Nou, geweldig.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Federer en Henry samen op de tribune..bij Arsenal
Henry zat van de week ook al naast Mirka op de tribune toch?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:54 schreef Tim86 het volgende:
Federer en Henry samen op de tribune..bij Arsenal
Ja, klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Henry zat van de week ook al naast Mirka op de tribune toch?
Iemand zei vandaag tegen me dat het gewoon op de BBC wordt uitgezonden, ik heb tennistv dus heb niet gekeken, kan ook dat dat alleen de middagwedstrijd is?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Heeft iemand een stream die niet continu hapert?
Klopt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Iemand zei vandaag tegen me dat het gewoon op de BBC wordt uitgezonden, ik heb tennistv dus heb niet gekeken, kan ook dat dat alleen de middagwedstrijd is?
Alleen de middagwedstrijd.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:28 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Iemand zei vandaag tegen me dat het gewoon op de BBC wordt uitgezonden, ik heb tennistv dus heb niet gekeken, kan ook dat dat alleen de middagwedstrijd is?
Livescorehunter en fromsport ff blijven proberen, heb je alle streams daar al geprobeerd? Soms doen sommigen het wel en anderen niet in mijn ervaring...quote:Op woensdag 23 november 2011 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iemand een goeie stream afgezien van bet365? Ik word gestoord van de streams van livescorehunter enzo, want die haperen na elke dertig seconden.![]()
Niet allemaal. Ik probeer het nog wel even. Enorm irritant zeg. Vanaf morgen gelukkig weer op tv.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:50 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Livescorehunter en fromsport ff blijven proberen, heb je alle streams daar al geprobeerd? Soms doen sommigen het wel en anderen niet in mijn ervaring...
Vervelend voor Djoko momenteelquote:Op woensdag 23 november 2011 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Toch lelijk dat er op de WTF van die spelers als Ferrer bij zijn als opvulling tussen de toppers
Niet bij mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Toch wel verrassend deze slachting.
Reeks van gemaakt trouwens.
Ja, ik hoop het. Tot nu toe vind ik het echt een flupstoernooi.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal-Tsonga moet wel moet worden zou je zeggen, zeker ook omdat de winnaar doorgaat.
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef theSummoner het volgende:
Speel je als groepshoofd tegen de nummer twee van de andere groep eigenlijk?
Ze komen best goed weg twee keer met die snelle partijen. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als de partij nog bezig was geweest na het voetbal. Ik denk dat ze 'm gewoon vanaf het begin zouden uitzenden in plaats van live in te schakelenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, even wachten tot 22.50 uur en dan ga ik de partij integraal kijken op Sport1. Wat een traktatie.
quote:Beste meneer Federer-fan,
Helaas waren we gisteren niet in de gelegenheid om de partij Federer - Nadal rechtstreeks uit te zenden op SPORT1, evenals de wedstrijd Djokovic - Ferrer van vanavond.
De reden hiervoor is de contractuele verplichting die SPORT1 heeft wat betreft het uitzenden van UEFA Champions League wedstrijden.
Vanzelfsprekend hebben we de partij Federer - Nadal gisteren direct na de Champions League wedstrijd in z'n geheel uitgezonden op SPORT1 Tennis.
En datzelfde zullen we vanavond doen met de partij Djokovic - Ferrer.
Wij snappen uw teleurstelling maar hopen op uw begrip voor onze verplichtingen, die al aangegaan zijn voordat SPORT1 een apart tennis-kanaal introduceerde.
En uiteraard wens ik u nog veel kijkplezier bij het slot van dit fantastische tennis-seizoen met de ATP World Tour Finals.
En natuurlijk met de Davis Cup Final Spanje - Argentinie die begin december live te volgen is op SPORT1 Tennis.
Met vriendelijke groet,
Redactie Sport1
Ja, denk ik ook. Ze kunnen hem dan waarschijnlijk wel vanaf het begin uitzenden en het live-deel meenemen. Snap je wat ik bedoel? Dat zie je wel vaker. Maar het ligt eraan op welke punt van de partij het is. Als het het begin van de derde set is, zou ik live hebben ingeschakeld als ik hen was.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze komen best goed weg twee keer met die snelle partijen. Ben benieuwd wat ze hadden gedaan als de partij nog bezig was geweest na het voetbal. Ik denk dat ze 'm gewoon vanaf het begin zouden uitzenden in plaats van live in te schakelen.
Moet je daarvoor betalen, Sport 1?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Ze kunnen hem dan waarschijnlijk wel vanaf het begin uitzenden en het live-deel meenemen. Snap je wat ik bedoel? Dat zie je wel vaker. Maar het ligt eraan op welke punt van de partij het is. Als het het begin van de derde set is, zou ik live hebben ingeschakeld als ik hen was.
Ja, 14,95 euro per maand. Maar dat is het mij meer dan waard. Het zijn mijn enige vaste lasten die ik met plezier betaal, omdat het me veel meer waard is dan het me kost.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:37 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Moet je daarvoor betalen, Sport 1?
Is dat wel zo? Als Berdych in 2 wint en djoko in 3. Dan heeft Ferrer 2 wins 4-2, Berdych 2 wins 5-3 en Djoko 2 wins 5-4. Of gaat onderling resultaat dan voor?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer door naar de halve finale. Jammer hoor.Ik gun het hem van harte maar ik vind het allemaal niet inspirerend om te zien.
Djokovic gaat trouwens door als hij van Tips wint.
Maar TennisTV (waarmee jij me bekend hebt gemaakt, waarvoor dankquote:Op woensdag 23 november 2011 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 14,95 euro per maand. Maar dat is het mij meer dan waard. Het zijn mijn enige vaste lasten die ik met plezier betaal, omdat het me veel meer waard is dan het me kost.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 04:32 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maar TennisTV (waarmee jij me bekend hebt gemaakt, waarvoor dank) is ook 14,95 per maand, en dan heb je gegarandeerd tennis. Of kijk je nog andere sporten/vind je het vervelend dat de Grands Slams niet op TennisTV uitgezonden worden?
Volgens de ATP-site wel. Maar ik hoop dat ze ongelijk hebben, want ik zie vel liever Berdych in de halve finale, omdat ik zijn spel wel mooi vind en ik hem altijd graag zie falen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:59 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Als Berdych in 2 wint en djoko in 3. Dan heeft Ferrer 2 wins 4-2, Berdych 2 wins 5-3 en Djoko 2 wins 5-4. Of gaat onderling resultaat dan voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |