SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dat 'open nieuw deel' hoef je niks te doen. Hooguit een TT verzinnen. En dat hoefde nu niet. Dus dat gaat lekker snel inderdaad.quote:
Nee, maar toch.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Met dat 'open nieuw deel' hoef je niks te doen. Hooguit een TT verzinnen. En dat hoefde nu niet.
Je eindejaarsuitkering viel tegen?quote:
nuh zat expeditie robinson te kijken, stoppen weer op een kutmomentquote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je eindejaarsuitkering viel tegen?
Hmm, minder.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:45 schreef franklop het volgende:
[..]
nuh zat expeditie robinson te kijken, stoppen weer op een kutmoment
In het algemeen bedoel je of deed hij iets bijzonders (ik miste de wissel en het eerste punt van deze game)?quote:
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn voorhoofd veegde.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In het algemeen bedoel je of deed hij iets bijzonders (ik miste de wissel en het eerste punt van deze game)?
Z'n forehoofd bedoel je, denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn forehand veegde.
Dat is vaak bij hun partijen. Maar zoals het ook bij hun partijen is pakt Tsonga zijn kansen meestal niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Szura het volgende:
Tsonga maakt wel de betere indruk op me
Wat een rare foutquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Z'n forehoofd bedoel je, denk ik
Op mij ook. Ik vind Nadal nog weinig onoverwinnelijkheid uitstralen sinds al die nederlagen tegen Djokovic.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Szura het volgende:
Tsonga maakt wel de betere indruk op me
Scheelt dat ie er nu ook geen weggeeftquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is vaak bij hun partijen. Maar zoals het ook bij hun partijen is pakt Tsonga zijn kansen meestal niet.
Het einde van de set is nu pas he.. Kan van alles gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Scheelt dat ie er nu ook geen weggeeft
Forehand.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zat te kijken naar dat punt waarbij de bal 2x gestuiterd zou hebben. En hij zag nu op het beeld dat hij er dus naast zat. Dus met een brede glimlach en hij deed net alsof hij het zweet van zijn voorhoofd veegde.
Mwah een punt afgepakt niet. Ik weet niet zeker of de bal in zou gaan, maar Nadal had de hele court om de bal terug te slaan. En hij had die kunnen missen, maar die kans was zo klein. En daarnaast, dat is gewoon pech. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Forehand.![]()
Dat krijg je als je zoveel tennis kijkt als wij.
Maar daar doen ze dus niks meer aan? Ergens wel gek, want hij heeft Tsonga gewoon een punt afgepakt. Waarom zou je daar geen challenge voor kunnen aanvragen? Ook dat nemen ze tenslotte op.
Maar zou je het ook niet leuk vinden als ze dat konden challengen? Mij lijkt het wel aardig, ook al gebeurt het relatief weinig.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah een punt afgepakt niet. Ik weet niet zeker of de bal in zou gaan, maar Nadal had de hele court om de bal terug te slaan. En hij had die kunnen missen, maar die kans was zo klein. En daarnaast, dat is gewoon pech. Kan gebeuren.
Geweldig inderdaad, nu weer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga aan het net is toch wel erg sterk.
Inderdaad. Al mist hij soms ook wel redelijk eenvoudige ballen, dan wil hij het te mooi doen heb ik het idee. Lekker kort achter het netje. Maar dat hij kan volleren is duidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga aan het net is toch wel erg sterk.
Ik ook niet. Vond Nadal altijd zo'n beest op de baan. Nu vind ik het eerder een bevend blaadje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Szura het volgende:
Ik heb totaal niet het gevoel dat Nadal nog terug kan komen.
[...]
Ik vind een between the legs nog lastiger hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zeggen de Nederlandse commentatoren áltijd bij een backhandsmash dat dat de lastigste slag bij het tennis is? Je weet het gewoon van tevoren, en ja hoor.
Dat doet Koenig trouwens ook. Elke keer bij zo'n backhandsmash. En het mooie is, het is misschien de lastigste slag, maar ze maken hem bijna altijd wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zeggen de Nederlandse commentatoren áltijd bij een backhandsmash dat dat de lastigste slag bij het tennis is? Je weet het gewoon van tevoren, en ja hoor.
Omdat het van die inkoppers zijn, net zoals dat Tipsarevic filosofische boeken leest en Nadal vroeger rechts wasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, ik vraag me af waar ze dat nou op baseren. Ze praten elkaar denk ik alleen maar na. Ik zou zeggen dat de service de moeilijkste slag in het tennis is, omdat daar de meeste elementen in zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
En dat Agassi getrouwd is met Steffi Graf.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Omdat het van die inkoppers zijn, net zoals dat Tipsarevic filosofische boeken leest en Nadal vroeger rechts was.
Maar een service is uit stilstand, dat maakt een heel verschil met slagen in een rally.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waar ze dat nou op baseren. Ze praten elkaar denk ik alleen maar na. Ik zou zeggen dat de service de moeilijkste slag in het tennis is, omdat daar de meeste elementen in zitten.
Ik vind het zelf nochtans één van de makkelijkste ballen om te slaan. Vooral omdat je vrij makkelijk de hoek kort cross de baan uit kan maken en een tegenstander er bijna nooit meer bij kan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet Koenig trouwens ook. Elke keer bij zo'n backhandsmash. En het mooie is, het is misschien de lastigste slag, maar ze maken hem bijna altijd wel.
Ik vind het zelf lastiger, door de opgooi.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar een service is uit stilstand, dat maakt een heel verschil met slagen in een rally.
Ik sla ze bijna altijd rechtdoor, omdat iedereen een bal crosscourt verwacht.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het zelf nochtans één van de makkelijkste ballen om te slaan. Vooral omdat je vrij makkelijk de hoek kort cross de baan uit kan maken en een tegenstander er bijna nooit meer bij kan.
Service is de enige slag waar een tegenstander geen invloed op kan uitoefenen, dus het komt puur uit een speler zelf. Gecombineerd met het feit dat je opgooi in principe altijd anders isquote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar een service is uit stilstand, dat maakt een heel verschil met slagen in een rally.
Moet je nagaan, voor een volleyballer is het nog drie keer zo lastig omdat ze een aanloop nemenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het zelf lastiger, door de opgooi.
De service hoort normaal gesproken de makkelijkste bal in het tennis te zijn, aangezien je daarbij niet afhankelijk bent van je tegenstander.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waar ze dat nou op baseren. Ze praten elkaar denk ik alleen maar na. Ik zou zeggen dat de service de moeilijkste slag in het tennis is, omdat daar de meeste elementen in zitten.
Kan ook, maar als je em hard kort cross die baan uit slaat, kan er echt niemand meer bij, ook al verwacht je em wel daar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik sla ze bijna altijd rechtdoor, omdat iedereen een bal crosscourt verwacht.
Dat maakt hem niet per se makkelijker. Mijn service is het slechtste onderdeel van mijn spel, omdat ik nog er niet in slaag om een goeie manier te vinden om hem te slaan. Ik vind de coördinatie heel moeilijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
De service hoort normaal gesproken de makkelijkste bal in het tennis te zijn, aangezien je daarbij niet afhankelijk bent van je tegenstander.
Maakt het juist de moeilijkste slag vind ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
De service hoort normaal gesproken de makkelijkste bal in het tennis te zijn, aangezien je daarbij niet afhankelijk bent van je tegenstander.
Maar de service is juist perfect te trainen. Je kan zo honderden keren achter elkaar in je eentje gaan staan om te serveren, heb je niemand bij nodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet per se makkelijker. Mijn service is het slechtste onderdeel van mijn spel, omdat ik nog er niet in slaag om een goeie manier te vinden om hem te slaan. Ik vind de coördinatie heel moeilijk.
Mooie volley weer van Tsonga.
Sowieso sla je 'm in iedere wedstrijden vele malen meer. Dus dat zou langzamerhand moeten lukken.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef BobW het volgende:
Een service kan je gewoon 1000x achter elkaar in je eentje oefenen. Backhandsmash vind ik zelf ook erg lastig, raak hem altijd fout
Ik wel, want ik zie niet wat ik doe als ik serveer, bij andere slagen wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar de service is juist perfect te trainen. Je kan zo honderden keren achter elkaar in je eentje gaan staan om te serveren, heb je niemand bij nodig.
Goed gezien. Hawkeye bevestigt het.quote:
Bedoel je die ene blonde? Die heb ik eerder deze week al vaker gezienquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bedoel je die ene blonde? Die heb ik eerder deze week al vaker gezien.
Heej ik zag haar eerstquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bedoel je die ene blonde? Die heb ik eerder deze week al vaker gezien.
Ik zit niet eens te kijken en weet precies welke hij bedoeltquote:
Ik had het ook over eerder deze weekquote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zit niet eens te kijken en weet precies welke hij bedoelt
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Autobandje het volgende:
Waarom zouden spelers als Nadal en Djoko een Davis Cup belangrijker vinden dan dit?
Geen idee. Maar vinden ze dat ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Autobandje het volgende:
Waarom zouden spelers als Nadal en Djoko een Davis Cup belangrijker vinden dan dit?
Nouja dat wordt steeds gesuggereerd door de (Engelse) commentatoren en dat leek Ambrosius ook net te zeggen, maar misschien begreep ik dat zinnetje niet zoals hij hem bedoelde.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen idee. Maar vinden ze dat ook?
Waar zegt Ambro dat dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nouja dat wordt steeds gesuggereerd door de (Engelse) commentatoren en dat leek Ambrosius ook net te zeggen.
Hier doelde ik op, maar je bedoelde dus letterlijk dat ie gewoon zou spelen daarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met de Davis Cup finale speelt hij weer ja.
Juist, en dat hij hier niet meer gaat winnen zoals verwacht werd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hier doelde ik op, maar je bedoelde dus letterlijk dat ie gewoon zou spelen daar
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Juist, en dat hij hier niet meer gaat winnen zoals verwacht werd.
Gigantische faalhaas dat je er bentquote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.
Hoevaak heb je bij Rafa nou niet gezien dat hij in de eerste rondes van een toernooi niet zo goed speelt maar hij er staat wanneer het nodig is?
Of niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:28 schreef kevin_ het volgende:
Tsonga 2-0 of 2-1 met een makkelijke 3 set. Zeker weten.
Had je die post klaarstaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gigantische faalhaas dat je er bent
Je zou het haast denkenquote:
Wie weet; kan me voorstellen dat Dokovic niet meer de energie heeft om er nog drie wedstrijden voor te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:17 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Djokovic Tipsarevic dik laten winnen vanmiddag?
En dan het potje van Ferrer 's avonds zeker? Zou wel zo eerlijk zijn. Al kan het natuurlijk ook goed dat Berdych zich gaat plaatsen, dan moet iemand sowieso binnen 24 uur weer aantreden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
Morgen zijn de halve finales trouwens ook om 15.00 uur en 21.00 uur NL tijd. De finale is zondag om 18.30 uur NL tijd.
Zou goed kunnen. En Djokovic heeft zo te zien ook geen zin om van hem te verliezen; als het iemand anders was, zou het hem misschien minder hebben kunnen schelen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Tipsa is wel een stuk minder dan tegen Berdych.. Wellicht toch omdat hij dan tegen zijn landgenoot Djokovic speelt?
quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
En dan volledig uit het niets te break voor Tips: *4-2.
Nou ja, dit zijn natuurlijk zeer goede vrienden en landgenoten van elkaar. Niet zo raar dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
Tips wint.
Sportief is Djokovic toch altijd als hij verliest.
Nee, dat klopt, maar ik zeg het in het algemeen. Hij is altijd sporief als hij zijn tegenstander na een nederlaag feliciteert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn natuurlijk zeer goede vrienden en landgenoten van elkaar. Niet zo raar dus.
Djokovic is altijd sportief als hij verliest. Vriend, landgenoot of niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn natuurlijk zeer goede vrienden en landgenoten van elkaar. Niet zo raar dus.
Djokovic.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Ferrer wint, is dan Berdych of Djokovic door?
[...]
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Ferrer wint, is dan Berdych of Djokovic door?
Niet dat ze veel kans hebben tegen Federer op dit moment, maar toch.
Ik schreef net dit:quote:
Klopte niet helemaal. Want als Tips wint, wat nu is gebeurd, is Djokovic sowieso door als Ferrer wint (ongeacht of die dat doet in twee of in drie sets).quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:51 schreef Federer-fan het volgende:
Bedankt. Djokovic dus door als hij hetzij in twee sets wint en Berdych in drie sets, hetzij als hij (Djokovic) wint (in twee of in drie sets) en Ferrer wint.
Welk onderling resultaat, Djokovic-Berdych?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Onderling resultaat is in het voordeel van Djokovic
Nee hoor, dat is niet zo gek: als één speler drie wedstrijden wint, kunnen de andere drie spelers allemaal 1 wedstrijd winnen. Daarvan gaat er dan dus toch 1 door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Raar trouwens dat je door kunt naar de halve finales terwijl je twee keer hebt verloren.Komt natuurlijk doordat er later een invaller bij kwam maar toch.
Dat helpt, maar het kan ook zonder. 3-1-1-1 is een mogelijke stand, en dan gaat er één van de 1's door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Raar trouwens dat je door kunt naar de halve finales terwijl je twee keer hebt verloren.Komt natuurlijk doordat er later een invaller bij kwam maar toch.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zo gek: als één speler drie wedstrijden wint, kunnen de andere drie spelers allemaal 1 wedstrijd winnen. Daarvan gaat er dan dus toch 1 door.
Oké, I stand corrected.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat helpt, maar het kan ook zonder. 3-1-1-1 is een mogelijke stand, en dan gaat er één van de 1's door.
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef Szura het volgende:
NOS Teletekst: Tipsarevic schakelt Djokovic uit!!!
Als Ferrer wint van Berdych gaat Djokovic alsnog als nummer 2 door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?
Waar hebben we het nou de hele tijd over? Als Ferrer wint is Djokovic door, als Berdych wint is hij door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?
Nee, maar ze bedoelen lijkt mij dat hij hem heeft verslagen. Is gewoon geen optimale woordkeus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar hebben we het nou de hele tijd over? Als Ferrer wint is Djokovic door, als Berdych wint is hij door.
Dan klopt het toch niet dat Tipsy Djokovic heeft uitgeschakeld?
Uitgeschakeld is dat je niet meer mee doet aan het toernooi. Dat klopt totaal niet. Het is geen ramp, maar het klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ze bedoelen lijkt mij dat hij hem heeft verslagen. Is gewoon geen optimale woordkeus.
Nee, het is normaal gesproken gewoon een synoniem. Als je kijkt op pagina 650 van teletekst zie je dat er alleen een asterisk staat bij Berdych en dat ze dus beseffen dat de tweede die door mag nog niet bekend is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Szura het volgende:
En over je edit: natuurlijk interpreteer ik het zo.
Anders had er wel gestaan "Tipsarevic verslaat Djokovic"
Oké, ik stuur wel weer een mail naar teletekst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uitgeschakeld is dat je niet meer mee doet aan het toernooi. Dat klopt totaal niet. Het is geen ramp, maar het klopt gewoon niet.
Hoe weet jij waar hij zit? Misschien zit hij wel in een wachtkamer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik stuur wel weer een mail naar teletekst.
Ik heb gebeld. Hoop dat ze het even aanpassen.![]()
Ze hebben het aangepast. Er staat nu: "Djokovic na verlies in wachtkamer". Vinden jullie dat goed of moet ik weer gaan bellen dat hij niet in een wachtkamer zit maar in een kleedkamer? Zeg het maar hoor.![]()
Ik zeg toch niet dat ik weet waar hij zit? Ik vraag of jullie je kunnen vinden in de nieuwe kop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar hij zit? Misschien zit hij wel in een wachtkamer?
Bedankt en graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef BobW het volgende:
Ik vind dit wel een mooie kop Federer-fan, bedankt voor je inzet!
Nee.quote:Heb je ook gezegd dat ze wat meer humor in hun berichten moeten gebruiken?
Nouja, in Parijs liet hij ook al z'n klasse zien. Aan de andere kant, Djokovic en Murray zijn niet helemaal fit(wat heet bij Murray, hij is uitgevallen).quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt dit nou een toernooi dat Federer mogelijk wint door de afwezigheid van zijn sterkste tegenstanders, of is het dan toch zijn eigen verdienste?
Wat mij betreft is het Federers verdienste dat hij zo met zijn lichaam omgaat dat hij niet op is aan het einde van het jaar zoals de rest van de top.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt dit nou een toernooi dat Federer mogelijk wint door de afwezigheid van zijn sterkste tegenstanders, of is het dan toch zijn eigen verdienste?
Dat is een mooie insteekquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het Federers verdienste dat hij zo met zijn lichaam omgaat dat hij niet op is aan het einde van het jaar zoals de rest van de top.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt dat als Berdych wint, hij groepshoofd is, maar Ferrer won toch in 2 van Murray? Kan Berdych dan überhaupt nog groepshoofd worden?
Ik snap 't nietquote:
Als je dit niet snapt, moet je nodig terug naar school. En het antwoord is dus nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik snap 't nietKlopt het dat Berdych alleen groepshoofd wordt als hij vanavond in 2 wint?
Hee niet zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt, moet je nodig terug naar school. En het antwoord is dus nee.
Dan heb je aan Ambro een fijne mod!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hee niet zoheb net 10 uur gewerkt en ben beetje gaar...
Hoezo? Is 'ie werkloos?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan heb je aan Ambro een fijne mod!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Ik denk dat Ferrer vanavond weer wint en dat hij het in de finale (want de halve finale wint 'ie van Tsonga) met Federer zal moeten afrekenen. Die jongen is in de vorm van z'n leven, maar Federer doet het ook niet onaardig op dit moment. Ben benieuwd wie dat gaat winnen!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
* Nalbandian pakt alvast de popcorn...
Are you serious?????quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Ik denk dat Ferrer vanavond weer wint en dat hij het in de finale (want de halve finale wint 'ie van Tsonga) met Federer zal moeten afrekenen. Die jongen is in de vorm van z'n leven, maar Federer doet het ook niet onaardig op dit moment. Ben benieuwd wie dat gaat winnen!
Overdrijven is je grootste hobby zeker? Hij wint van een geblesseerde Murray en een Djokovic die geen zin meer heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Prompt begint ie ze te raken, haha!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Nalbandian het volgende:
Lekker 1e service percentage Berdych!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Nalbandian het volgende:
Lekker 1e service percentage Berdych!
Je hebt het over 6 punten manquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Prompt begint ie ze te raken, haha!
Hihi.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over 6 punten man
Wacht dat nou maar af. Ferrer wint dat toernooi gewoon.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Overdrijven is je grootste hobby zeker? Hij wint van een geblesseerde Murray en een Djokovic die geen zin meer heeft dit seizoen.
Ik vond het arrogant om mezelf te quoten, maar dank voor de vermelding.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij eindigt overigens met 38% in de 1e set
Inderdaad. Van tevoren had je natuurlijk gewoon Djokovic en Murray verwacht en dan maar kijken wie er op 1 kwam.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Pics gaat gewoon zonder setverlies poulewinnaar worden hier..what are the odds
Sorry Ferrerquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Pics gaat gewoon zonder setverlies poulewinnaar worden hier..what are the odds
Dat blijkt ja, deze set lijkt naar Berdych te gaanquote:
oef idd, leuke vriendin trouwens...quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
Weer zo'n lekkere forehand van Berdych
Ester Satorovaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
oef idd, leuke vriendin trouwens...
Jeez, ik wil nog Misfits kijken en op tijd naar bed, doe eens je best Ferrerquote:
Doet ie niet slecht voor zo'n halve poolquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Ester Satorova [ afbeelding ]
Hosselaar die Berdych.
iddquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:52 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Doet ie niet slecht voor zo'n halve pool![]()
hahaha dat is mode in Valenciaquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:53 schreef TheGeneral het volgende:
Zo, lekker shirtje heeft Ferrer ineens aangedaan
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd
http://forums.thefashionspot.com/f52/ester-satorova-102991.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |