Wat een debiele reactie, top zeg.quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Boehoehoe daar is Mauro 2. En zo gaat iedereen het nu via de media proberen. Hup op het vliegtuig en terug met je mama mee
Ja een kind van 4 denkt na over een uitzetting over 10 jaarquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar heel vaak niet.
En als dat wél gebeurt is dat het risico dat je neemt als asielzoeker.
Hij is toch samen met zijn moeder, of ben je dat even vergeten?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja een kind van 4 denkt na over een uitzetting over 10 jaar
Daar knelt de schoen. Iedereen wordt maar binnengelaten, en wordt asielzoeker. Al grondig selecteren wie je binnenlaat, en dan van die (veel kleinere) groep het verhaal aanhoren, en even kijken of ze hier echt MOETEN zijn, hoeft dan toch geen 8 jaar te duren? Mij lijkt dat zo'n klein onderzoekje (want in basis kan je al wel redelijk vaststellen welke situaties dermate nijpend zijn dat hulp nodig is, her en der een uitzondering of bijzondere omstandigheden daargelaten) een maand makkelijk voldoende is. Is het niets? Meteen weer naar huis.quote:Na Mauro en zijn lotgenoten opnieuw een slachtoffer van het stroperige asielbeleid in Nederland. Procedures die veel te lang duren, met als gevolg dat kinderen zich helemaal wortelen in Nederland.
Vaak onopgeleide vrouwen die alleen denken om de veiligheid van hun kind?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is toch samen met zijn moeder, of ben je dat even vergeten?
Nederlanders houden van polderen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:47 schreef timmmmm het volgende:
Het probleem is dus gewoon het beleid. Mensen mogen er niet in, maar we laten ze er toch in, en pas na 8 jaar worden ze de deur weer gewezen
ik vraag me af:
A) Hoeveel kost dat allemaal wel niet, zo'n zaak zo lang rekken?
B) Waarom is in vredesnaam voor zo'n systeem gekozen? Doe het een of het ander, weigeren of toelaten, maar waarom in vredesnaam allebei een beetje?
... en uitkering, platte TV, mobietljes... en meer van dat spul.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vaak onopgeleide vrouwen die alleen denken om de veiligheid van hun kind?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 14:32 schreef Flow3r het volgende:
Altijd weer die kinderen en vrouwen, wanneer gaan we nu eens die kerels het land uitzetten?
Nee, dat hoeft niet nog eens te gebeuren als de regels verscherpt zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, weer een Generaal Pardon?
En dat dan zo eens in de 5 jaar bijvoorbeeld?
Ik meen ten tijde van Mauro gehoord te hebben dat er nog ongeveer 100 schrijnende gevallen zijn zoals hem.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet nog eens te gebeuren als de regels verscherpt zijn.
De wetgeving is nou juist niet onmenselijk.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:31 schreef Bastard het volgende:
Ik meen ten tijde van Mauro gehoord te hebben dat er nog ongeveer 100 schrijnende gevallen zijn zoals hem.
Dit is ook weer zo'n verhaal, kunnen we of steeds botter op reageren "hup het vliegtuig in" of buigen omdat de wetgeving onmenselijk is en een generaal pardon afgeven. Doe mij dat laatste maar en zorgen dat we voortaan de voordeur dicht houden.
Zou er niet eens actief aan mee willen werken; mensen op het vliegtuig zetten...hoe wil je dat uitleggen: deze plek is meer van mij dan van jou, omdat ik toevallig op dit stukje grond geboren ben?quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:39 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De wetgeving is nou juist niet onmenselijk.
Kinderen moeten volgens de wet naar school en asielzoekers hebben recht op het indienen van aanvragen voor een verblijfsvergunning.
Dat recht gebruiken ze vervolgens om zielig te doen waardoor ze alsnog een verblijfsvergunning proberen te krijgen.
Ik snap dat wel van die mensen maar je kunt niet zeggen dat onze wetten onmenselijk zijn.
Nou een systeem waarin je 8 jaar kan procuderen, wortels kan vormen in de grond en dan alsnog uitgezet kan worden is in mijn visie onmenselijk. Halfslachtig geregel waar NL trots op kan wezen, kom maar binnen, geniet van het land, en als je gewend bent stoppen we je in een vliegtuig.quote:Op zaterdag 26 november 2011 07:39 schreef thumbnail het volgende:
[..]
De wetgeving is nou juist niet onmenselijk.
Kinderen moeten volgens de wet naar school en asielzoekers hebben recht op het indienen van aanvragen voor een verblijfsvergunning.
Dat recht gebruiken ze vervolgens om zielig te doen waardoor ze alsnog een verblijfsvergunning proberen te krijgen.
Ik snap dat wel van die mensen maar je kunt niet zeggen dat onze wetten onmenselijk zijn.
Als de uitvoering van de regels ook verscherpt wordt komen we pas ergens. De regels zijn nu namelijk best helder en in mijn ogen billijk: inclusief alle mogelijkheden tot uitloop heeft de IND iets minder dan 5 jaar om de hele procedure af te ronden. Doen ze het zonder die uitloop, dan zit je zelfs aan een jaar of twee. Lijkt me al ruim genoeg eigenlijk. Uitloop is voor uitzonderlijke gevallen benoemd en je maakt mij niet wijs dat elk geval dat zou zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet nog eens te gebeuren als de regels verscherpt zijn.
Eritrea leeft nog altijd op voet van oorlog met het buurland Ethiopie.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het schrijnend als ze hem naar een oorlogsgebied zouden sturen.
Een 9 jarig jong uit Nederland kan zich makkelijk aanpassen aan een leven in de goot?quote:Hij kan zich makkelijk aanpassen, hij is immers nog een kind
Nee maar wel het zijne dus. Moeten we hem straffen?quote:en ik neem aan dat zelfs z'n moeder zich aan heeft kunnen passen. Die heeft minimaal 5 jaar de tijd gehad om hem de taal enzo te leren. Dat ze dat niet heeft gedaan is ons probleem niet.
Jammer genoeg snijdt geen van je argumenten enig hout.quote:Als we van iedereen die het kut heeft ons het lot moesten aantrekken dan zou dat ook niet goed zijn. Daarom zeg ik: niet schrijnend en toedeledokie.
dus jij gaat je over het gezinnetje ontfermen? Het in huis nemen en de onkosten betalen? Goed bezig manquote:Op zaterdag 26 november 2011 09:22 schreef DrBill het volgende:
Als je iemand kunt helpen en je doet het niet, dan ben je mijns inziens verkeerd bezig. Niet alleen naar die mensen toe, maar ook naar de toeschouwers, zoals ik.
eindeloos rekken van advocaten ? oh client is ziek, kan de zaak worden uitgesteld dat soort fratsen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar knelt de schoen. Iedereen wordt maar binnengelaten, en wordt asielzoeker. Al grondig selecteren wie je binnenlaat, en dan van die (veel kleinere) groep het verhaal aanhoren, en even kijken of ze hier echt MOETEN zijn, hoeft dan toch geen 8 jaar te duren? Mij lijkt dat zo'n klein onderzoekje (want in basis kan je al wel redelijk vaststellen welke situaties dermate nijpend zijn dat hulp nodig is, her en der een uitzondering of bijzondere omstandigheden daargelaten) een maand makkelijk voldoende is. Is het niets? Meteen weer naar huis.
Waarom moet dat lang duren?
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert toch echt wat aan je als je vol overtuiging een 9-jarig ventje het land uit wilt zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon eruit schoppen, opgeruimd staat netjes.
Verder slaat dit natuurlijk als een lul op een drumstel. We hebben het niet over een jochie dat net is aangekomen, maar een die hier al bijna sinds zijn geboorte woont. Laat zo'n jongen toch lekker hier blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.
Hoeveel kinderen heb jij al in huis ?
Werkelijk?quote:
Hoeveel kinderen heb jij het land al uit getrapt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.
Hoeveel kinderen heb jij al in huis ?
Dit blijft toch wel het ultieme zwaktebod.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Iemand uit Afrika halen is iets heel anders dan iemand die hier 8/9e van zijn leven heeft gewoond eruit zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
alles voor de losse verkoop he, Kerst komt eraan, Mauro is weer uit de publiciteit, dus nu maar weer een ander zielig geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Youp geeft geen zak om Mauro of Mauro2. Die is fel tegen de PVV en grijpt alles aan om die af te zeiken. Dat is zieker dan zon knul uitzetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Het ging niet zoals je wilde, hé?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef Jarno het volgende:
Goedzo, cynische klootzakjes. Zo kennen we jullie weer. Voorspelbaarheid is okay.
Nou eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging niet zoals je wilde, hé?
Ik noem dat rationeel nadenken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert toch echt wat aan je als je vol overtuiging een 9-jarig ventje het land uit wilt zetten.
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.quote:
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Jeweetog, Ordung muss sein tegenwoordig Koos (fuck Godwin, ga huilen). Of het nou om een verkeersboete van 350 euro gaat of een ventje van 9 uitzetten naar een door oorlog en honger verscheurd land, dat boeit allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is Koos (sorry dat ik voor je spreek) zelfs tegen het hier toélaten van elke asielzoeker. Ik ook, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
Oh leuk gaan we schelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
omdat je dat zelf heb gezegd in een ander topic. En je kan wel altijd met een vraag antwoorden maar ga eens in op argumenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef macca728 het volgende:
wat mij het meest tegenstaat is dat er hier emoties van mensen misbruikt worden om ordinair geld te verdienen c.q. gratis reclame door een journalist, waardoor mensen gaan oordelen zonder het echte verhaal te kennen.
En er allerlei flauwekul argumenten worden gebruikt, zoals hij spreekt de taal.
Ja en zijn moeder heeft hem zeker niet zijn moedertaal geleerd ?
je kent alle achtergronden ? Plaats ze even hier, dan kunnen mensen oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?. Of: die jongen past zich vast heus wel aan, is een top verhaal? Hou toch op.
ja dit soort flauwekul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef Wootism het volgende:
Onder die foto ook op het AD: "'Jossef eet pindakaas en roze koeken"
Ja.... dus?
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef Wootism het volgende:
Onder die foto ook op het AD: "'Jossef eet pindakaas en roze koeken"
Ja.... dus?
De ene regel is de andere niet. Dat betekent uiteraard nog niet dat ik een of andere anarchist ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat je dat zelf heb gezegd in een ander topic. En je kan wel altijd met een vraag antwoorden maar ga eens in op argumenten.
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
je kent alle achtergronden ? Plaats ze even hier, dan kunnen mensen oordelen.
Jij geniet van andersman ellende he? Zelfs als dat een 9 jarig kind is?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppen
typisch gedrag, niet ingaan op argumenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij geniet van andersman ellende he? Zelfs als dat een 9 jarig kind is?.
Of als ie - geheel onterecht uiteraard - voor 10km/u te hard geflitst is!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.
Ik lees alleen een kind dat op basis van de regels met zijn moeder wordt uitgezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!
Eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:23 schreef Platina het volgende:
Het ergste zijn nog die kul argumenten dat Jossef al 8 jaar in Nederland woont en de taal spreekt en gewoontes kent etc. Dat kan hij in Eritrea toch ook opnieuw leren?
Immers, asielzoekers die op hun 9de vanuit Eritrea hier naar toe komen moeten dat ook. En dat gaat de meeste prima af.
Zullen we voor de verandering eens rationeel naar de feiten kijken en niet onze onderbuikgevoelens over ons laten regeren.
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
typisch gedrag, niet ingaan op argumenten.
je zegt het gelukkig zelf. Geef eens een argument waarom Josef moet blijven en zijn moeder ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?
We zijn een bekrompen kutland geworden met bange, bange sufkutten. Die niet op durven te staan tegen de échte klootzakjes en daarom maar hun xenofobie botvieren op makkelijke slachtoffers. Zum kotzen, echt.
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik lees alleen een kind dat op basis van de regels met zijn moeder wordt uitgezet.
En verder flauwekul argumenten als hij eet pindakaas en praat Nederlands.
Waarom moet hij hier blijven dan ? Waarom is zijn moeder uberhaupt hier gekomen en waarom moet ze weg ?
Ja je moet ze niet toelaten, mee eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.
Nee, dit is hem niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?
We zijn een bekrompen kutland geworden met bange, bange sufkutten. Die niet op durven te staan tegen de échte klootzakjes en daarom maar hun xenofobie botvieren op makkelijke slachtoffers. Zum kotzen, echt.
Omdat hij 9 jaar is. Het is een fucking kind, die hier bovendien al acht jaar woont. Wellicht dat dat voor jou geen argument is, prima. Maar voor mij is dat reden genoeg om zo'n knul hier te houden. Dat dit in strijd is met de regels, is natuurlijk niet mijn zorg. Dat regels bestaan, betekent immers niet dat je het er niet mee eens kan zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja je moet ze niet toelaten, mee eens.
Maar waarom zou hij nu moeten blijven ?
Jij wil je dan ook de grote man voelen door zielige gevalletjes te omarmen. Beetje je eigen belang voorop stellen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.
ok zijn moeder uitzetten dan en hem hier houden, primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat hij 9 jaar is. Het is een fucking kind, die hier bovendien al acht jaar woont. Wellicht dat dat voor jou geen argument is, prima. Maar voor mij is dat reden genoeg om zo'n knul hier te houden. Dat dit in strijd is met de regels, is natuurlijk niet mijn zorg. Dat regels bestaan, betekent immers niet dat je het er niet mee eens kan zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij wil je dan ook de grote man voelen door zielige gevalletjes te omarmen. Beetje je eigen belang voorop stellen.
Dat doe je met geld van anderen en als de klus geklaard is geef je er geen zak meer om, om vervolgens een paar jaar later dit soort types die in de criminaliteit belanden aan te wijzen met "aanpakken!"... wederom iets wat een ander op kan knappen.
M.a.w. schreeuwen om je goed te voelen, met je handen in de zak rondlopen. Qua geld in andermans zakken welteverstaan.
Ik noem zulke types ook "kanslozen".
Hij was raak he? Midden in de roos heet dat.quote:
Ja, hij was echt raakquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij was raak he? Midden in de roos heet dat.
Maar je hebt dus geen weerwoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hij was echt raak![]()
Man man man, ik heb het eigenlijk vooral met je doen. Kerel van 41 die het internet afspeurt met zijn zure hoofd, op zoek naar andere mensen om af te zeiken. Op internet een beetje de vermogende ondernemer uithangen.
Man man man, wat een droefheid
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen weerwoord.
Verwonderd me niet.
Ga rustig zitten en leer van mensen met echte levenservaring.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Mij verwondert het ook niet dat jij zo reageert. Veel plezier nog op dit jongerenforum, opa. Whaha.
Haha. Levenservaring. Whahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga rustig zitten en leer van mensen met echte levenservaring.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppen
Gewoon dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.
Je bent een troll met een enorme ladder. Geen kast te hoog voor jequote:Op zaterdag 26 november 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha. Levenservaring. Whahaha![]()
Wat voor beroerd kutleven heb jij dan achter de rug dat je zo enorm verzuurd bent?
dat vroeg ik ook al, maar dan krijg je geen reactie....quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:20 schreef Barbusse het volgende:
Maar waarom moet hij precies weg? Na 8 jaar? Is er beslist dat Eritrea veilig is?
Die willen hier echt niet allemaal komen, als ze weten dat jij hier zit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef macca728 het volgende:
en als argument wordt gebruikt 1 van de armste landen ? En dan ? Alle inwoners van Eritrea hierheen halen ?
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:24 schreef macca728 het volgende:
en als argument wordt gebruikt 1 van de armste landen ? En dan ? Alle inwoners van Eritrea hierheen halen ?
Als je beleid wil voeren zul je regelgeving moeten ontwikkelen. Dat je dat niet kunt rijmen met je emoties is natuurlijk heel vervelend.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goede comeback, opaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent een troll met een enorme ladder. Geen kast te hoog voor je
Nou ja, ik vind een jongen terugsturen van 9 jaar, waarvan hij er al 8 hier door gebracht heeft belachelijk eigenlijk. 8 jaar is veel te lang, laat hem dan gewoon blijven. Maar dat is mijn mening. Ik vraag me alleen af of Eritrea wel zo veilig is dat mensen überhaupt terug gestuurd worden. Maar ach, ze hebben ook wel eens mensen terug gestuurd naar Somalië, dat heerlijke vakantieoordquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat vroeg ik ook al, maar dan krijg je geen reactie....
En hij gaat toch niet alleen, met zijn moeder toch ? En zijn familie zit daar toch ook ?
en die moeder ? Is die ook hier opgegroeid ? Praat die ook Nederlands en eet ze ook pindakaas ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat om een kind die HIER is opgegroeid , die weet niet anders of hij is Nederlander.
Debiele vraag dus, niemand wil heel Eritrea hierheen halen. Maar je gaat Roos die hier is opgegroeid ook niet naar de democratische republiek Congo sturen.
en wat bedoel je met nee ??? De krant zegt in haar brief dat het onmenselijk is om hem terug te sturen naar 1 van de ARMSTE en gevaarlijkste landen van de wereld. Waarom is dat ARMSTE een argument dan ? Het is toch net zo onmenselijk om de mensen daar te laten verrotten ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat om een kind die HIER is opgegroeid , die weet niet anders of hij is Nederlander.
Debiele vraag dus, niemand wil heel Eritrea hierheen halen. Maar je gaat Roos die hier is opgegroeid ook niet naar de democratische republiek Congo sturen.
Gelukkig doe jij niet aan emo-oneliners.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:32 schreef macca728 het volgende:
straks een nieuwe regel voor asielzoekers
Eet je pindakaas ? Ja ? ok dan mag je blijven.
dus de moeder wordt uitgezet en het kind mag blijven, want dat is zielig ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee.
je hebt het over de moeder nu ? Waarom wordt die uitgezet ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef De_Nuance het volgende:
Mijn emoties zijn thuis hoor.
Maar grappig dat heel veel mensen in NWS hier hun emoties wel thuis kunnen laten maar bij elke scheet van een hangjongere huilend over elkaar heen vallen om hun afkeer te uiten.
Selectief emoties thuislaten is triest.
OT: ik weet het fijne niet van deze zaak, maar zoals ik al zei, het gaat erom dat iemand die gewend is hier te leven, hier is opgegroeid zich heel lastig zal kunnen aanpassen aan zulke in onze ogen heel lastige omstandigheden.
Nee ik gebruik een argument dat ik al 10x voorbij heb zien komen, Hij eet pindakaas, dus mag hij hier blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij niet aan emo-oneliners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |