Geweldig inderdaad, nu weer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga aan het net is toch wel erg sterk.
Inderdaad. Al mist hij soms ook wel redelijk eenvoudige ballen, dan wil hij het te mooi doen heb ik het idee. Lekker kort achter het netje. Maar dat hij kan volleren is duidelijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga aan het net is toch wel erg sterk.
Ik ook niet. Vond Nadal altijd zo'n beest op de baan. Nu vind ik het eerder een bevend blaadje.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Szura het volgende:
Ik heb totaal niet het gevoel dat Nadal nog terug kan komen.
[...]
Ik vind een between the legs nog lastiger hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zeggen de Nederlandse commentatoren áltijd bij een backhandsmash dat dat de lastigste slag bij het tennis is? Je weet het gewoon van tevoren, en ja hoor.
Dat doet Koenig trouwens ook. Elke keer bij zo'n backhandsmash. En het mooie is, het is misschien de lastigste slag, maar ze maken hem bijna altijd wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zeggen de Nederlandse commentatoren áltijd bij een backhandsmash dat dat de lastigste slag bij het tennis is? Je weet het gewoon van tevoren, en ja hoor.
Omdat het van die inkoppers zijn, net zoals dat Tipsarevic filosofische boeken leest en Nadal vroeger rechts wasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |