quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:03 schreef theSummoner het volgende:
Commentator zegt dat als Berdych wint, hij groepshoofd is, maar Ferrer won toch in 2 van Murray? Kan Berdych dan überhaupt nog groepshoofd worden?
Ik snap 't nietquote:
Als je dit niet snapt, moet je nodig terug naar school. En het antwoord is dus nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik snap 't nietKlopt het dat Berdych alleen groepshoofd wordt als hij vanavond in 2 wint?
Hee niet zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je dit niet snapt, moet je nodig terug naar school. En het antwoord is dus nee.
Dan heb je aan Ambro een fijne mod!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:09 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hee niet zoheb net 10 uur gewerkt en ben beetje gaar...
Hoezo? Is 'ie werkloos?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan heb je aan Ambro een fijne mod!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Ik denk dat Ferrer vanavond weer wint en dat hij het in de finale (want de halve finale wint 'ie van Tsonga) met Federer zal moeten afrekenen. Die jongen is in de vorm van z'n leven, maar Federer doet het ook niet onaardig op dit moment. Ben benieuwd wie dat gaat winnen!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
* Nalbandian pakt alvast de popcorn...
Are you serious?????quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Ik denk dat Ferrer vanavond weer wint en dat hij het in de finale (want de halve finale wint 'ie van Tsonga) met Federer zal moeten afrekenen. Die jongen is in de vorm van z'n leven, maar Federer doet het ook niet onaardig op dit moment. Ben benieuwd wie dat gaat winnen!
Overdrijven is je grootste hobby zeker? Hij wint van een geblesseerde Murray en een Djokovic die geen zin meer heeft dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:13 schreef Timeofyourlife het volgende:
Prompt begint ie ze te raken, haha!quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Nalbandian het volgende:
Lekker 1e service percentage Berdych!
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:19 schreef Nalbandian het volgende:
Lekker 1e service percentage Berdych!
Je hebt het over 6 punten manquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:20 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Prompt begint ie ze te raken, haha!
Hihi.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:21 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over 6 punten man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |