dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, in Drenthe heeft niemand een zwemdiploma omdat dat niet nodig is.
Een sarcastische reeks.quote:
ik ging een sandwich maku.. ik kom terug en je ligt meteen te vozen met die eersterangs whore..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
Dromen zijn bedrog.quote:
goed planquote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.
Zeeland is inderdaad gevaarlijk gebied voor iemand uit mijn regio. Gelukkig ligt Drenthe hoog en zal wanneer de zeespiegel stijgt Drenthe boven water blijven, in tegenstelling tot de rest van Nederland.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.
tis bazzie und adriaan!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
en fliendinnetje dat was het dan al weer
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.quote:
war of the flientjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]![]()
gaan jullie nou tegen mij samenspannen?
Kies voor ons. Wij zijn leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.
goquote:
Nee, helemaal niet! Ik zoek een gvd fliendinnetje!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Hahaha dit is stiekem een SC.
Ik doe er wel een tijdslotje op.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Drenthe met zijn lieve hondjes overleeft het omdat het hoog ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeeland is inderdaad gevaarlijk gebied voor iemand uit mijn regio. Gelukkig ligt Drenthe hoog en zal wanneer de zeespiegel stijgt Drenthe boven water blijven, in tegenstelling tot de rest van Nederland.
Mag een SC zoals UDOWU niet zomaar dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
straks ontploffen wequote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Everything for u baby..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Stink-ui het volgende:
Regnards schatje..
Gaan we nu ook een flientjes boek maken met plaaatjes ensjow?
failquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef JApieman het volgende:
Slotje
Doe nu slotje dan lijkt het net alsof ik mod ben.
quote:
ohjeetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je de pessimistische OETLUL weer..
Mensen die outlul zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je de pessimistische OETLUL weer..
roffaaaa jwzzzzquote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee grapje hoor, ik kies jouw kant, de kant van Rotterdam
Kom op zeg, boer zoekt vrouw kreeg nog meer tijd dan dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef smegmanus het volgende:
Nou geniet er nog even van dan.
Je hebt tot 22:00 om een fliendinnetje of zoiets te vinden.
TIHIMMMEEE IS ON MY SIDDEEEEE, YES IT ISSSSquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef smegmanus het volgende:
Nou geniet er nog even van dan.
Je hebt tot 22:00 om een fliendinnetje of zoiets te vinden.
we hebben tot 22:00uquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
samenspannen tegen überbitch Regnarts.
Boer zoekt vrouw had ook inhoud, dit is gewoon een SC.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op zeg, Boer zoekt vrouw kreeg nog meer tijd dan dat.
dit noemen ze een topic waar je je nu bevindt is het sprookjes bos van ozz elk moment kan er een geweldige bezinnin tot je komen dus laat je gaanquote:
nog een bitchfight?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Regnarts het volgende:
[..]
ik ging een sandwich maku.. ik kom terug en je ligt meteen te vozen met die eersterangs whore..![]()
![]()
TS voelt zich nu gekwetst. Lekker voor d'rquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw had ook inhoud, dit is gewoon een SC.
Ja jij vieze haarbal, ga terug naar je panfluit en krijg wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dit noemen ze een topic waar je je nu bevindt is het sprookjes bos van ozz elk moment kan er een geweldige bezinnin tot je komen dus laat je gaan
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn fliendje worden?
nee, je bedriegt mijquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn fliendje worden?
Ach, ik heb daar ooit een boer zien zitten die te verlegen was om iets te zeggen. Dan heeft een SC toch meer inhoud denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw had ook inhoud, dit is gewoon een SC.
oeoeoeoeooe ik krijg ineens een panfluit.. onder mn haarbal wat vreselijkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja jij vieze haarbal, ga terug naar je panfluit en krijg wat.
DM van Stink-ui:quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Stink-ui het volgende:
Regnards en ik NTB omdat andere flientjes veraden enzo
ja toch.. wjnmkquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Stink-ui het volgende:
Regnards en ik NTB omdat andere flientjes veraden enzo
Wow harde diss.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb je mama nog nergens gezien hoor.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Regnarts het volgende:
[..]
ja toch.. wjnmk![]()
![]()
fuck de rest, wij zijn de best enzeuw..
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
DM van Stink-ui:
stiekem is ts een kutsnol
ja fliendinnetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Jij blijft toch wel m'n fliendje?
poging tot bitchen bij deze misluktquote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
DM van Stink-ui:
neen het was : dit topicquote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
DM van Stink-ui:
ik wil zondag wel je fliendje wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik wil het met je goedmaken
goeie zet.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
DM van Stink-ui:
het programma t spijt me mischien een iedee???quote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik wil het met je goedmaken
mkaayquote:Op donderdag 24 november 2011 20:33 schreef utopie het volgende:
[..]
ik wil zondag wel je fliendje worden
ja wat doe je hier nogquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
Back up en move out, TS is fatty.
Wat doe ik in ONZ trouwens.
Ha! Ik zei al vanaf het begin dat ze wat te verbergen had vanwege haar sepia.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
wtf ya talkin' bou bro?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef Panzermaus het volgende:
ik zal het goedmakenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef utopie het volgende:
[..]
eerst goedmaken, want de schade is al aangericht
ha-ha-haquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ha! Ik zei al vanaf het begin dat ze wat te verbergen had vanwege haar sepia.
ik heb lobi voor iedereenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
Chocolate-chick houdt niet meer van me
tudu dudu tududdu tudududquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SPANNEND
utopie, vraag haar hoe ze dat gaat doen.
HAHAHAHAHA IN UR UGLY FACEquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
voor mij toch wel iets meer dan voor anderen toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb lobi voor iedereen
Helemaal niks. Japieman suggereert dat ik iets te verbergen heb omdat m'n foto's in sepia zijn, tsssttttquote:
Die DM was echt hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Stink-ui het volgende:
Lieverd ik zal je nooit veraden faux. Is een Hoax. En ik hou van jou...
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
voor mij toch wel iets meer dan voor anderen toch?
okequote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoor
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niksquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit bewijst mijn stelling maar weer eens.
Je bent toch dik?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niks![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoor
en daarom zijn wij fiendjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niks![]()
Duhh, faux = ho. Wij zijn ntb, geen 14 jarige del die tussen ons in kan komen..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Stink-ui het volgende:
Lieverd ik zal je nooit veraden faux. Is een Hoax. En ik hou van jou...
Jullie gaan wel meeten in Rotterdam, dat is voor iedereen het beste. In ieder geval voor mij en Regnarts.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
oke het was allemaal heel gezellig enzo.
faux junge: je kan het. stamp die snol van een regnards in de grond. verzet je zelf! zij heeft jou verstoten.
regnards lieve bestiiie: ik ga je missen enzo we meeten snel maar niet in rdam.
en nu ben ik weg.
Uhuh..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie gaan wel meeten in Rotterdam, dat is voor iedereen het beste. In ieder geval voor mij en Regnarts.
eerst een nachtje over slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zoplease kom bij me terug
Maar een prntscreen dan.. Heah!quote:
Jij even blij, beergogglesweden heeft sindsdien ook zijn leven terug, voor zover hij dat had.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
*oost-indisch doof isquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Maar een prntscreen dan.. Heah!
hihiquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij even blij, beergogglesweden heeft sindsdien ook zijn leven terug, voor zover hij dat had.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bewijs het maar, tot nu toe staat Panzermaus' woord sterker dan het jouwe.
ja kijk maar in het eerste topiquequote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef Regnarts het volgende:
[..]tis je vergeven
![]()
![]()
![]()
Hou je ook van de stonez?
Ik ben voor Feyenoord.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij deze dump ik je als vliendje
grapje, ik ben heul niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta nu officieel aan de kant van regnarts.
ja dat zeg je nu maar snelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
grapje, ik ben heul niet voor Feyenoord.
heul niet waarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu maar snel
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja kijk maar in het eerste topique
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta nu officieel aan de kant van regnarts.
watquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?
quote:
quote:
quote:
In m'n nieuwe rode jurk, lekker puhquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, dat ben je niet. Genoeg getrolled.
http://www.adobe.com/products/photoshopfamily.html?promoid=ITXQNquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
In m'n nieuwe rode jurk, lekker puh![]()
[ afbeelding ]
Oh no, u got me.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/products/photoshopfamily.html?promoid=ITXQN
Geen sepia, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sympathie for the devil.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?
Ja, speciaal voor jou..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geen sepia, ik ben trots op je.
Ha, u wish.. ik doe lekker mee.quote:
ohjeetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met nummer 2 kan ik toch niks. Dat is net als dat een meisje een vriendje heeft, maar dat ze zegt dat als het ooit uit gaat, dat ze dan voor jou kiest.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Je bent een waardige nr2. Of ben je ook een stones liefhebber?
Ga je de vraag niet terugkaatsen????quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sympathie for the devil.
maar paint it black vind ik ook erg goed.
Welke stones?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met nummer 2 kan ik toch niks. Dat is net als dat een meisje een vriendje heeft, maar dat ze zegt dat als het ooit uit gaat, dat ze dan voor jou kiest.
En welke stones bedoel je?
i think im in love with you my dearquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
En wat zijn joun liefelingsnummersquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ga je de vraag niet terugkaatsen????![]()
![]()
FU bitch.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Faux. het volgende:
Stiekem vind ik je nog wel lief hoor TS
Hoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
Wat een kutsnol is TS, probeer ik het goed te maken is het nog steeds niet goed
wat een oeuvrequote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
How sweetquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
i think im in love with you my dear![]()
De enige echte stones.. a la keith en mick.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, welke stones? Straks zeg ik iets heel raars, ik weet niet of je dezelfde bedoelt.
Oke, dan is het goed. Die bedoelde ik dus ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Regnarts het volgende:
[..]
De enige echte stones.. a la keith en mick.
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jou..flientjes?
[..]
Ha, u wish.. ik doe lekker mee.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Faux. het volgende:
Gelukkig staat Chocolate-chick altijd aan mijn zijde
lobi
jij wilt zoveel mogelijk vliendjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..![]()
Ik heb ze opnieuw gesmeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..![]()
Niemand komt alleen door het leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Dit topic, wat een armoede. Het zit jullie ook niet mee, mooi dat jullie steun bij elkaar vinden.
Er speelt er 1 hard to get.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.
what a borequote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.
Sgoed fliendje, talk2usoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Stink-ui het volgende:
Schatje doe je msn in dm.. Kusjekroel ik ga eten.. Doen we lieve msn poppetjes sturen naar elkaar
Stiekem wil je er ook bij hea, eenzaam figuur..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Dit topic, wat een armoede. Het zit jullie ook niet mee, mooi dat jullie steun bij elkaar vinden.
dit is deel 3 alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Faux. het volgende:
Ik wil minstens tot deel 5 komen van dit topic, dus even doorspammen.
weet ik, maar we hebben nog maar een uurtje.quote:
doorposten danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
weet ik, maar we hebben nog maar een uurtje.
Nee, ze is onbetrouwbaar en negeert haar fliendjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
geeft TS nog ooit antwoord op mijn vraag
watquote:
Ik mis geen internettrolls of autisten in mijn leven. En al helemaal geen combinaties van.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Regnarts het volgende:
[..]
what a bore
[..]
Sgoed fliendje, talk2usoon.![]()
![]()
[..]
Stiekem wil je er ook bij hea, eenzaam figuur..
Oh.. m'n lievelingsnummers.. een heleboel.. mothers little helper, under my thumb, paint it black, sympathy for the devil, brown sugar, out of time, time is on my side.. e.a.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
geeft TS nog ooit antwoord op mijn vraag
oke is goed schatjequote:
Aah komt goed uit dan, geen trolls of autisten te bekennen hier!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mis geen internettrolls of autisten in mijn leven. En al helemaal geen combinaties van.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Aah komt goed uit dan, geen trolls of autisten te bekennen hier!
Fliendjes?
Doe het niet, Panzermaus, doe het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Fliendjes?
*Smeektquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doe het niet, Panzermaus, doe het niet
Stay the fuck away from me, Chai.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Fliendjes?
Ah, you want me so badly...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay the fuck away from me, Chai.
Oke t lijkt maar zoquote:
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zitquote:
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zit
enjoy the fliendjes side, we've got cookiesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.
doeiquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doei
denk het niet
kusjekroel
Kom je deze kant op nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Treesome.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar dezelfde chick, wat wil jij nu dan.
nooooowayquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdam
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, morgen. Maar niet naar Noord, daar kom ik nooit. Kom jij maar een keertje naar Zuid.
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.
Stink-ui heeft je verlatenquote:
Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Waarom kom ik daar nu pas achter?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Omdat je DOM bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
ik verveelde me en wilde weten wat regnarts achterstevoren zou zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvjquote:
mag ik een milkshake?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
eh niet chocolate-chick uitschelden eh?quote:
Rijden? Je ging toch eten?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvj
ik zei hetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Rijden? Je ging toch eten?GA JE SOMS VREEMD??!!?!?
![]()
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.quote:
Prima, misschien is het maar beter zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..
je bedoeld die van Stranger?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.
[..]
Prima, misschien is het maar beter zo.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Regnarts weet niet wat kwaliteit is.
Ze is nu wel bijna een stranger voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bedoeld die van Stranger?
Of gewoon een stunt van de overheid om die computerboys naar buiten te krijgen. Ik zit lekker binnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
Een beetje Rotterdammer (zeker een echte) kan de Bram toch wel waarderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Regnarts weet niet wat kwaliteit is.
Awww wat attent van je, lufjequote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Stink-ui het volgende:
Nee liefje.. Moet eten naar me oma brengen kusjekroel
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een beetje Rotterdammer (zeker een echte) kan de Bram toch wel waarderen.
Dat zal het zijn. Was ik er toch bijna ingetrapt zeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Of gewoon een stunt van de overheid om die computerboys naar buiten te krijgen. Ik zit lekker binnen.
Dus wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..jum
Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..jum
Nee, dan worden de turken boos.. mot je ook nie hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wordt eens tijd dat die figuren ook kapsalon gaan verkopen.
Dan neem jij toch lekker patat als je dat liever hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik voel me ook eenzaamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef JApieman het volgende:
ik_vôél_me_èënzãám_eñ_älléen_vâñdãåg_wîl_ìémånd_met_mé_pråtèñ?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan neem jij toch lekker patat als je dat liever hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gemeen
Oquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik voel me ook eenzaamdaarom heb ik dit topic aangemaakt, boehoehoehow
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger gingen wij gewoon naar de plaatselijke sportvereniging.
Interessant.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Regnarts het volgende:
Jonguns, ben alleen thuis.. voel me eenzaam.. wie komt me vergezellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |