quote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bedoel je die ene blonde? Die heb ik eerder deze week al vaker gezien.
Heej ik zag haar eerstquote:Op donderdag 24 november 2011 23:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bedoel je die ene blonde? Die heb ik eerder deze week al vaker gezien.
Ik zit niet eens te kijken en weet precies welke hij bedoeltquote:
Ik had het ook over eerder deze weekquote:Op donderdag 24 november 2011 23:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zit niet eens te kijken en weet precies welke hij bedoelt
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Autobandje het volgende:
Waarom zouden spelers als Nadal en Djoko een Davis Cup belangrijker vinden dan dit?
Geen idee. Maar vinden ze dat ook?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef Autobandje het volgende:
Waarom zouden spelers als Nadal en Djoko een Davis Cup belangrijker vinden dan dit?
Nouja dat wordt steeds gesuggereerd door de (Engelse) commentatoren en dat leek Ambrosius ook net te zeggen, maar misschien begreep ik dat zinnetje niet zoals hij hem bedoelde.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geen idee. Maar vinden ze dat ook?
Waar zegt Ambro dat dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:43 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nouja dat wordt steeds gesuggereerd door de (Engelse) commentatoren en dat leek Ambrosius ook net te zeggen.
Hier doelde ik op, maar je bedoelde dus letterlijk dat ie gewoon zou spelen daarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met de Davis Cup finale speelt hij weer ja.
Juist, en dat hij hier niet meer gaat winnen zoals verwacht werd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:44 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hier doelde ik op, maar je bedoelde dus letterlijk dat ie gewoon zou spelen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |