ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert toch echt wat aan je als je vol overtuiging een 9-jarig ventje het land uit wilt zetten.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gewoon eruit schoppen, opgeruimd staat netjes.
Verder slaat dit natuurlijk als een lul op een drumstel. We hebben het niet over een jochie dat net is aangekomen, maar een die hier al bijna sinds zijn geboorte woont. Laat zo'n jongen toch lekker hier blijven.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.
Hoeveel kinderen heb jij al in huis ?
Werkelijk?quote:
Hoeveel kinderen heb jij het land al uit getrapt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.
Hoeveel kinderen heb jij al in huis ?
Dit blijft toch wel het ultieme zwaktebod.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Iemand uit Afrika halen is iets heel anders dan iemand die hier 8/9e van zijn leven heeft gewoond eruit zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
alles voor de losse verkoop he, Kerst komt eraan, Mauro is weer uit de publiciteit, dus nu maar weer een ander zielig geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Youp geeft geen zak om Mauro of Mauro2. Die is fel tegen de PVV en grijpt alles aan om die af te zeiken. Dat is zieker dan zon knul uitzetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Het ging niet zoals je wilde, hé?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef Jarno het volgende:
Goedzo, cynische klootzakjes. Zo kennen we jullie weer. Voorspelbaarheid is okay.
Nou eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging niet zoals je wilde, hé?
Ik noem dat rationeel nadenken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert toch echt wat aan je als je vol overtuiging een 9-jarig ventje het land uit wilt zetten.
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.quote:
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Jeweetog, Ordung muss sein tegenwoordig Koos (fuck Godwin, ga huilen). Of het nou om een verkeersboete van 350 euro gaat of een ventje van 9 uitzetten naar een door oorlog en honger verscheurd land, dat boeit allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is Koos (sorry dat ik voor je spreek) zelfs tegen het hier toélaten van elke asielzoeker. Ik ook, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
Oh leuk gaan we schelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
omdat je dat zelf heb gezegd in een ander topic. En je kan wel altijd met een vraag antwoorden maar ga eens in op argumenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef macca728 het volgende:
wat mij het meest tegenstaat is dat er hier emoties van mensen misbruikt worden om ordinair geld te verdienen c.q. gratis reclame door een journalist, waardoor mensen gaan oordelen zonder het echte verhaal te kennen.
En er allerlei flauwekul argumenten worden gebruikt, zoals hij spreekt de taal.
Ja en zijn moeder heeft hem zeker niet zijn moedertaal geleerd ?
je kent alle achtergronden ? Plaats ze even hier, dan kunnen mensen oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?. Of: die jongen past zich vast heus wel aan, is een top verhaal? Hou toch op.
ja dit soort flauwekul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef Wootism het volgende:
Onder die foto ook op het AD: "'Jossef eet pindakaas en roze koeken"
Ja.... dus?
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppenquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef Wootism het volgende:
Onder die foto ook op het AD: "'Jossef eet pindakaas en roze koeken"
Ja.... dus?
De ene regel is de andere niet. Dat betekent uiteraard nog niet dat ik een of andere anarchist ben.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat je dat zelf heb gezegd in een ander topic. En je kan wel altijd met een vraag antwoorden maar ga eens in op argumenten.
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
je kent alle achtergronden ? Plaats ze even hier, dan kunnen mensen oordelen.
Jij geniet van andersman ellende he? Zelfs als dat een 9 jarig kind is?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppen
typisch gedrag, niet ingaan op argumenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij geniet van andersman ellende he? Zelfs als dat een 9 jarig kind is?.
Of als ie - geheel onterecht uiteraard - voor 10km/u te hard geflitst is!quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.
Ik lees alleen een kind dat op basis van de regels met zijn moeder wordt uitgezet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
En jij oordeelt op basis van..? Plaats ze even hier!
Eensquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:23 schreef Platina het volgende:
Het ergste zijn nog die kul argumenten dat Jossef al 8 jaar in Nederland woont en de taal spreekt en gewoontes kent etc. Dat kan hij in Eritrea toch ook opnieuw leren?
Immers, asielzoekers die op hun 9de vanuit Eritrea hier naar toe komen moeten dat ook. En dat gaat de meeste prima af.
Zullen we voor de verandering eens rationeel naar de feiten kijken en niet onze onderbuikgevoelens over ons laten regeren.
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
typisch gedrag, niet ingaan op argumenten.
je zegt het gelukkig zelf. Geef eens een argument waarom Josef moet blijven en zijn moeder ?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?
We zijn een bekrompen kutland geworden met bange, bange sufkutten. Die niet op durven te staan tegen de échte klootzakjes en daarom maar hun xenofobie botvieren op makkelijke slachtoffers. Zum kotzen, echt.
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik lees alleen een kind dat op basis van de regels met zijn moeder wordt uitgezet.
En verder flauwekul argumenten als hij eet pindakaas en praat Nederlands.
Waarom moet hij hier blijven dan ? Waarom is zijn moeder uberhaupt hier gekomen en waarom moet ze weg ?
Ja je moet ze niet toelaten, mee eens.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.
Nee, dit is hem niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou weetje, ik heb het gewoon gehad. Gehad met klootzakken als jij die gewetenloos hun eigen moeder zouden deporteren als ze erachter kwamen dat ze niet aan 1 of andere kutregel zou voldoen. Die alleen maar in regels zijn regels kunnen denken, die zo bang zijn voor anderen en hun eigen welvaart dat ze zelfs een kind van 9 de grens over flikkeren richting een land dat amper bestaat. Ja, dan ga ik een beetje typisch gedrag vertonen en word ik opeens heel intolerant. Gek he?
We zijn een bekrompen kutland geworden met bange, bange sufkutten. Die niet op durven te staan tegen de échte klootzakjes en daarom maar hun xenofobie botvieren op makkelijke slachtoffers. Zum kotzen, echt.
Omdat hij 9 jaar is. Het is een fucking kind, die hier bovendien al acht jaar woont. Wellicht dat dat voor jou geen argument is, prima. Maar voor mij is dat reden genoeg om zo'n knul hier te houden. Dat dit in strijd is met de regels, is natuurlijk niet mijn zorg. Dat regels bestaan, betekent immers niet dat je het er niet mee eens kan zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja je moet ze niet toelaten, mee eens.
Maar waarom zou hij nu moeten blijven ?
Jij wil je dan ook de grote man voelen door zielige gevalletjes te omarmen. Beetje je eigen belang voorop stellen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om dat de regels in beginne fout zijn. In mijn optiek althans.
ok zijn moeder uitzetten dan en hem hier houden, primaquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat hij 9 jaar is. Het is een fucking kind, die hier bovendien al acht jaar woont. Wellicht dat dat voor jou geen argument is, prima. Maar voor mij is dat reden genoeg om zo'n knul hier te houden. Dat dit in strijd is met de regels, is natuurlijk niet mijn zorg. Dat regels bestaan, betekent immers niet dat je het er niet mee eens kan zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij wil je dan ook de grote man voelen door zielige gevalletjes te omarmen. Beetje je eigen belang voorop stellen.
Dat doe je met geld van anderen en als de klus geklaard is geef je er geen zak meer om, om vervolgens een paar jaar later dit soort types die in de criminaliteit belanden aan te wijzen met "aanpakken!"... wederom iets wat een ander op kan knappen.
M.a.w. schreeuwen om je goed te voelen, met je handen in de zak rondlopen. Qua geld in andermans zakken welteverstaan.
Ik noem zulke types ook "kanslozen".
Hij was raak he? Midden in de roos heet dat.quote:
Ja, hij was echt raakquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij was raak he? Midden in de roos heet dat.
Maar je hebt dus geen weerwoord.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, hij was echt raak![]()
Man man man, ik heb het eigenlijk vooral met je doen. Kerel van 41 die het internet afspeurt met zijn zure hoofd, op zoek naar andere mensen om af te zeiken. Op internet een beetje de vermogende ondernemer uithangen.
Man man man, wat een droefheid
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen weerwoord.
Verwonderd me niet.
Ga rustig zitten en leer van mensen met echte levenservaring.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Mij verwondert het ook niet dat jij zo reageert. Veel plezier nog op dit jongerenforum, opa. Whaha.
Haha. Levenservaring. Whahahaquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga rustig zitten en leer van mensen met echte levenservaring.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die eet hij ook als we die in die voedseldroppingen stoppen
Gewoon dit.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar wel huilen en verontwaardigd doen als er straks een topic wordt geopend over een vrouw die is uitgescholden door allochtonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |