Iemand uit Afrika halen is iets heel anders dan iemand die hier 8/9e van zijn leven heeft gewoond eruit zetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
ach zielig he, in Afrika wonen nog tientallen miljoenen kinderen die we laten verhongeren, allemaal hierheen halen.
alles voor de losse verkoop he, Kerst komt eraan, Mauro is weer uit de publiciteit, dus nu maar weer een ander zielig geval.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Youp geeft geen zak om Mauro of Mauro2. Die is fel tegen de PVV en grijpt alles aan om die af te zeiken. Dat is zieker dan zon knul uitzetten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:17 schreef Jarno het volgende:
Het zal wel weer 3 miljoensmileys opleveren maar toch maar ff:
http://www.nrc.nl/youp/20(...)campaign=columnisten
Het ging niet zoals je wilde, hé?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:20 schreef Jarno het volgende:
Goedzo, cynische klootzakjes. Zo kennen we jullie weer. Voorspelbaarheid is okay.
Nou eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het ging niet zoals je wilde, hé?
Ik noem dat rationeel nadenken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er mankeert toch echt wat aan je als je vol overtuiging een 9-jarig ventje het land uit wilt zetten.
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.quote:
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Jeweetog, Ordung muss sein tegenwoordig Koos (fuck Godwin, ga huilen). Of het nou om een verkeersboete van 350 euro gaat of een ventje van 9 uitzetten naar een door oorlog en honger verscheurd land, dat boeit allemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rationeel nadenken? Omdat de regels worden gehandhaafd? Wetten, en dan met name die betrekking op asiel, zijn arbitrair en derhalve heeft dit vrij weinig van doen met rationaliteit.
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sterker nog, volgens mij is Koos (sorry dat ik voor je spreek) zelfs tegen het hier toélaten van elke asielzoeker. Ik ook, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
Oh leuk gaan we schelden?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat jij jezelf een moraalridder vindt wil nog niet zeggen dat je gelijk hebt.
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij bent tegen regels, dat zou je eens moeten loslaten. Als de regel was dat je elke asielzoeker hier moet houden, zou je daar tegen zijn.
omdat je dat zelf heb gezegd in een ander topic. En je kan wel altijd met een vraag antwoorden maar ga eens in op argumenten.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik tegen regels zou zijn?
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:34 schreef macca728 het volgende:
wat mij het meest tegenstaat is dat er hier emoties van mensen misbruikt worden om ordinair geld te verdienen c.q. gratis reclame door een journalist, waardoor mensen gaan oordelen zonder het echte verhaal te kennen.
En er allerlei flauwekul argumenten worden gebruikt, zoals hij spreekt de taal.
Ja en zijn moeder heeft hem zeker niet zijn moedertaal geleerd ?
je kent alle achtergronden ? Plaats ze even hier, dan kunnen mensen oordelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, want regels zijn regels is wél een goed verhaal?. Of: die jongen past zich vast heus wel aan, is een top verhaal? Hou toch op.
ja dit soort flauwekul.quote:Op zaterdag 26 november 2011 11:38 schreef Wootism het volgende:
Onder die foto ook op het AD: "'Jossef eet pindakaas en roze koeken"
Ja.... dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |