ik zal het goedmakenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef utopie het volgende:
[..]
eerst goedmaken, want de schade is al aangericht
ha-ha-haquote:Op donderdag 24 november 2011 20:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ha! Ik zei al vanaf het begin dat ze wat te verbergen had vanwege haar sepia.
ik heb lobi voor iedereenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
Chocolate-chick houdt niet meer van me
tudu dudu tududdu tudududquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
SPANNEND
utopie, vraag haar hoe ze dat gaat doen.
HAHAHAHAHA IN UR UGLY FACEquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
voor mij toch wel iets meer dan voor anderen toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb lobi voor iedereen
Helemaal niks. Japieman suggereert dat ik iets te verbergen heb omdat m'n foto's in sepia zijn, tsssttttquote:
Die DM was echt hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Stink-ui het volgende:
Lieverd ik zal je nooit veraden faux. Is een Hoax. En ik hou van jou...
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Faux. het volgende:
[..]
voor mij toch wel iets meer dan voor anderen toch?
okequote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoor
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niksquote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dit bewijst mijn stelling maar weer eens.
Je bent toch dik?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niks![]()
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk, maar niet verder vertellen hoor
en daarom zijn wij fiendjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:36 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Niks is bewezen. Ik verberg helemaal niks![]()
Duhh, faux = ho. Wij zijn ntb, geen 14 jarige del die tussen ons in kan komen..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Stink-ui het volgende:
Lieverd ik zal je nooit veraden faux. Is een Hoax. En ik hou van jou...
Jullie gaan wel meeten in Rotterdam, dat is voor iedereen het beste. In ieder geval voor mij en Regnarts.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef -supergirl- het volgende:
oke het was allemaal heel gezellig enzo.
faux junge: je kan het. stamp die snol van een regnards in de grond. verzet je zelf! zij heeft jou verstoten.
regnards lieve bestiiie: ik ga je missen enzo we meeten snel maar niet in rdam.
en nu ben ik weg.
Uhuh..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie gaan wel meeten in Rotterdam, dat is voor iedereen het beste. In ieder geval voor mij en Regnarts.
eerst een nachtje over slapenquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zoplease kom bij me terug
Maar een prntscreen dan.. Heah!quote:
Jij even blij, beergogglesweden heeft sindsdien ook zijn leven terug, voor zover hij dat had.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:35 schreef Faux. het volgende:
*oost-indisch doof isquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Maar een prntscreen dan.. Heah!
hihiquote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij even blij, beergogglesweden heeft sindsdien ook zijn leven terug, voor zover hij dat had.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bewijs het maar, tot nu toe staat Panzermaus' woord sterker dan het jouwe.
ja kijk maar in het eerste topiquequote:Op donderdag 24 november 2011 20:40 schreef Regnarts het volgende:
[..]tis je vergeven
![]()
![]()
![]()
Hou je ook van de stonez?
Ik ben voor Feyenoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |