles ook een raad van commissarissen ?
Ik bedoel het bedrijf waar SCREENFLOW DEMO van is..quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze daar gewoon voor betaald, net als TOTO.
Ja ik snap het, dat bedrijf heeft gewoon betaald voor die semiverkapte reclame.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik bedoel het bedrijf waar SCREENFLOW DEMO van is..
Het is de spanning hé.. de uitdaging om zo ver mogelijk te gaan zonder het te krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wilfred wilt gewoon dat Boskamp hem een keer slaat
Die is 2 maanden geleden al gestopt, heeft Johan ookal aandacht aan besteedquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
Is drummer Rinus ontslagen uit de band ofzo?
Die had andere dingen te doen of zo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
Die bolle? Die had geen tijd meer, kon het niet meer combineren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
Denk je? Het bedrijf laten betalen voor hun eigen filmpje?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het, dat bedrijf heeft gewoon betaald voor die semiverkapte reclame.
Rustigquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:07 schreef exile79 het volgende:
Iemand al een link? Ik ben net thuis.
Schelvis was zoals altijd weer iri met zijn verkeerde getimede opmerkingen zonder naar anderen te luisteren waar ie vervolgens in zijn eentje om gaat lachen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Morendo het volgende:
Topshow vandaag. Vier 3 koningen aan tafel, kon ook niet fout gaan.
Dat is toch juist grappigquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Schelvis was zoals altijd weer iri met zijn verkeerde getimede opmerkingen zonder naar anderen te luisteren waar ie vervolgens in zijn eentje om gaat lachen.
Mensen die Emile, en zijn foute, slecht getimede grapjes, niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Schelvis was zoals altijd weer iri met zijn verkeerde getimede opmerkingen zonder naar anderen te luisteren waar ie vervolgens in zijn eentje om gaat lachen.
Verder TOPSHOW! !!![]()
![]()
![]()
![]()
Johan is allergisch voor hemquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Sierd MOET gewoon 's aan tafel schuiven.
Daarom juist...Harry, Sierd, Gert, Hansie en Dries kunnen het bloed onder Johan's nagels vandaan halen.quote:
Frenk Rijkaard is de Lama, das gewoon basiskennis. Zelfs een simpele MAVO-klant als ik kan dat volgenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Ooo daarom kwam die met die naam Frenk, ik snapte dat niet.
WTFquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij moet opdonderen met z'n elitaire grapjes uit dit programma, wij zijn gewone voetbaltokkies en willen Boskamp en Luinge.
Ja maar het eerste toernooi dat ik goed volgde was WK 2010 en hij spuugde in 1982 al ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Frenk Rijkaard is de Lama, das gewoon basiskennis. Zelfs een simpele MAVO-klant als ik kan dat volgen
En Boskampquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Hij moet opdonderen met z'n elitaire mislukte nerd-grapjes uit dit programma, wij zijn gewone voetbaltokkies en willen Boskamp en LuingeGijp.
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)981e78668df3c365.mp4quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:38 schreef exile79 het volgende:
Staan nu drie linkjes, welke moet ik nou hebben?
Thanks. Now downloading.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:40 schreef Olep het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)981e78668df3c365.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |