Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Waarom kom ik daar nu pas achter?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Regnarts is omgekeerd stranger hahahahaha
Omdat je DOM bent.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
ik verveelde me en wilde weten wat regnarts achterstevoren zou zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom kom ik daar nu pas achter?
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Milkshake? Ha ha.. pauper.. no way man.
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvjquote:
mag ik een milkshake?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij noemt je flienden pauper? Ik zal je nog eens trakteren.
eh niet chocolate-chick uitschelden eh?quote:
Rijden? Je ging toch eten?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:06 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
schatje ik mag niet fokken tijdens het rijden moet even stad in xx kusje kroeeeeeell hvj
ik zei hetquote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Rijden? Je ging toch eten?GA JE SOMS VREEMD??!!?!?
![]()
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.quote:
Prima, misschien is het maar beter zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Dus jij noemt een milkshake trakteren? hA HA HA HA kutpauper, dan neemi k nog liever een marokkaan als fliend..
je bedoeld die van Stranger?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk, je mag die van regnarts wel.
[..]
Prima, misschien is het maar beter zo.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Regnarts weet niet wat kwaliteit is.
Ze is nu wel bijna een stranger voor mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bedoeld die van Stranger?
Of gewoon een stunt van de overheid om die computerboys naar buiten te krijgen. Ik zit lekker binnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zuidplein ben ik vanaf hier in 10 minuten. Je krijgt wel een milkshake van me bij de bramladage, meer niet. Anders heb ik niks over als ik thuiskom.
Een beetje Rotterdammer (zeker een echte) kan de Bram toch wel waarderen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt. Regnarts weet niet wat kwaliteit is.
Awww wat attent van je, lufjequote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Stink-ui het volgende:
Nee liefje.. Moet eten naar me oma brengen kusjekroel
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een beetje Rotterdammer (zeker een echte) kan de Bram toch wel waarderen.
Dat zal het zijn. Was ik er toch bijna ingetrapt zeg.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Of gewoon een stunt van de overheid om die computerboys naar buiten te krijgen. Ik zit lekker binnen.
Dus wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..jum
Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:10 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik kan een patatje van de bram wel waarderen hoor..jum
Nee, dan worden de turken boos.. mot je ook nie hebben.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wordt eens tijd dat die figuren ook kapsalon gaan verkopen.
Dan neem jij toch lekker patat als je dat liever hebt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik voel me ook eenzaamquote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef JApieman het volgende:
ik_vôél_me_èënzãám_eñ_älléen_vâñdãåg_wîl_ìémånd_met_mé_pråtèñ?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan neem jij toch lekker patat als je dat liever hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gemeen
Oquote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik voel me ook eenzaamdaarom heb ik dit topic aangemaakt, boehoehoehow
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger gingen wij gewoon naar de plaatselijke sportvereniging.
Interessant.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:11 schreef Regnarts het volgende:
Jonguns, ben alleen thuis.. voel me eenzaam.. wie komt me vergezellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |