quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij deze dump ik je als vliendje
grapje, ik ben heul niet voor Feyenoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta nu officieel aan de kant van regnarts.
ja dat zeg je nu maar snelquote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
grapje, ik ben heul niet voor Feyenoord.
heul niet waarquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zeg je nu maar snel
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ja kijk maar in het eerste topique
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik sta nu officieel aan de kant van regnarts.
watquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?
quote:
quote:
quote:
In m'n nieuwe rode jurk, lekker puhquote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, dat ben je niet. Genoeg getrolled.
http://www.adobe.com/products/photoshopfamily.html?promoid=ITXQNquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
In m'n nieuwe rode jurk, lekker puh![]()
[ afbeelding ]
Oh no, u got me.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/products/photoshopfamily.html?promoid=ITXQN
Geen sepia, ik ben trots op je.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Sympathie for the devil.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:42 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Omgosh, jij bent echt mijn bff. Wat zijn je lievelingsnrs?
Ja, speciaal voor jou..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Geen sepia, ik ben trots op je.
Ha, u wish.. ik doe lekker mee.quote:
ohjeetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Met nummer 2 kan ik toch niks. Dat is net als dat een meisje een vriendje heeft, maar dat ze zegt dat als het ooit uit gaat, dat ze dan voor jou kiest.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Je bent een waardige nr2. Of ben je ook een stones liefhebber?
Ga je de vraag niet terugkaatsen????quote:Op donderdag 24 november 2011 20:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sympathie for the devil.
maar paint it black vind ik ook erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |