Mensen die outlul zeggenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je de pessimistische OETLUL weer..
roffaaaa jwzzzzquote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee grapje hoor, ik kies jouw kant, de kant van Rotterdam
Kom op zeg, boer zoekt vrouw kreeg nog meer tijd dan dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef smegmanus het volgende:
Nou geniet er nog even van dan.
Je hebt tot 22:00 om een fliendinnetje of zoiets te vinden.
TIHIMMMEEE IS ON MY SIDDEEEEE, YES IT ISSSSquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef smegmanus het volgende:
Nou geniet er nog even van dan.
Je hebt tot 22:00 om een fliendinnetje of zoiets te vinden.
we hebben tot 22:00uquote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef -supergirl- het volgende:
samenspannen tegen überbitch Regnarts.
Boer zoekt vrouw had ook inhoud, dit is gewoon een SC.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op zeg, Boer zoekt vrouw kreeg nog meer tijd dan dat.
dit noemen ze een topic waar je je nu bevindt is het sprookjes bos van ozz elk moment kan er een geweldige bezinnin tot je komen dus laat je gaanquote:
nog een bitchfight?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Regnarts het volgende:
[..]
ik ging een sandwich maku.. ik kom terug en je ligt meteen te vozen met die eersterangs whore..![]()
![]()
TS voelt zich nu gekwetst. Lekker voor d'rquote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw had ook inhoud, dit is gewoon een SC.
Ja jij vieze haarbal, ga terug naar je panfluit en krijg wat.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
dit noemen ze een topic waar je je nu bevindt is het sprookjes bos van ozz elk moment kan er een geweldige bezinnin tot je komen dus laat je gaan
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil jij mijn fliendje worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |