dit is deel 3 alquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Faux. het volgende:
Ik wil minstens tot deel 5 komen van dit topic, dus even doorspammen.
weet ik, maar we hebben nog maar een uurtje.quote:
doorposten danquote:Op donderdag 24 november 2011 20:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
weet ik, maar we hebben nog maar een uurtje.
Nee, ze is onbetrouwbaar en negeert haar fliendjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
geeft TS nog ooit antwoord op mijn vraag
watquote:
Ik mis geen internettrolls of autisten in mijn leven. En al helemaal geen combinaties van.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:50 schreef Regnarts het volgende:
[..]
what a bore
[..]
Sgoed fliendje, talk2usoon.![]()
![]()
[..]
Stiekem wil je er ook bij hea, eenzaam figuur..
Oh.. m'n lievelingsnummers.. een heleboel.. mothers little helper, under my thumb, paint it black, sympathy for the devil, brown sugar, out of time, time is on my side.. e.a.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
geeft TS nog ooit antwoord op mijn vraag
oke is goed schatjequote:
Aah komt goed uit dan, geen trolls of autisten te bekennen hier!quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mis geen internettrolls of autisten in mijn leven. En al helemaal geen combinaties van.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Aah komt goed uit dan, geen trolls of autisten te bekennen hier!
Fliendjes?
Doe het niet, Panzermaus, doe het nietquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Fliendjes?
*Smeektquote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
Doe het niet, Panzermaus, doe het niet
Stay the fuck away from me, Chai.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:55 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Fliendjes?
Ah, you want me so badly...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay the fuck away from me, Chai.
Oke t lijkt maar zoquote:
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zitquote:
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het geeft niet TS, we weten allemaal dat je in de ontkenningsfase zit
enjoy the fliendjes side, we've got cookiesquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wees verstandig en wees ons fliendje, en niet het fliendje van TS.
doeiquote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doei
denk het niet
kusjekroel
Kom je deze kant op nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Het was weer leuk enzo, maar ik moet jullie weer verlaten. Hopelijk kom ik jullie ooit nog eens tegen in Rotterdam.
Treesome.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar dezelfde chick, wat wil jij nu dan.
nooooowayquote:Op donderdag 24 november 2011 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kom op, gewoon een grote meet ergens in het zuiden van Rotterdam
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, morgen. Maar niet naar Noord, daar kom ik nooit. Kom jij maar een keertje naar Zuid.
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:03 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Zuidplein dan? Als ik mag shoppen op jouw kosten.
Stink-ui heeft je verlatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |