Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Waarom kom ik daar nu pas achter?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Omdat je DOM bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
ik verveelde me en wilde weten wat regnarts achterstevoren zou zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvjquote:
mag ik een milkshake?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
eh niet chocolate-chick uitschelden eh?quote:
Rijden? Je ging toch eten?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvj
ik zei hetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Rijden? Je ging toch eten?GA JE SOMS VREEMD??!!?!?
![]()
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.quote:
Prima, misschien is het maar beter zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..
je bedoeld die van Stranger?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.
[..]
Prima, misschien is het maar beter zo.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Regnarts weet niet wat kwaliteit is.
Ze is nu wel bijna een stranger voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bedoeld die van Stranger?
Of gewoon een stunt van de overheid om die computerboys naar buiten te krijgen. Ik zit lekker binnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |