dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gelukkig maar, in Drenthe heeft niemand een zwemdiploma omdat dat niet nodig is.
Een sarcastische reeks.quote:
ik ging een sandwich maku.. ik kom terug en je ligt meteen te vozen met die eersterangs whore..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef Faux. het volgende:
Jij ging mij eerst de hele tijd negeren
Jij begon
Dromen zijn bedrog.quote:
goed planquote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.
Zeeland is inderdaad gevaarlijk gebied voor iemand uit mijn regio. Gelukkig ligt Drenthe hoog en zal wanneer de zeespiegel stijgt Drenthe boven water blijven, in tegenstelling tot de rest van Nederland.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan moet je maar niet besluiten om naar Zeeland te komen. Zonder zwemdiploma overleef jij het nog geen 2 minuten.
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
laten we met zijn allen TS verstoten. omdat zij ons negeerde. en mij trut noemde.
tis bazzie und adriaan!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Syntraxx het volgende:
[..]
en fliendinnetje dat was het dan al weer
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.quote:
war of the flientjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Regnarts het volgende:
[..]![]()
gaan jullie nou tegen mij samenspannen?
Kies voor ons. Wij zijn leukquote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi fliendinnetje, ik heb een probleem. Iedereen wil je nu verstoten en ik kan geen kant kiezen.
goquote:
Nee, helemaal niet! Ik zoek een gvd fliendinnetje!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Hahaha dit is stiekem een SC.
Ik doe er wel een tijdslotje op.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Drenthe met zijn lieve hondjes overleeft het omdat het hoog ligt.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Zeeland is inderdaad gevaarlijk gebied voor iemand uit mijn regio. Gelukkig ligt Drenthe hoog en zal wanneer de zeespiegel stijgt Drenthe boven water blijven, in tegenstelling tot de rest van Nederland.
Mag een SC zoals UDOWU niet zomaar dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
straks ontploffen wequote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef smegmanus het volgende:
Everything for u baby..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef Stink-ui het volgende:
Regnards schatje..
Gaan we nu ook een flientjes boek maken met plaaatjes ensjow?
failquote:Op donderdag 24 november 2011 20:28 schreef JApieman het volgende:
Slotje
Doe nu slotje dan lijkt het net alsof ik mod ben.
quote:
ohjeetjequote:Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Heb je de pessimistische OETLUL weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |