Oke t lijkt maar zoquote:
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zitquote:
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zit
enjoy the fliendjes side, we've got cookiesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.
doeiquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doei
denk het niet
kusjekroel
Kom je deze kant op nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Treesome.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar dezelfde chick, wat wil jij nu dan.
nooooowayquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdam
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, morgen. Maar niet naar Noord, daar kom ik nooit. Kom jij maar een keertje naar Zuid.
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.
Stink-ui heeft je verlatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |