Nee, als Berdych in 2 wint, of als Djoko in 3 en Berdych ook, dan is Berdych door.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens de ATP-site wel. Maar ik hoop dat ze ongelijk hebben, want ik zie vel liever Berdych in de halve finale, omdat ik zijn spel wel mooi vind en ik hem altijd graag zie falen.
Je bent me even kwijt. Ik zei dat Ferrer al zeker was van een halvefinaleplaats. Jij zegt dat je dat betwijfelt. Ik verwijs naar de ATP-site. Jij post nu iets waaruit blijkt dat Ferrer in alle varianten doorgaat naar de halve finale en dus zeker is van een halvefinaleplaats.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:41 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Nee, als Berdych in 2 wint, of als Djoko in 3 en Berdych ook, dan is Berdych door.
4) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
5) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
6) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
7) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
Berdych moet trouwens wel winnen, anders dan qualificeerd Djoko zich ongeacht wat ie doet.
Hij reageerde op het stukje over Djokovicquote:Op donderdag 24 november 2011 11:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent me even kwijt. Ik zei dat Ferrer al zeker was van een halvefinaleplaats. Jij zegt dat je dat betwijfelt. Ik verwijs naar de ATP-site. Jij post nu iets waaruit blijkt dat Ferrer in alle varianten doorgaat naar de halve finale en dus zeker is van een halvefinaleplaats.
Oké, had je mijn grap van gister trouwens nog gelezen? Ik gokte een beetje dat jij de enige was die hem zou lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij reageerde op het stukje over Djokovic
Ogen in zijn ogen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:29 schreef franklop het volgende:
nee hoor heb ook Fed in 3Even Bruce ogen in zijn ogen strooien
gefixt, zaten wel meer fouten inquote:
Misschien vanavond..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden we dit toernooi een goede wedstrijd te zien krijgen?
Ja, al maak ik me ook daarover geen illusies. En dan te bedenken dat ik een keer van plan was om een hele week naar dat toernooi toe te gaan. "De hele week toptennis."quote:
Ik heb er over nagedacht dit jaar, om erheen te gaan om iig een wedstrijd van Federer te gaan zien, maar toen bekend werd dat hij naar Rotterdam komt in februari heb ik besloten daar dan heen te gaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al maak ik me ook daarover geen illusies. En dan te bedenken dat ik een keer van plan was om een hele week naar dat toernooi toe te gaan. "De hele week toptennis."
Was je er de hele week?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:47 schreef Angelof9 het volgende:
Vorig jaar was ik erbij, maar toen was het ook geen hoogstandje. Behalve Federer natuurlijk
Hij moet nog wel komen he. Hij zegt nog weleens wat af. Ik zou ook een keer naar Rotterdam gaan (2008 of 2009) en terwijl ik telefonisch kaartjes aan het bestellen was zag ik op internet dat Nadal zich terugtrok en even later dat ook Federer zich terugtrok. Toen heb ik het maar laten zitten.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht dit jaar, om erheen te gaan om iig een wedstrijd van Federer te gaan zien, maar toen bekend werd dat hij naar Rotterdam komt in februari heb ik besloten daar dan heen te gaan.![]()
[...]
Ja klopt. Ik hoop ook heel erg dat hij gewoon komt - heb hem nog nooit zien spelen en zou dat wel heel graag nog eens zien voor hij stopt.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij moet nog wel komen he. Hij zegt nog weleens wat af. Ik zou ook een keer naar Rotterdam gaan (2008 of 2009) en terwijl ik telefonisch kaartjes aan het bestellen was zag ik op internet dat Nadal zich terugtrok en even later dat ook Federer zich terugtrok. Toen heb ik het maar laten zitten.
Als ik jou was zou ik dan wel een tijd wachten met kaartjes bestellen. Volgens mij kan dat ook nog wel op de dag zelf (behalve misschien bij de halve finales en de finale).quote:Op donderdag 24 november 2011 15:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik hoop ook heel erg dat hij gewoon komt - heb hem nog nooit zien spelen en zou dat wel heel graag nog eens zien voor hij stopt.
Ja ik heb ook nog geen kaartjes. Denk dat ik wacht tot de AU Open afgelopen is, daarna trekken veel spelers zich terug voor toernooien. Een weekje erna oid bestel ik wel kaartjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan wel een tijd wachten met kaartjes bestellen. Volgens mij kan dat ook nog wel op de dag zelf (behalve misschien bij de halve finales en de finale).
Hoop ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb de kaarten al binnen hoor. Voor de finale iig, dat is toch wel leuk ook als fed niet komt. Hoop ik dan
Ja koopt je kaartjes pas na afloop van het toernooi?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog geen kaartjes. Denk dat ik wacht tot de AU Open afgelopen is, daarna trekken veel spelers zich terug voor toernooien. Een weekje erna oid bestel ik wel kaartjes.
[...]
Huh? Nee, na de australian open koop ik kaartjes voor Rotterdam, bedoel ikquote:Op donderdag 24 november 2011 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop ik ook.
[..]
Ja koopt je kaartjes pas na afloop van het toernooi?Dat heeft toch geen enkele zin?
Federer-fan maakte weer een van z'n fameuze grappen.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:58 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Huh? Nee, na de australian open koop ik kaartjes voor Rotterdam, bedoel ik.
Ohquote:Op donderdag 24 november 2011 15:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Federer-fan maakte weer een van z'n fameuze grappen.
En normaal is dat? Eén week maar?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:05 schreef TheGeneral het volgende:
Het voordeel van Rotterdam is nu dat er 2 weken zit tussen het einde van de AO en het begin van Rotterdam.
Dit zal tot minder snel terugtrekkende spelers leiden.
Söderling en Berdych zijn vandaag ook bekend gemaakt als deelnemers inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:01 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, en Söderling komt blijkbaar ook
Ja.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En normaal is dat? Eén week maar?
4-1 Fish.
C. Rochus- Stepanek bijvoorbeeld, topaffichequote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb de kaarten al binnen hoor. Voor de finale iig, dat is toch wel leuk ook als fed niet komt. Hoop ik dan
Is dat daar weleens de finale geweest?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
C. Rochus- Stepanek bijvoorbeeld, topaffiche
2006.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat daar weleens de finale geweest?
Misschien telt eerst het onderling resultaat?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Kan iemand mij hier iets uitleggen?
Op atpworldtour.com staat dit:
THURSDAY - UPDATED SCENARIOS
Singles Group B qualification scenarios after the completion of the 2nd round of the event's group stage:
1) Win or lose, R. FEDERER wins the group.
2) Winner of R. NADAL vs J-W TSONGA qualifies 2nd
Maar 1) klopt toch niet? Stel dat Federer in twee sets van Fish zou verliezen (kan inmiddels niet meer, maar dit was van voor de wedstrijd), dan staat hij 2-1 in wedstrijden en 4-3 in sets. Als Tsonga dan van Nadal wint in twee sets, staat hij 2-1 in wedstrijden en 5-2 in sets.
Dan zou Tsonga toch groepswinnaar zijn en Federer tweede?
Oh dat zal het wel zijn ja. Dankje.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien telt eerst het onderling resultaat?
Da's wel erg zeg.quote:
Mwah, Federer zal zich deze 3e set ook niet echt inspannen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:25 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wordt het toch nog een wedstrijd
Het ziet er inderdaad uit alsof 'ie een beetje op halve kracht staat te spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, Federer zal zich deze 3e set ook niet echt inspannen.
En nou even doordrukkenquote:
Uithalen met de forehand, maar dan toch de dropshot spelen.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:34 schreef Szura het volgende:
Die korte balletjes vanaf halfcourt van Fed zijn zo heerlijk altijd
Kan me geen andere speler voor de geest halen die dat zo in z'n spel had opgenomen?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uithalen met de forehand, maar dan toch de dropshot spelen.
Toen stonden zowat alle toppers op de deelnemerslijst, maar haakten ze één voor één af in de laatste week voor het toernooi toch?quote:
Mwah, dat is meer iets van alle jarenquote:Op donderdag 24 november 2011 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen stonden zowat alle toppers op de deelnemerslijst, maar haakten ze één voor één af in de laatste week voor het toernooi toch?
Hij hoeft niks meer, heeft alles al bereikt. En daardoor staat 'ie totaal bevrijd te spelenquote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Wat is er met Federer aan de hand, hij tikt iedereen van de baan
Idd, de meeste weken op nummer 1, een goudenplak op de OS (single) of een Calender Grand Slam zijn nooit een van z'n doelen geweest.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hij hoeft niks meer, heeft alles al bereikt. En daardoor staat 'ie totaal bevrijd te spelen
En dat eerste zou misschien zelfs in Londen nog kunnen volgend jaarquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Idd, de meeste weken op nummer 1, een goudenplak op de OS (single) of een Calender Grand Slam zijn nooit een van z'n doelen geweest.
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:01 schreef Szura het volgende:
Hopelijk slaat Tsonga Nadal dadelijk ook van de baan
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haaltquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.
Doe mij maar Fed - Tsonga.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik hoop op een Nadal-Federerfinale.
Als Nadal wint vanavond ben ik door in de XL-gamequote:
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haalt
Wel een verschil natuurlijk of je nu meteen tegen iemand moet uit de top 8 of tegen iemand uit de top 50. Maar we gaan het zien.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.
Hoevaak heb je bij Rafa nou niet gezien dat hij in de eerste rondes van een toernooi niet zo goed speelt maar hij er staat wanneer het nodig is?
Nou, win-win situatie danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Nadal wint vanavond ben ik door in de XL-game
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen. TheArt wel.
[...]
Dan hoop ik op een klassieker, die Federer wint.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan? Nog zo'n beatdown? En net of Nadal in deze vorm de finale haalt
Ik denk Tsonga in 2.quote:
Wat versta je onder een gelijkspel?quote:Al heeft hij aan een gelijkspel natuurlijk ook genoeg.
Beide tegelijk opgeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat versta je onder een gelijkspel?
De halve premier league zit er inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Van der Vaart was er ook al van de week
Leuk, die 'crossovers' tussen tennis en voetbal.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De halve premier league zit er inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |