Welk onderling resultaat, Djokovic-Berdych?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Szura het volgende:
Onderling resultaat is in het voordeel van Djokovic
Nee hoor, dat is niet zo gek: als één speler drie wedstrijden wint, kunnen de andere drie spelers allemaal 1 wedstrijd winnen. Daarvan gaat er dan dus toch 1 door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Raar trouwens dat je door kunt naar de halve finales terwijl je twee keer hebt verloren.Komt natuurlijk doordat er later een invaller bij kwam maar toch.
Dat helpt, maar het kan ook zonder. 3-1-1-1 is een mogelijke stand, en dan gaat er één van de 1's door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:25 schreef Federer-fan het volgende:
Raar trouwens dat je door kunt naar de halve finales terwijl je twee keer hebt verloren.Komt natuurlijk doordat er later een invaller bij kwam maar toch.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zo gek: als één speler drie wedstrijden wint, kunnen de andere drie spelers allemaal 1 wedstrijd winnen. Daarvan gaat er dan dus toch 1 door.
Oké, I stand corrected.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat helpt, maar het kan ook zonder. 3-1-1-1 is een mogelijke stand, en dan gaat er één van de 1's door.
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:34 schreef Szura het volgende:
NOS Teletekst: Tipsarevic schakelt Djokovic uit!!!
Als Ferrer wint van Berdych gaat Djokovic alsnog als nummer 2 door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?
Waar hebben we het nou de hele tijd over? Als Ferrer wint is Djokovic door, als Berdych wint is hij door.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Klopt toch? Of interpreteer jij het zo dat hij niet meer in het toernooi zit?
Nee, maar ze bedoelen lijkt mij dat hij hem heeft verslagen. Is gewoon geen optimale woordkeus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:39 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar hebben we het nou de hele tijd over? Als Ferrer wint is Djokovic door, als Berdych wint is hij door.
Dan klopt het toch niet dat Tipsy Djokovic heeft uitgeschakeld?
Uitgeschakeld is dat je niet meer mee doet aan het toernooi. Dat klopt totaal niet. Het is geen ramp, maar het klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ze bedoelen lijkt mij dat hij hem heeft verslagen. Is gewoon geen optimale woordkeus.
Nee, het is normaal gesproken gewoon een synoniem. Als je kijkt op pagina 650 van teletekst zie je dat er alleen een asterisk staat bij Berdych en dat ze dus beseffen dat de tweede die door mag nog niet bekend is.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:40 schreef Szura het volgende:
En over je edit: natuurlijk interpreteer ik het zo.
Anders had er wel gestaan "Tipsarevic verslaat Djokovic"
Oké, ik stuur wel weer een mail naar teletekst.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uitgeschakeld is dat je niet meer mee doet aan het toernooi. Dat klopt totaal niet. Het is geen ramp, maar het klopt gewoon niet.
Hoe weet jij waar hij zit? Misschien zit hij wel in een wachtkamer?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, ik stuur wel weer een mail naar teletekst.
Ik heb gebeld. Hoop dat ze het even aanpassen.![]()
Ze hebben het aangepast. Er staat nu: "Djokovic na verlies in wachtkamer". Vinden jullie dat goed of moet ik weer gaan bellen dat hij niet in een wachtkamer zit maar in een kleedkamer? Zeg het maar hoor.![]()
Ik zeg toch niet dat ik weet waar hij zit? Ik vraag of jullie je kunnen vinden in de nieuwe kop.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar hij zit? Misschien zit hij wel in een wachtkamer?
Bedankt en graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef BobW het volgende:
Ik vind dit wel een mooie kop Federer-fan, bedankt voor je inzet!
Nee.quote:Heb je ook gezegd dat ze wat meer humor in hun berichten moeten gebruiken?
Nouja, in Parijs liet hij ook al z'n klasse zien. Aan de andere kant, Djokovic en Murray zijn niet helemaal fit(wat heet bij Murray, hij is uitgevallen).quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt dit nou een toernooi dat Federer mogelijk wint door de afwezigheid van zijn sterkste tegenstanders, of is het dan toch zijn eigen verdienste?
Wat mij betreft is het Federers verdienste dat hij zo met zijn lichaam omgaat dat hij niet op is aan het einde van het jaar zoals de rest van de top.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wordt dit nou een toernooi dat Federer mogelijk wint door de afwezigheid van zijn sterkste tegenstanders, of is het dan toch zijn eigen verdienste?
Dat is een mooie insteekquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het Federers verdienste dat hij zo met zijn lichaam omgaat dat hij niet op is aan het einde van het jaar zoals de rest van de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |