Hij hoeft niks meer, heeft alles al bereikt. En daardoor staat 'ie totaal bevrijd te spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Wat is er met Federer aan de hand, hij tikt iedereen van de baan
Idd, de meeste weken op nummer 1, een goudenplak op de OS (single) of een Calender Grand Slam zijn nooit een van z'n doelen geweest.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hij hoeft niks meer, heeft alles al bereikt. En daardoor staat 'ie totaal bevrijd te spelen
En dat eerste zou misschien zelfs in Londen nog kunnen volgend jaarquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, de meeste weken op nummer 1, een goudenplak op de OS (single) of een Calender Grand Slam zijn nooit een van z'n doelen geweest.
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk slaat Tsonga Nadal dadelijk ook van de baan
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haaltquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.
Doe mij maar Fed - Tsonga.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.
Als Nadal wint vanavond ben ik door in de XL-gamequote:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haalt
Wel een verschil natuurlijk of je nu meteen tegen iemand moet uit de top 8 of tegen iemand uit de top 50. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.
Hoevaak heb je bij Rafa nou niet gezien dat hij in de eerste rondes van een toernooi niet zo goed speelt maar hij er staat wanneer het nodig is?
Nou, win-win situatie danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Nadal wint vanavond ben ik door in de XL-game
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.
[...]
Dan hoop ik op een klassieker, die Federer wint.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haalt
Ik denk Tsonga in 2.quote:
Wat versta je onder een gelijkspel?quote:Al heeft hij aan een gelijkspel natuurlijk ook genoeg.
Beide tegelijk opgeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat versta je onder een gelijkspel?
De halve premier league zit er inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Van der Vaart was er ook al van de week
Leuk, die 'crossovers' tussen tennis en voetbal.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De halve premier league zit er inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |