Welke stones?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Met nummer 2 kan ik toch niks. Dat is net als dat een meisje een vriendje heeft, maar dat ze zegt dat als het ooit uit gaat, dat ze dan voor jou kiest.
En welke stones bedoel je?
i think im in love with you my dearquote:Op donderdag 24 november 2011 20:44 schreef Regnarts het volgende:
[..]
[..]
In m'n nieuwe rode jurk, lekker puh![]()
[ afbeelding ]
En wat zijn joun liefelingsnummersquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ga je de vraag niet terugkaatsen????![]()
![]()
FU bitch.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Faux. het volgende:
Stiekem vind ik je nog wel lief hoor TS
Hoquote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
Wat een kutsnol is TS, probeer ik het goed te maken is het nog steeds niet goed
wat een oeuvrequote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
How sweetquote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
i think im in love with you my dear![]()
De enige echte stones.. a la keith en mick.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, welke stones? Straks zeg ik iets heel raars, ik weet niet of je dezelfde bedoelt.
Oke, dan is het goed. Die bedoelde ik dus ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Regnarts het volgende:
[..]
De enige echte stones.. a la keith en mick.
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef Faux. het volgende:
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:46 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ja, speciaal voor jou..flientjes?
[..]
Ha, u wish.. ik doe lekker mee.
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Faux. het volgende:
Gelukkig staat Chocolate-chick altijd aan mijn zijde
lobi
jij wilt zoveel mogelijk vliendjesquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..![]()
Ik heb ze opnieuw gesmeerdquote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Regnarts het volgende:
[..]
Ik heb niks aan afgelebberde boterhammen schlemiel..![]()
Niemand komt alleen door het leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Dit topic, wat een armoede. Het zit jullie ook niet mee, mooi dat jullie steun bij elkaar vinden.
Er speelt er 1 hard to get.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.
what a borequote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn vriendschap is niet zo makkelijk te winnen.
Sgoed fliendje, talk2usoon.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Stink-ui het volgende:
Schatje doe je msn in dm.. Kusjekroel ik ga eten.. Doen we lieve msn poppetjes sturen naar elkaar
Stiekem wil je er ook bij hea, eenzaam figuur..quote:Op donderdag 24 november 2011 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
Dit topic, wat een armoede. Het zit jullie ook niet mee, mooi dat jullie steun bij elkaar vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |